Hakutulokset

1. Alviita

.

Niin siinä kävi, että pääsin antamaan miehelle parhaimman isänpäivälahjan!! :love::love::love: Ihan uskomatonta:love: Tein testin aamulla ja annoin kortin ja tikun miehelle:)
  2. Alviita

.

Niin, koska haluan tehdä testin sitten kun mieskin on kotona. Ja että jos sieltä tulis selvä plussa.
  3. Alviita

.

@Wintersun Tsemppiä! @W.we Näen myös viivanpaikan :geek: Flon mukaan mulla tänään "virallisesti" yhden päivän menkat myöhässä. En malttaisi odottaa viikonlopulle r-testin tekoa, mutta haluan testaa sitten kun mieskin on kotona. Ei nyt viikolla nähdä juuri ollenkaan, koska oon illassa töissä...
  4. Alviita

.

@Maya123 voimia :cry: @Marlen Onnea:love: Tein r-testin dpo10 eli viime perjantaina ja tuli haamuviiva. Aion testata viikonloppuna seuraavan kerran. Menkkojen pitäisi/olisi pitänyt jo alkaa, kp 33/32.. koko ajan nippailee alavatsassa. (n)
  5. Alviita

.

@Minic Mun mies tossa viime viikolla sanoi, että toivottavasti annan parhaan isänpäiväyllätyksen eli r-plussan. :love::) ja itseä myös jännittää, jos ja kun tulen vielä raskaaksi, niin miten miehen pojat asian ottaa. Vanhempi (11v.) on aina sanonut, etttä ei vauvoja kiitos ja nuorempi (6v.)...
  6. Alviita

.

@nowayhome Mulla loppui ensimmäisessä raskaudessa oireet aika alussa (etova olo, rintojen arkuus), ei niitä paljoa alun alkaen ollutkaan, mutta en voinut uskoa olevani raskaana, ennen kuin vasta ekassa ultrassa tuli varmistus. Kaikki varmasti hyvin :love:
  7. Alviita

.

En kyllä luota tohon Flo:hon, varsinkin kun itellä kierron pituus vaihtelee. Flo näytti, että oviksen piti olla viime torstaina, mutta eilen tikuttelin kaksi viivaa. Oma keho kertoi, että nyt saattaa ovis olla lähellä. Vatsasta nippaili ja turvotti sekä limaa tuli.
  8. Alviita

.

@toivojatintti Mä oon yrittänyt olla kertomatta miehelle milloin on ovis, etten aiheuta lisäpaineita, mutta kun mies tekee yötöitä ja lähtee yleensä 20-21 välissä töihin, niin arvaa kyllä, jos ehdottelen jotain pupuiluja arkiviikolla. Yleensä ei ehditä hommailla arkiviikolla mitään, koska meillä...
  9. Alviita

.

Onnea kaikille plussanneille ja suuret pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille! :love: Itellä pitäis olla ovis Flon:n mukaan tän viikon torstaina. Eli tikuttelua tällä viikolla. Eilen tein yhden jo..pientä haaleaa viivaa. Käytän myös Raskauskeijun one-step liuskoja. Joskus kuukausi sitten...
  10. Alviita

.

Mulle voi merkata kp 5/32 yk 2 :poop::( Tilasin raskauskeijulta 21 kpl ovistestejä. Nyt alkaa sellainen tikuttelu että!:X3: Viime kierrossa en ehtinyt tikutella ollenkaan.
  11. Alviita

.

Ite en ole ehtinyt varmaan pariin viikkoon käymään täällä. Meillä oli häät ja pieni häämatka heti perään. Nyt taas täysi keskittyminen tänne:) Onnea kaikille plussanneille ja uusille :love: täytyy lukea vanhat viestit kun töistä pääsee... Ei tullut testattua ovista viime kuussa, kun oli kiire...
  12. Alviita

.

@Wintersun Tsemppiä teille! :love:
  13. Alviita

.

Joo täytyy käydä ottaa verikokeet, ettei sitten jää mietityttämään mikään. (n) :)
  14. Alviita

.

Kiitos :unsure: Ei ole ennen otettu. Ajattelin soittaa heti huomenna työterveyteen, josko pääsis verikokeisiin.
  15. Alviita

.

No eipä tarvii mitään testiä tehdä. :unsure:Mulle voi päivittää Kp 1/33 yk 1. No oon iloinen siitä, että menkat on nyt olleet tosi säännölliset. Vaikka eka yritys vasta takana, niin mietin, että pitäiskö mennä kilpparitesteihin, koska suvussa on sitä.(n)
  16. Alviita

.

Ite oon ollut muutama vuosi sitten (ennen esikoista) noin 10 kg ylipainoinen painoindeksin mukaan. Jätin herkut vähemmälle ja söin vähemmän hiilareita ja liikuin vaan enemmän. Kilot karisi muutamassa kuukaudessa. Eikä ole tullut takaisin, koska olen jatkanut liikkumista ja herkkuja pyrin syömään...
  17. Alviita

.

Huh tänne tulee niin hurjaa vauhtia uusia viestejä. Ei tuu pysyttyy perässä. :LOL: Onnea plussanneille:love: Itsellä tänään dpo 12 ja menkat pitäis alkaa flon mukaan ylihuomenna. Mutta kahdet edelliset menkat tullut tasan kp 31. o_OTänää on kp 30. Yleensä mulla vaihtelee kp 33-36. Jos ne...
  18. Alviita

.

Onnea plussanneille ja uusille:) en ole ehtinyt muutamaan päivään lukea täällä mitään. Hirveästi tullut viestejä(y) @Laima mä oon myös käyttänyt Femibion raskaus 1 -valmistetta nyt 2 kk. Tänään pitäis käydä ostaa uusi satsi. Dpo on 7 tänään. Menkat pitäis alkaa noin viikon päästä. Vähän...
  19. Alviita

.

Mulle voisi muokata: kp 8/33-36 ja ya 8/18. :)
  20. Alviita

.

Okei:LOL: teillä jo viikon päästä(y) Meillä 1,5 kk päästä. :)

Yhteistyössä