Hakutulokset

1. S

*~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Syyskuussa

Tervetuloa mukaan Como! Onnea ihanista uutisista niitä saaneille, minun pitää odottaa vielä 1,5 viikkoa ennen seuraavaa neuvolaa. Minulla on ollut todella energinen olo viime ajat, se vähäinen turvotuskin hävis ja nyt ei taas sitten housut kiristä. Mut mittasin et navan kohdalle on tullu 5cm...
  2. S

Hienoa Tigerina että tsemppaat äitisi suhtautumisesta huolimatta vaikka varmasti vaikeeta on. Toivottavasti muut läheisesi antavat sinulle täyden tukensa ja täältä palstalta saat sitä varmasti myös! :) Itseäni jännitti ihmisten suhtautuminen kun mulla on taustalla se vakava masennus et tuleeko...
  3. S

Pikkukakkosta odottavat :)

mame31 Minulla olisi sokerirasitus maanantaina ja jos oikein muistan niin meillä päin on samat nuo raja-arvot. Sitten kun niitä joutui kotona mittailemaan niin tunti ruokailun jälkeen piti olla alle 7,8 eli se paukku aika helposti jos söi raskaasti. Aamusokereiden kanssa minulla ei ollut mitään...
  4. S

Tervetuloa uusille! TK73 Kylläpä sinun pitää juosta vessassa, ei ihme jos unet jää vähiin. Toivottavasti helpottaa pian kun kohtu kasvaa ylöspäin. Minulla riittää 1-2 käyntiä yössä. Tigerina Onpas harmillista, jospa asia vain vaatii hieman sulattelua ja äitisi osaa vielä iloita vauvasta...
  5. S

Kiireellä kirjoittelin tuossa aikasemmin kun olin lähdössä poikaa viemään päiväkotiin niin katoin nimimerkin väärin :ashamed: eli AnyHope, sinulle voimia punktion odotteluun. Toivotaan että todennäköisyydet on sinun puolella ja kaikki on hyvin! Minttu, olen ihan samaa mieltä että kyllä se on...
  6. S

Olen samaa mieltä monen muun kanssa että tämä palsta on todella hyödyllinen monella tapaa vaikka täältä joutuu lukemaan niitä suru-uutisiakin. Harmittaa ihan kun en esikoista odottaessa älynnyt tänne kirjautua, olisi moni ahdistus tuntunut pienemmältä kun olisi saanut tänne purkautua. Voimia...
  7. S

Voi miten ikäviä uutisia! :( Toivoja, Juli ja Tikuliina Voimia ja jaksamista! :hug: Toivottavasti Tigerina ultrassa on kaikki hyvin! Särö 14+4
  8. S

Mukava kuulla että monella on ihan normaali tai jopa ihana anoppi. Sellaisen minäkin olisin halunnut mutta niillä korteilla mennään mitä eteensä saa. Olen sitä vuosikaudet miettinyt miksi en ikinä anopille kelvannut kun olen omasta mielestäni ihan kunnollinen ja mukava ihminen. Anoppini on...
  9. S

Voi itku Tikuliina, toivottavasti tilanne selviää! No, me saatiin miehen kans keskusteltua asiat halki ja ymmärsi kyllä ihan täysin minun kannan. Tämä nyt on sellanen ikuisuusaihe meidän suhteessa joka pompsahtaa silmille aina aika ajoin. Sit kun siihen yhdistää vielä raskaushormonit niin...
  10. S

Kaikki hyvin ja rauha maassa täällä taas. Meillä oli miehen kans vähän sanaharkkaa eilen illalla siitä anopista mut saatiin tänä aamuna puhuttua asia ja mieskin ihan ymmärsi et mulle ei tee oikeesti hyvää nähä sitä ihmistä. Mulla nostaa heti ahdistusoireet päätä kun vaan näänkin sen. Ja ei nyt...
  11. S

Omppulimu Eikös napanuoran kautta kulje vain veri eli äidin ruuansulatuselimistö ei ole suoraan yhteydessä vauvaan, vain pelkästään verenkierto. Vauvaan menee siis kaikki ravintoaineet mitkä imeytyvät äidin verenkiertoon mutta muu aines pysyy äidin suolistossa. Eli ole ihan huoleti :) Nukuin...
  12. S

Salliina85 Niin tuttua! Täällä oli kans vähän ahdistuspäivä kun törmäsin anoppiin jonka kans en oo ollu tekemisissä kohta vuoteen (pitkä tarina, mutta sanotaan sen verran että sillä minun masennuksella ja anopilla oli aika vahva yhteys) Muistu heti kaikki ikävät muistot mieleen ja oli melkein...
  13. S

Inhoja vihlasuja ollu välillä alamahassa, etenkin jos nousee äkisti tai nostaa poikaa. Onko muilla ollu? Onkohan ne niitä repäsykipuja, tais niitä olla esikoisenkin aikaan... Olen vielä vähän tarkemmin seuraillut tuntemuksia kun eilen törmäs koira tuohon alamahaan aika kovasti niin säikäytti...
  14. S

Kiitos kwaidanille uudesta pinosta! Täällä kans Serla kiittää kun saa ravata koko ajan vessassa. Yölläkin monesti kahteen otteeseen. Ja pakko on juoda suht paljon et maha toimis. Täällä ei vielä liikkeitä tunnu, voi kun alkas pian niin helpottas vähän tätä huolta. Ei se auta vaikka...
  15. S

Miten tuntuukin näin helvetin pahalta (murhattu 8v tyttö)? Miksi muut tapaukset ei ota näin koville?

Tämä tapaus on mielestäni täysin rinnastettavissa Baby Briannan tapaukseen joka oli tätä ennen oksettavin lapsensurma mistä olen lukenut. Mutta kyllä tällaista tapahtuu Suomessakin. :'(
  16. S

*~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Elokuussa

Tikuliinalle voimia! Ihan kuin jo raskaudessa ei olisi tarpeeksi stressattavaa niin sit pitää vielä tuollaista kamalaa sattua! Ystäväni yritettiin raiskata joitakin vuosia sitten ja kyllähän se pitkän aikaa mielessä painoi ja pelkoja herätti mutta kyllä siitä onneksi selviää! :hug...
  17. S

Diiselikissa Kiitos tiedosta, pitääpä kävästä apteekissa! :) Salliina85 Olen ihan samaa mieltä et hyvä et se on nyt tiedossa että mulla tollanen taipumus masennukseen on ja siitä pystyy jo heti alkuvaiheessa puhua. En minä ensimmäisessä raskaudessa mitään huomannu, ajettelin vaan et...
  18. S

Salliina85 Pitkään todellakin mietin uskallanko enää toista tehdä mutta kyllä ne nuo lapset on sellanen elämänilo ettei sitä voinut yhteen jättää. Ja kun mieskin on koko ajan halunnut toisen. Vitamiinit auttavat mielialaan, olenkin ottanut jo nyt vahvaa D-vitamiinia ja olenkin ollut todella...
  19. S

*~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Elokuussa

Moi! Jospa minä nyt vihdoinkin saisin kuulumisia päiviteltyä! Huomaa kyllä et työt taas alko kun ei kerkee töitten lisäks muuta kun touhuta pojan ja koirien kans ja tehä kotihommat ja sit onkin pakko jo mennä nukkumaan! Yritän täs muistella mistä täällä on ollu juttua, varmaan jotain...
  20. S

Minun piti rekisteröityä uudella nimimerkillä kun ei hyväksynyt vanhaa jostain syystä. Mut sama Särö siis edelleen :) Tänään alko työt kesäloman jälkeen. Vaikkei töihinpaluu sen kummemmin ahdistanut niin tosi huonosti nukuin viime yönä, kai se työkavereille kertominen jänskätti. Vaikka hyvin...

Yhteistyössä