Hakutulokset

1. Volmiira

Mistä päin palstailet?

Onko tuo jotain murretta? Täällä se on huumOri.
  2. Volmiira

Maistuisiko?

Mielenkiinnosta vain, että syötkö koskaan kunnonruokaa? Toisinsanoen mitään parempaa? Joka avauksessasi on näitä roiskeläppäoksennussotkenvähänextramaustettaonsittenpaljonparempaapaskaa- annoksia.
  3. Volmiira

tiedätkö paljonko puolisollasi on rahaa tilillä?

En tarkkaan, mutta sen tiedän että ei tarvitse kummankaan miettiä rahaongelmia.
  4. Volmiira

Mistä päin palstailet?

PmL, käytin tuota harmaana ollessani. Sitten tein tämän nikin.
  5. Volmiira

Mistä päin palstailet?

Lueskelin aikani kuluksi tuossa vauva aihe vapaa- palstaa ja siellä oli tälläinen aloitus. Joten kerrotaan mekin. Itse Espoo.
  6. Volmiira

näinkö mä oikein, Sukula nukkuu alasti

Ei kannata kaveerata niin köyhien kanssa joilla ei ole varaa vierashuoneeseen.
  7. Volmiira

Kuinka usein lapsesi saa mehua tai jäätelöä?

Jäätelöä kerran pari kuukaudessa, mehuja joka päivä kerran kaksi. Nyt varsinkin juovat mielellään uudensadon viinimarjamehua mihin poimivat itse marjat ja äiti mehusti.
  8. Volmiira

HuOmenta !!!

Huomenta! Kiirettä pitää töissä, ei kerkeä edes palstailemaan. :D Mukavaa syyspäivää kaikille!
  9. Volmiira

Sopisiko "pikkujouluihin"?

Kiitos mielipiteistä. Ostan tuon, kyllä sille aina käyttöä löytyy jos päätänkin laittaa jonkin toisen tuohon tilaisuuteen.
  10. Volmiira

Korjasinkin aloitukseen että tilaisuuteen kuuluu ooppera, eikä konsertti tai no musiikkiahan sekin on. Joten ajattelisin että pidempi puku olisi parempi kuin lyhyt.
  11. Volmiira

Mitä pukisit?
  12. Volmiira

Trumpettimekot/Merenneito Olkaimeton Tee Pituus Satiini Iltapuku jossa Helmikuvoinnit (017014673) - JennyJoseph Kyseessä siis cocktailtilaisuus "pikkujouluisena". Ei perinteiset pikkujoulut vaan hienompi iltajuhla. Ohjelmaan kuuluu mm. Ooppera esitys. ( Aluksi laiton konsertti...
  13. Volmiira

Suosittele hyvää lihamyllyä!

Rohkeasti vain kunnolla rasvaisinta osaa käyttöön.
  14. Volmiira

Kyllä on tullut niitäkin välillä tehtyä.
  15. Volmiira

Tallinnan laivat sun muut - halvin ruokailu vaihtoehto?

Syödään Tallinnassa. Sieltä saa edullisesti tosi hyvää ruokaa ravintoloista.
  16. Volmiira

Meille nämä lisäosa myllyt eivät sovi. Lihamylly lihamyllynä ja muut koneet ominaan.
  17. Volmiira

Mitäs hyvää teillä kokataan tänään?

Meillä on kaalilaatikkoa, en kerennyt tekemään viikonloppuna joten tänään syödään tuota herkkua. Jauhoin karitsaa jauhelihaksi niin on vielä mautkin kohdallaan.
  18. Volmiira

Täällä kaikki käyttää kaupan valmiita jauhelihoja ym?
  19. Volmiira

Millaista ruokaa sinä tekisit näistä raaka-aineista? =)

Täytettyjä paprikoita.
  20. Volmiira

Mitä kokoa sinä olisit ostanut?

Itse olen tarkka turkiksen alkuperästä ja tarhattua turkista en osta. Säälin niitä eläinparkoja jotka joutuvat elämään pienissä häkeissä ja huonoissa oloissa.

Yhteistyössä