Hakutulokset

1. U

Toiveissa vauva 2021

Siis ei oo totta!! Tein extempore r-testin ja selkee haalea viiva!! Apua apua apua! Kädet tärisee ja sydän hakkaa.. Ei juuri mitään oireita, flunssamainen olo ollut aamusin ja turvottanut usein, thats it! En voi uskoa tätä!!
  2. U

Toiveissa vauva 2021

Mullakin kilpirauhasen vajaatoiminta. Tulin siitä huolimatta raskaaksi esikoisen kohdalla ja koko vajaatoiminta huomattiin vasta raskausseurannassa! Eli ei se suoraan estä raskautumista, mut harmi että vaikuttaa hoitoihin! Ostettiin viime vuonna oma asunto ja rahaa on säästössä niin ettei...
  3. U

Toiveissa vauva 2021

Omaa napaa: Tein maanantaina aamulla raskaustestin (dpo 10 tai 11) ja en mä siihen mitään viivaa saanut. Paketissa luki, että voi testata jo 6 pv ennen menkkojen oletettua alkua ja se päivä olis vissiin pe tai la. Joten oletan että tää kierto oli sit tässä. Ihmeen ok fiilis. Seuraavan kerran...
  4. U

Toiveissa vauva 2021

Mulla myös laskettu olisi tästä kierrosta uskoakseni 1.1. Bingo pystyyn kummalle vuodelle tupsahtais, esikoinen tuli etuajassa. Mut joo ei oo isompaa uskoa että olis tärpännyt, mut kai sitä huomenna tai ylihuomenna vois testin taas tehdä! Ps. Ois kiva jos hymiöt toimis
  5. U

Toiveissa vauva 2021

Ompa täällä ollut keskustelua! Kiva että porukka kasvaa! Tein tänään ekan testin, näytti tietty negaa kun on dpo 8, mut sainpahan paremmalla omalla tunnolla napata saunasiiderin :D seuraava testi varmaan sunnuntaina tai maanantaina! Vielä pari päivää sitten oli sellanen fiilis, että ois vaikka...
  6. U

Toiveissa vauva 2021

Vastaan samalla edeltävään keskusteluun. Yrityksen alkamisesta tän vuoden aikana tietää lähimmät ystävät. Tällä hetkellä kolme läheistä on raskaana ja kaksi kotona vauvan kanssa. Yhdellä yritys päällä. Eli hyvin on huomannut, miten 30v rajapyykki lisää lisääntymisintoa ja osittain tämän...
  7. U

Toiveissa vauva 2021

Moikka kaikki kuumeilijat! Täällä yhden lapsen äiti kirjoittelee ensimmäistä kertaa palstalle. Tosiaan mulla on -15 syntynyt poika edellisestä liitosta ja nyt olis alkanut yritys nykyisen miehen kanssa, jolle lapsi olisi esikoinen. Ikää meillä on 30/32. Ovis ollut oireista päätellen 10.4. eli...

Yhteistyössä