Hakutulokset

1. M

40 + so what, wol 14 (2019)

Onnea @Eloveera-79! Jänniä nuo oirejutut, toisilla on runsaasti ja tosi aikasin alkavia, mulla ei plussakierrossa ollu yhtään mitään, ei siis niin mitään. Nyt jos on mitään raskausoireeksi tulkittavaakaan niin tiedän etten oo raskaana. :) @kirsillevauva hienot ultrakuulumiset! Varmasti...
  2. M

Lapselliset lapsettomat joilla haaveissa pikku sisarus

Joskus mietinkin että tällainen pino pitäis perustaa, mutta olihan täällä jo. Lapsettomuuspinkkoihin ei oikein viitsi mennä keskustelemaan kun jo lapsi on, muistan itse vielä miten tuntui julmalta kun joku juuri vauvan kotiin saanut nimitti itseään lapsettomaksi ja suri kohtaloaan kun toista ei...
  3. M

@kirsillevauva onnea! Mukava kun pääset heti verikokeeseen varmistaan. @kärhö sinnekin onnea hyvistä ultrakuulumisista! Täällä vilkuu edelleen kaikki valot hallissa, liekö ovuloimaton kierto. Tosi tarkemmkn Clearbluen ohjetta tavattuani huomasin että siinä kielletään käyttämästä kahden...
  4. M

@kirsillevauva kyllä multakin on progesteroni mitattu useempaankin otteeseen, muistaakseni jo niissä alkuselvityksissä. Mutta en tiedä kyllä yhtään onko niitä useammanlaisia keltarauhashormonitestejä, varmaan on. Sulla on niin hyvällä prosentilla raskaus alkanu noissa hoidoissa että varmasti...
  5. M

Onnea @Tikkerituu! Noista lääkkeistä, mulla ei siis oo nyt mitään käytössä, mutta hoitojen aikaan oli kaikenlaista mahdollista. Muistaakseni kolme-neljä vuotta sitten sain heitettyä pois sellasen lääkelaukun joka Felicitakselta ekassa hoidossa saatiin, ja jossa säilytin myöhempien kertojen...
  6. M

@Tikkerituu miten kävi? Pidän peukkuja! @Eloveera-79 jokos siellä jo testattiin? @kirsillevauva lla on jännät paikat myös, ei se yksi unohdus varmaankaan suurta eroa tee. Vaikka varmasti harmittaa! @Hulbertiinalle onnea uuteen letrokiertoon, kyllä se pitkäksi venähtäneen kierron jälkeen on...
  7. M

tänne ovulaatiotesti kuvia.

Mä testasin tollasen samanlaisen tänä aamuna PCllä, ja koska tulkkasin sen melkein plussaks ellen jopa plussaks, tein samasta näytteestä CBn digitaalisen, joka näytti negaa. Eli sen pohjalta sanoisin että nega. Mutta mä kyllä saan PCn testeihin jopa menkkojen aikaan melko vahvan viivan, ja taas...
  8. M

@Eloveera-79 tottahan se on, kyllä ovisplussa tikussa on jo askelen lähempänä maalia. @Mammakatri täsmääkö tuo vähän lyhyempi kierto oletetun oviksen aikaan, vai lyhenikö sulla luteaalivaihe? Sehän vois olla yksi selitys, liian lyhyellä luteaalivaiheella ei ehdi kunnolla kiinnittyä. Siihen kai...
  9. M

Raskaaksi tulo ja myoma

Myoomat on tosi yleisiä, useimmat joilla ei niitä on ei niistä kai koskaan tiedäkään kun ovat pieniä ja oireettomia, ja näkyvät vain ultrassa. Sellainen ei raskautta estä eikä sille mitään tarvitse tehdäkään. Isommat voi sitten haitatakin...
  10. M

Huh kun iski kylmänhiki kun luin mitä @Tammityttö kirjoitti kaveristaan ja siskostaan - vaikka tottahan se täysin on, tässä aletaan olla iässä jossa hedelmällisyys voi yhtäkkiä dramaattisesti laskea ellei romahtaa kokonaan. Meillähän tämä ensimmäinen oli pitkän ja hikisen taipaleen tuotos...

Yhteistyössä