Hakutulokset

1. magiamilla

Miten nopeasti voi uudelta kumppanilta pyytää, että milloin esittelet mut vanhemmillesi?

Itae olin tuntenut appivanhempani lapsesta asti, olin melkein kasvanut heillä. Vaimoni on lapsuusajan(kin)parasystäväni. Appivanhempani taisivat yllättyä melkoisesti kun heille selvisi että emme olekaan pelkkiäystäviä. Mutta hienosti olen heille "toiseksi tyttäreksi" kelvannut edelleen. :D
  2. magiamilla

Kuinka kauan olet palstaillut?

Vuosia harmaana, nikillä joitakin kuukausia.
  3. magiamilla

Miksi lapsesi on lihava? Eikö hävetä ajatella, että pilaat lapsesi elämän?

Lapsemme ovat normaalipainoisia. Välillä heihin tulee ns. lapsenpyöreyttä, mutta tasoittuu pituuden lisääntyessä.
  4. magiamilla

Ensi kesäksi pitäisi keksiä tähän lapsen kesälomaan joku muutos.

Näinhän se valitettavasti vielä on. Vaimoni kanssa kuitenkin toivomme että tähän tulee muutos.
  5. magiamilla

Ok. 6 vuotias haluaa vain reissata.
  6. magiamilla

Miksi et tee hänen kanssaan mitään? Totta kai lapsi kyllästyy kotona oloon, mutta jos vanhempi kehittelee vaikka vain sinne kotonaoloon jotain vaihtelua on tilanne eri. Retki pihalle, retki olohuoneeseen ( sadepäivinä), ulkoilua terveytensä rajoissa pihan ulkopuolella. Oikeasti omaanterveyteensä...
  7. magiamilla

En kyllä näe ja ymmärrä ongelmaa. Meillä ei ole kuukausien lomia, tai vaimollani on tällä hetkellä kun terveys on huonompi tällä hetkellä. Mutta ei silti vedota siihen ja tyrkätä lapsiamme päiväkotiin. Ja vaimo on paljon huonompi terveydeltään kuin sinä vaikka on nuorempi, hän ei vain tee siitä...
  8. magiamilla

Te pienirintaiset alle E-kuppi ,miten saatte miehen kiinnostumaan

Miesten kiinstukselle aivan sama, tärkeintä että vaimoni pitää rinnoistani.
  9. magiamilla

Hei! Onko netissä jotain sivustoa

Missä voi tarkistaa esim. minkä pituisen lenkin on tehnyt? Suunnitella lenkin ja näkee samalla pituuden ilman että tietää tarkkoja osoitteita ym ?
  10. magiamilla

Surettaa kun tuolla pojalla ei ole yhtään kaveria.

En kyllä ihmettele yhtään apuvälineiden käyttöä. Sitä vartenhan ne ovat tehty että tarvitsijat käyttävät. Rohkeasti vain sen rollaattorin kanssa ulos ja leikkikentälle, löytyy kavereita. Ja jos et itse häpeä ja nolostele ei muutkaan välitä mitään. Mutta jos olet "anteeksi kun olen olemassa ja...
  11. magiamilla

Häpeät apuvälinettäsi? Minkä ikäinen olet? Itselleni tai vaimolleni ei tule mieleenkään hävetä apuvälinettä joka helpottaa hänen liikkumistaan tällä hetkellä ja hänellä ikää on kuitenkin 27v.
  12. magiamilla

Onneksi niissä on se istuin mahdollisuus. Vaimoni on tyksätynyt todella rollaattoriinsa, maalattiin kirkkaan pinkiksi. Tekee kanssani pitkiäkin lenkkejä ja istuu sitten välillä kun oikein huimaa ja heikottaa, jos kohdalle ei satu muuta istuinta. Hän tykkää ja minustakin se on kiva keksintö...
  13. magiamilla

Kaikki mun haaveilemat omakotitalot on liian kalliita.

Sinulla on rollaattori jonka kanssa voi liikkua. Puolirampakin on puoliksi ei puolirampa, joten hänkin pääsee halutessaan liikkeelle.
  14. magiamilla

Ei se päiväkoti ole ratkaisu ongelmaasi. Otat sen kävelytukesi mukaan ja menette leikkipuistoon.
  15. magiamilla

Minkäikäisen antaisitte juoda kahvia???

Silloin ovat maistaneet ensimmäisen kerran kun ovat osanneet liikkua sen verran että ovat päässeet mummonsa luo ja osanneet nousta hänen jalkaansa pitkin seisomaan.
  16. magiamilla

Kaikki mun haaveilemat omakotitalot on liian kalliita.

Ilmeisesti ette tarpeeksi.

Yhteistyössä