Hakutulokset

1. kuus+1

.

@Wintersun Harmi kun teidän epäonni senkun vaan jatkuu. Oon lukenut nyt paljon miehestä johtuvasta lapsettomuudesta, ja vaikka mieheltä ei löytyisi kuin muutama elävä siittiö, niin hedelmöittyminen on täysin mahdollista nykyään. Silloin tehdään (microinjektio??), jolloin munasolu hedelmöitetään...
  2. kuus+1

.

@Momon olin juuri tulossa antamaan sulle kilppari vinkkejä, mutta näin vikan viestisi :( pahoittelut. Mutta joka tapauksessa kannattaa nostaa lääkitystä. Mulle lääkäri sanoi kun poisti ehkäisykapselin, että nosta tyroksiini annostusta. Ennen otin 100mikrog, ja nyt 150mikrog päivä. Ja kun...
  3. kuus+1

.

@Wintersun kun seuraavan kerran päivittelet listaa, niin mulle voi laittaa 25.5 kp2. Uuteen kiertoon lähdin siis eilen :( Ainoo positiivinen asia viime kierrossa oli se että ovulaatio tuli samoihin aikoihin kun ennen keskenmenoa, eli josko se ois jo parempaan suuntaan siis. Varasin itselleni...
  4. kuus+1

.

@Momon meillä myös hirmu lista apuja käytössä: -vadelmanlehtitee -monivitskut -foolihappo -d-vitamiini -solumineraalit -greippimehu -preseed -ovistikut -homeopaattiset lääkkeet -miehen vitskut Ja seksiä on ollut paljon oviksen aikoihin. Ovulaatio tapahtuu ja sen ja menkkojen väli...
  5. kuus+1

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Mulla ollu menkkajomoa dpo3 lähtien joka päivä. Selkeesti painetta ym kohdussa vasemmalla puolella. Dpo8 oksetti, ja rinnat kipeät dpo6 alkaen. Mutta nyt dpo11 ja jo eilen lämmöt laski alas, ja tänään on jo samassa kun ovis. Tein myös eilen aamulla cb:n viikkonäytöllisen, ja illalla pc:n...
  6. kuus+1

.

@Wintersun voi oon niin pahoillani sun puolesta :cry: Toivottavasti ois nyt kaikki kuitenkin hyvin. @tylleröinen_21 Jos oletat oviksen olleen eilen, niin silloin tänään on dpo1 :) Kyllä mullakin pistää rintaan kun kuulen vauvauutisia. Viime viikonloppuna kuulin taas tutulta että heille tulee...
  7. kuus+1

.

Ovulaatiotesti on silloin positiivinen kun testiviiva on vahvempi tai ainakin yhtä vahva kun kontrolliviiva. Eli noista ei kumpikaan ole plussa. Tässä kuva mun plussasta. On: mulla alko aamulla menkkakivut ja rinnat tosi kosketus arat. Kainalossa huomasin pigmenttimuutosta, eli se iho on...
  8. kuus+1

.

Kierto näköjään palas nyt normaaliks, ainakin tällä kertaa. Toissapäivänä ja eilen aamulla hitonmoiset oviskivut ja sen jälkeen ei mitään. Mut voi siis lisätä piinailijoihin ja äitienpäivälle dpo2. Samoin kierron päivittää huomiselle 17/30-34
  9. kuus+1

.

Mä oon vähän hämilläni nyt (n) Kierrot on siis keskenmenon jälkeen olleet 34-36 päivää, ja ovulaatio kp 21 tai 20. Mutta toissailtana kp 14 tein ekan pc:n ovistestin, ja se näytti plussaa. Testiviiva oli tummempi kuin kontrolli, mutta toisesta päästä vähän ohuempi. Samana iltana tuli oikein...
  10. kuus+1

.

@Wintersun tais joskus viime viikolla kysellä että paljon Homeopaatilla käynti maksoi. Se makso 110€, olin siellä n.2,5h. ja sitten ne lääkkeet oli 10€. Kävin perjantaina otattamassa kilppariavot. Äsken soitti sairaanhoitaja joka kyseli et millä annostuksella otan tyroksiinia, että kun arvot on...
  11. kuus+1

.

Kyllä se voi hyvinkin tärpätä yk1 :llä :love: Mulla on kolme raskautta alkanut niin. Nyt sitten ei enää tunnukkaan tärppäävän niin helpolla, toki ikää on nyt päältä 31 ja silloin oli 10 vuotta vähemmän. :cautious: Onnea kaikille ihanista plussauutisista :love::love: Lupasin tulla kertomaan...
  12. kuus+1

.

@Appelsiiniomena Mä joo pohdin myös tota akupunktiota ja osteopatiaa homeopatian lisäksi, mutta sitten löysin mm tän jutun. https://www.studio55.fi/terveys/article/vuosikausia-lapsettomuudesta-karsineet-homeopatialla-raskaaksi-parissa-kuukaudessa/126648 Päädyin sitten varaamaan ajan...
  13. kuus+1

.

Mitä ne tutki silloin? Selviskö mitään? Ja saitko jotku lääkkeet? On: en jaksanu tänään enää ees mitata lämpöjä saatika testiä tehdä, vaikka muutama tikku vielä kotona onkin. Aamulla pyyhkiessä tuli haalean vaaleanpunaista limaa, samoin myöhemmin vessassa käydessä. Ei kuitenkaan suoraan verta...
  14. kuus+1

.

Ultrattiinko sut silloin kun keskenmeno todettiin? Voisko olla niin että olis ollu kaks munasolua. Toinen päätynyt kohtuun ja toinen jäänyt munajohtimiin? Tosi harmi että tollanen juttu sattu :( tsemppiä paranemiseen.
  15. kuus+1

.

Aikaisemmat raskaudet on tärpännyt ekalla yrittämällä, ilman mitään poppaskonsteja, ja se keskeytynyt oli tokasta.
  16. kuus+1

.

Hirmusti uusia plussia :love: Onnea tasapuolisesti kaikille :love::love: @Wintersun toivottavasti ei papamuutokset tarkoita mitään huonoa :unsure: On: Täällä vissiin Dpo12 menossa, ja toivo menetetty :cry::cry: Testasin tänään aamulla Predictor earlyllä puhtaan negan. Samoin aamulämpö...
  17. kuus+1

@Minni-83 kyllä toi mun silmiin plussa on (y) onnea :love::love:
  18. kuus+1

.

Tossa kuva testistä. Ite en kuvasta ole varma että näkyykö siinä. Livenä näkyi. Ja itseasiassa nyt kuivuttuaan näkyy vahvemmin.
  19. kuus+1

Tuossa. Itse en kuvassa näe juuri mitään livenä näkyy
  20. kuus+1

.

Apua!! Mä menin tyhmyyttäni tekee pc: n puikkotestin äsken, ja nään siinä haamun :eek: Antaako noi viivanpaikkoja? Mulla vasta Dpo7 o_O

Yhteistyössä