Hakutulokset

1. B

35v+ odottajat, vol 2

akkamänty ihan turhaan tunnet mitään häpeää tms. jutuistasi. Se on sun elämää ja sä saat olla ihan niin huolissaan ja stressaantunut kuin haluat! Mutta ihan itsesi ja maha-asukin takia yritä olla turhia stressaamatta. Tiedän, helppo sanoa mut yritä silti =) Se on niin ettei huomisesta...
  2. B

35v+ odottajat, vol 2

No jopas oot liikkuvaa sorttia akkamänty aivan hengästyi itse kun luin :) Joo, jaksan kertoa meidän tarinan: Raskausaika meni loistavasti, itsellä ei pahemmin mitään pelkoja ollut. Aattelin että siellä se vauva vattassa köllöttää ja tulee pihalle sitten ajallaan. Tyttö syntyi (sektiolla...
  3. B

35v+ odottajat, vol 2

Lämmintä on pitänyt! akkamänty :hug: mä toivotan sulle äärettömän paljon voimia ja halauksia! Nyt sun pitäis löytää jotain tekemistä tai askaretta joka veis sun ajatukset edes hetkeksi pois perjantaista. Sun pitäis saada pääsi edes hetkeksi nollattua. Jos pystyt lähde kävelylle tai rupea...
  4. B

35v+ odottajat, vol 2

Niin joo, nevi en oo saanut sitä sun yksityisviestiä. Pitääkö se jotenkin aktivoida käyttöön vai mitä? Vai oonko mä tyhmä vai vaan idiootti.... :laugh: terv. blondi
  5. B

35v+ odottajat, vol 2

Hei taas kaikki! Mietin muuten kauan aikaa, että kerronko meidän menetyksestä mitään... Onhan tää tälläinen "iloinen palsta" mutta aattelin sitten että antaa mennä vaan, tämä asia kun kuuluu meidän elämään. Kenellekkään en halua mitään ahdistusta tuottaa tms. Elämä vaan ei aina ole...
  6. B

35v+ odottajat, vol 2

Sateista päivää täältäkin! Tänään olisin voinut nukkua vaikka koko päivän, mutta pakko se oli sängystä nousta ja lähtee koiran kans lenkille. Kyllä tuolla vesisateessa sitten heräsi :) Nyt se sitten iski, nimittäin närästys :o Ei kivaa, ei ollenkaan ja jos homma menee samalla mallilla...
  7. B

35v+ odottajat, vol 2

Ilmoittaudun mukaan joukkoonne. Olen 36v. ja la olisi 6.2.09 (jos sinne asti päästään). Olo on ollut plussauksesta lähtien todella sekava.... kerronpa hieman taustaa: Viime syksynä saimme esikoistyttäremme. Raskausaika meni loistavasti, terve "kympin tyttö" syntyi, arki lähti rullaamaan...

Yhteistyössä