Hakutulokset

1. A

Toiveissa vauva 2021

@Kasikuus ja @Töppönen_ okei Hui! En oo koskaan aatellut, että vois olla jotain tiedossa jo ennen raskautta, mikä estäis liikunnan! :O huh, mulla pää kesti raskausaikana isoilta osin sen takia, että kävin 3-4 krt viikossa salilla/spinningissä plus koiran kanssa monen kilsan lenkit päivittäin...
  2. A

Toiveissa vauva 2021

@Kasikuus millaiselle riskiraskaudelle liikunta on riski? :oops:
  3. A

Toiveissa vauva 2021

Tosta lääkinnällisestä tyhjennyksestä: itellä ainakin tehtiin kokonaan kotona. Ekat pillerit taisin ottaa kans raskauspäivystyksessä, siitä saman tien kotiin ja sit seuraavat kotona. Siinä yleensä annetaan eka se valmistava lääke, jonka tarkoituksena on pehmittää kohdunsuuta, sitten joko...
  4. A

Kuinka nopeesti ootte nyt saanu Äitiyspakkauksen?

Mulle paketti tuli nopeammin kuin päätöskirje. :D viikko hakemuksen jättämisestä niin paketti oli kotona :) tämä vuosi sitten.
  5. A

Toiveissa vauva 2021

Aamuseksi heti herättyä lusikassa on ihanaa! Harmi, ettei sitä enää oikein nyt lapsiarjessa ole mahdollista saada. Meilläkin menee iltatouhuiksi nämä, ja nekin niin sovitusti. Mitään spontaania ei enää vauvan tultua ole. Makuuhuoneessa emme voi seksiä harrastaa, koska vauva nukkuu siellä. Meillä...
  6. A

Toiveissa vauva 2021

@3milia @minttuni mulla taas tuo kuivuus tuntuu tulevan ennen menkkoja! Tosin muutenkin aika kuivat paikata ton imetyksen takia, ei mitään toivoakaan hommailla ilman kunnon satsia liukkaria :D
  7. A

Toiveissa vauva 2021

@Kasikuus anna mennä niiden särkylääkkeiden kanssa! Mä jotenkin uskon, että toi jatkuva kova kipuilu ei voi olla sen parempi raskautumisen kannalta kuin särkylääkkeiden otto, kyllähän se jatkuva stressi varmasti voi myös vaikuttaa ovulaation ja kiinnittymiseen! Plus että päähän siinä alkaa...
  8. A

Toiveissa vauva 2021

Oon samaa mieltä, kuukuppi olis tosi ihana! Mutta kaikille se ei vaan sovi :/ mulla on menkkojen aikaan kohdunsuu niin alhaalla ja/tai sivussa, ettei onnistu käyttään ollenkaan. Mulla käyttö loppui siihen, kun kerran oli sitten koko kohdunnapukka kuukupin sisällä —> oli yhtä tuskaa ottaa pois...
  9. A

Toiveissa vauva 2021

@Zennuli mulla kanssa kemiallisessa viiva haalistui jo ennen vuotoa. Kun kysehän on kemiallisessa siitä, että hedelmöittynyt munasolu hipaisee muttei jää kiinni, niin HCG-piikki on tosi lyhyt. Ja keskenmenoissa mulla on kivut alkanut vasta kun vuotoa on kunnolla, silloin myös hyytymiä mukana ja...
  10. A

Montako kilometriä suunnilleen kävelette tunnissa?

Storytell, BookBeat tms., äänikirja pyörimään ja napit korviin. Menee helposti parikin tuntia.

Yhteistyössä