Hakutulokset

1. A

Toiveissa vauva 2021

@Kasikuus voi ei, onpa tosi paskaa kohtelua ja tosi kurja juttu että tulokset oli tollaset :( toivottavasti vuoto alkaa pian tai pääsisit tyhjennykseen, jos kesken on mennyt. Mä vahvasti uskon,, että jos tää nyt kesken meni niin seuraava kierto on se teidän! <3
  2. A

Toiveissa vauva 2021

Joku kysyi fiiliksistä, että onko varmasti miettinyt loppuun asti. Mulla oli esikoisen loppuraskaudessakin vielä ajoittain fiilistelee ei h**vetti mitä mä sillä lapsella teen. Ja kummasti katos kaikki sellaset ajoittaisetlkin fiilikset ku sen rääpäleen sai pihalle puskettua ja syliin...
  3. A

Toiveissa vauva 2021

mulla meni varmaan lähemmäs vuosi et ovulaatio tuli. Tai voi olla, että ovuloin siinä välilläkin, en tiedä, mutta ei ainakaan ollut oireita tms. Kierrot oli 10 viikkoa pitkiä. Eli tuplat siitä mitä normaalisti. Lääkäri sanoi, ettei sillä ole mitään merkitystä hedelmällisyyden suhteen ja jos ei...
  4. A

Toiveissa vauva 2021

@Kasikuus :poop::cry:Toivotaan et vaan jotain häikkää testissä! Mä kans sanoisin varmaan et joo kipuja on et pääsis ultraan. Jos nyt kesken on mennyt niin uutta yritystä sit vaan, selvästi siellä kuitenkin jotain tapahtuu!! Suuntahan on vaan ylöspäin ja km jälkeen raskautuu helpommin!
  5. A

Toiveissa vauva 2021

Ai että ihanaaaa! Oliko nyt kolmas digi jonka teit? Mä täällä käyn lähes päivittäin katsomassa et miten sulla raskaus etenee xD <3 tää on jotenkin niin koskettanut mua, ku oot niin kauan yrittänyt ja kärsinyt kaikenmaailman kivuista ym.! Joo, tiedän, musta on tullut ihan tolkuton pehmo ton oman...
  6. A

Toiveissa vauva 2021

Siis herttinen mikä määrä plussia täällä ihan yhtäkkiä! Onnea kaikille!
  7. A

Toiveissa vauva 2021

Pakko tulla vaan hehkuttaan tänne, koska mihinkä muuallekaan vois: me jätetään mitä todennäköisimmin ens kuussa ehkäisy pois!! :love::love: Siis mä oon niin täpinöissäni etten kestä! Tjottaillaan vaan siitäkin eteenpäin, mutta silti, ai että IHANAA jos kohta saa jo alkaa jännittään. :love:
  8. A

Toiveissa vauva 2021

@Kasikuus Jess! Nyt vaan nautit siitä oksentamisesta! :ROFLMAO:Mä kanssa suosittelen sitä ultraa vasta rv 7+, ettei sun sit tarvi panikoitua jos aikaisemmin ei näykään vielä sykkeitä! Ja oiskohan se arven kipu ihan vaan sitä et kohtu ja kudokset alkaa venymään?
  9. A

Toiveissa vauva 2021

mutta jos sulla on nyt 4+jotain niin silloinhan tuo 2 vko on viel ihan oikein :) plus kannattaa muistaa myös se et kiinnittymisen ajankohtakin vaihtelee, eli jo se voi tuoda pari päivää heittoa!
  10. A

Toiveissa vauva 2021

Ihanaa, jos oot raskaana! Mulla ainakin on nyt esikoisen jälkeen menkat tulleet ihan miten sattuu ja jos jonkinmoista kipua ja nippailua on ihan miten sattuu. :D meillä ehkäisynä vielä kumi, joten raskaana en voi olla kuin tosi pienellä tn. Eka kierto oli 47 päivää mun normaalin 33 pv sijaan...
  11. A

Syyskuiset 2019

Suosittelen lämpimästi rattaisiin sellasta erillistä UV-suojallista aurinkovarjoa! Mä ostin ite just käytettynä sellaisen vitosella, mutta ei ne uutenakaan mahdottomasti maksa. On kyl ihan loistava, vaikka alkuun olikin vähän hakemista et mihin kohtaan se on paras laittaa kiinni, ja sit jos...
  12. A

Toiveissa vauva 2021

@Kasikuus menkkajomot on mun mielestä oire siinä missä muutkin! :) ja jos on 4+0 niin sehän on vasta sitä aikaa kun testiin ns. pitäs vasta tullakin se positiivinen! Tohon aikaanhan yleensä ne menkat vasta jää pois! Mieti miten moni on tietämättään raskaana, ja saa tietää vasta joskus parin...
  13. A

Toiveissa vauva 2021

@Kasikuus mitkäs sulla on viikot nyt? Mulla kemiallinen lähti haalenee aikalailla heti, ja 3 päivää positiivisesta oli jo ihan puhdas nega. Ja onnistuneessa raskaudessa mulla ainakin oireet tuli ja meni, oli päiviä ku ei ollut mitään oireita. Ja sitten taas seuraavana päivänä oli. Kahdeksannella...
  14. A

Toiveissa vauva 2021

ehkä se oli sitten kemiallinen? Jos kerta aikasemmin oli nega. Ainakin teillä selvästi hedelmöittyminen pääsee tapahtuun! :) monesko km sulla oli?
  15. A

Toiveissa vauva 2021

@Kasikuus toi PC on vahvistunut ihan selkeesti! Mä suosittelen kanssa doppleria sit myöhemmin, vaikka sen kanssa pitää muistaa että on ihan normaalia jos sykkeet ei sillä löydy ennen rv 12 (eikä välttis ees sillon). Meette varmaan varhaisultraan kans? :) nyt vaan jäitä hattuun, niin kamalan...
  16. A

Toiveissa vauva 2021

No sanopa muuta! <3 raskauden edetessä sain myös tehdä 6 tuntista päivää tai vaan 4 päivästä viikkoa plus etänä aina ku siltä tuntui. Onhan meillä toki muutenkin työaikapankki käytössä, mutta en kuulemma saanut välittää miinustunneista yhtään. :D yhtään ei tarvinnut neuvola-aikojenkaan kanssa...
  17. A

Toiveissa vauva 2021

Ai niin, piti tohon työasiaan kommentoida! Meillä kävi edellisen raskauden kanssa silleen, että olin just saanut tarjouksen määräaikaisesta paikasta mun unelmatyöstä. Alla oli vakkaripaikka toisessa firmassa, ja sanoinkin etten määräaikaiseen lähde vaihtaan. No, paikkaa tarjonneen firman esimies...
  18. A

Toiveissa vauva 2021

@LaTiLa selkeö plussa mun mielestä! Soita neuvolaan/terkkariin jos pääsisit HCG-seurantaan ton edellisen km takia! @Kasikuus voi ei, mutta eihän se vahvistuminen välttis silleensä selvästi näykään? Onko sulla kuvaa noista? Ehkä säkin voisit kysyä, pääsisitkö HCG-mittauksiin?
  19. A

Toiveissa vauva 2021

Oiskohan ollut 2-3 viikkoa vuodon alusta. Muistelisin että jotain sellasta, mutta varmaksi en vanno kun tuosta on jo pari vuotta aikaa (herranjestas aika menee nopeesti!!).Ekalla kerralla ei tullut ollenkaan negatiivista vaan suoraan positiivinen, kun olinkin uudestaan raskaana.
  20. A

Toiveissa vauva 2021

@Kasikuus aika todella huono säkä sais olla, että just nyt oisit sit sen toksoplasman saanut, kun oot niitä oletettavasti jo vuosia tyhjentänyt :D eli älä siitä stressaa, annat vaan varmuuden vuoksi miehen hoitaa tuon homman nyt, varsinkin jos mieheltä on tää käsky olla tyhjentämättä tullut! :D

Yhteistyössä