Hakutulokset

1. pienimatkassa

Maaliskuiset 2018

Heippa taas:) Mulla päivät kuluu ilman pahoinvointia tai suurta väsymystä, enimmäkseen raskaus oireilee sillä, että pyörryttää paljon. Aina, kun nousen ylös tai kuljen rappusia. Hammaslääkärissä meinasin oikeasti pyörtyä! Hassua, kun normaalisti mua ei huippaa oikeastaan koskaan. Viime yönä...
  2. pienimatkassa

Maaliskuiset 2018

Mulla ei ole ollut nyt oikeastaan mitään oireita, paitsi kummallista "kuumeista" särkyä koko vartalossa, varsinkin jaloissa. Lisäksi aina, kun nousen ylös istumisen jälkeen, jalat tuntuu siltä kuin ne lähtisi alta ja vähän pyörryttää. Sama esim. portaita noustessa, ikään kuin voimat ei...
  3. pienimatkassa

Maaliskuiset 2018

Neuvolassa käyty:giggle: Oli tosi kiva vanhempi nainen, joka ihanasti otti huomioon myös tulevan (vähän paniikissa ja yövuoron jälkeen tokkurassa olevan) isän:LOL: Ja olin kyllä hullun ylpeä mun miehestä, kun se on kotona ollut vielä niin pöllämystynyt koko raskaudesta, ettei olla siitä kovin...
  4. pienimatkassa

Maaliskuiset 2018

Kiitos tsempistä @Hannah4 :) Mun mies on onneksi sellainen sanavalmis tyyppi, joka kyllä lupasi pitää meidän molempien puolia jos tulee tarve:ROFLMAO:
  5. pienimatkassa

Maaliskuiset 2018

Mulla (tai meillä) on tänään eka neuvola. On tosi kiva mennä, mutta mua pelottaa, jos meitä kohdellaan nuoren iän takia jotenkin inhottavasti tai alentuvasti:unsure: Ollaan molemmat 22, ei toki edes mitään teinejä, mutta silti jännittää:LOL:
  6. pienimatkassa

Maaliskuiset 2018

Mä pystyin aiemmin vapaapäivinä hyvin nukkumaan vaikka yhteentoista asti päivällä, mutta nyt, vaikka eilenkin nukkumaanmeno venyi melkein yhteen asti yöllä, heräilin tänään yhdeksän jälkeen. Havahdun aamuisin siihen, että vaikka väsyttäisi vielä, pyörin vaan sängyssä eikä mukavaa asentoa löydy...
  7. pienimatkassa

Maaliskuiset 2018

Kiitos lloyd, en tiennytkään tosta hormonien tuplaantumisesta joka toinen päivä:) Oon kyllä oikein nautiskellut kaikista oireista, mutta veikkaan että jos ne tästä pahenee niin opin pian arvostamaan helpompia päiviä:LOL:
  8. pienimatkassa

Maaliskuiset 2018

Eilen aamulla, kun en heti nälän tullessa ottanut syötävää, piti käydä yökkäilemässä pönttöön ekaa kertaa:D Ja vielä illalla hammaspesunkin jälkeen, juuri kun olin päässyt sänkyyn makaamaan, piti lähteä ottamaan toinen kierros iltapalaa, kun tuli taas nälkä. Tänään taas on ollut ihan oireeton...
  9. pienimatkassa

Maaliskuiset 2018

Mut voisi lisätä listalle: pienimatkassa, 22v., 1. lapsi, la 3.3. :LOL:
  10. pienimatkassa

Maaliskuiset 2018

Kiva, kun täällä on aktiivista keskustelua ja paljon porukkaa :) Mä vuodin eilisillan verta ja vielä ihan vähän tänä aamunakin, illalla oli sellaista menkkakipumaista särkyä :( Mutta ehkä ei kannata huolehtia, luulinhan mä jo aiemminkin että mulla oli tavalliset kuukautiset vaikka olin oikeasti...
  11. pienimatkassa

Maaliskuiset 2018

Mulla ei oo ollut huono olo vielä, paitsi välillä ihan vähän etoo, lähinnä silloin kun miettii mitä söisi eikä oikein mitään tee mieli. Ja kuitenkin huomaa, että tosi usein tulee nälkä ja se nälkä on ihan hirveä, pakko saada heti syötävää! Aamulla piti sen takia nousta sängystä ylös vaikka olisi...
  12. pienimatkassa

Maaliskuiset 2018

Sain neuvolaan ajan jo ensi viikolle, jee! Puhelimessa olleen neuvolatädin laskujen mukaan mulla olisi jo seitsemäs viikko menossa, aika hurjaa:LOL: Eli siis vaikka luulin, että mulla vasta oli kuukautiset juhannuksen jälkeen, on se ollut jotain muuta vuotoa, ja oon tullut raskaaksi jo kesän...
  13. pienimatkassa

Maaliskuiset 2018

Tervetuloa @Mamushka32 ja onnea :) Oon yrittänyt varata aikaa neuvolaan koko aamun, mutta mua pompotellaan koko ajan soittamaan eri paikkaan ja sitten taas odottelen uutta soittoa sieltä päästä... Onneksi oon lomalla niin ei tarvitse töissä säätää näin.
  14. pienimatkassa

Maaliskuiset 2018

Mäkin haluaisin kertoa vasta viikon 12 paikkeilla, mutta mies ei ole ainakaan vielä ymmärtänyt, miksi vasta silloin. Ollaan molempien vanhempien kanssa aika paljon tekemisissä, koska asutaan lähekkäin, mutta ei kuitenkaan olla niin läheisiä, että haluaisin vanhemmat heti aluksi tähän...
  15. pienimatkassa

Maaliskuiset 2018

Heippa kaikki :) Oon muutaman päivän lueskellut tätä ja nyt en malta enää olla kirjoittelematta itsekin! Plussasin lauantaina ekan kerran. Sunnuntaina tein vielä pari testiä, ja heti niihin lävähti plussat. Nyt ollaan oltu reissussa ja kotona toivottavasti jo odottaa digitesti jonka tilasin...

Yhteistyössä