Hakutulokset

1. T

Lokakuiset 2023

Oi, tuplaonnea teille ❤️
  2. T

Lokakuiset 2023

Babysharkin kanssa samoilla linjoilla siinä mielessä, että meillekkin puhelimessa sanottiin että keskenmenolta kuulostaa ja voitte jäädä kotiin odottamaan vuodon loppumista ja negatiivista testiä… Ja seuraavana päivänä ultrassa näyttikin kaikki hyvältä. Tehtiinkö sinulle mitään tutkimuksia...
  3. T

Lokakuiset 2023

Voimia sinulle ❤️
  4. T

Lokakuiset 2023

Keillä kaikilla oli ultra tulossa tässä lähipäivinä? Muutama ainakin aikoi mennä varhaisultraan? Mietitään, jos mentäisiin vielä uudelleen omakustanteisesti ultraan, jäi pieni paniikki että onko siellä varmasti kaikki nyt hyvin 😅 87€ on kuitenkin pieni hinta mielenrauhasta… Katsotaan.
  5. T

Lokakuiset 2023

Joo, säikähdettiin kyllä todella, meilläkin yksi kkm takana niin en osannut odottaa muuta kuin pahinta… Mutta onneksi tilanne olikin toinen 😊 Toivottavasti sinullakin pysyy kyytiläinen tällä kertaa mukana!
  6. T

Lokakuiset 2023

Kaikeksi yllätykseksi siellä vielä köllötteli tyytyväinen kaveri sydän sykkien ja vastaten viikkoja eli 8+3. Hirveä huoli kerkesi olla mutta tästä taas eteenpäin! Niin helpottunut ❤️
  7. T

Lokakuiset 2023

Viimeyönä heräsin siihen että kaikki oli verestä märkänä. Huomenna Naistenklinikalle tarkistamaan tyhjenikö kohtu kokonaan. Perjantain varhaisultrassa kaikki oli vielä paremmin kuin hyvin… Sydän murskana 💔
  8. T

Kesäkuiset 2023

Moi! Olin ryhmässä aiemmin mukana, mutta valitettavasti varhaisultrassa todettiin raskaus keskeytyneeksi keskenmenoksi. Tänään kuitenkin nähtiin ultrassa 7+5 viikkoinen katkarapu sykkeen kera, joten siirryn onnellisena lokakuisten puolelle :) Tsemppiä kaikille loppuraskauteen!
  9. T

Lokakuiset 2023

Nyt kun varhaisultrassa todettiin tänään sykkivä sydän ja 14,2mm pitkä katkarapu niin uskallan minäkin liittyä mukaan! Ovulaatio olikin ollut vähän aiemmin kuin olin itse laskenut, ja mennäänkin jo viikolla 7+5 ja laskettu aika 1.10 :) Olin aiemmin mukana kesäkuisissa, mutta silloinen raskaus...
  10. T

Kesäkuiset 2023

Meillä eka lapsi, tulee varmasti mukaan ihan kaikkialle ja hyvä niin 😊
  11. T

Kesäkuiset 2023

Meillä kanssa huomenna 😊
  12. T

Kesäkuiset 2023

Ihanaa!! Onneksi kaikki hyvin!
  13. T

Kesäkuiset 2023

Tsemppiä ultraan, toivottavasti siellä kaikki hyvin! 🥰
  14. T

Kesäkuiset 2023

Mulla sama, rinnat kipeät ja turvonneet ja voisin syödä hevosen mutta muuten ei kyllä arvaisi että on raskaana. Tietysti kiitollinen ettei tarvi jatkuvasti oksentaa, mutta samalla huolettaa että onko siellä tosiaan joku 😳 Raskaustestit kyllä kovasti näyttää plussaa eikä mitään vuotoa ole ollut...
  15. T

Kesäkuiset 2023

Mulle kyllä neuvolasta sanottiin nimenomaan että hammastarkastukseen pitäis mennä kun varasin sinne ajan, valitettavasti sain kunnalliselta ajan vasta maaliskuulle… Mutta varmaan riippuu operaatiosta mitä tehdään yms mutta kyllä ne siellä hammaslääkärissä varmaan tietää mitä voi tehdä jos...
  16. T

Kesäkuiset 2023

@4nniin4 siis mulla ihan sama juttu! Tänään olis ollut aika viisurin poistoon, koitin olla yhteydessä ajanvaraukseen mutta siellä oli niin hirveät ruuhkat ettei päässyt läpi niin peruin sitten ajan… Myöhemmin vastasivat Maisassa viestiin, että kyllä voi poistaa viisurit myös raskaana, mutta ei...
  17. T

Kesäkuiset 2023

Moi! Mä voisin myös liittyä joukkoon, viimeviikon keskiviikkona plussasin selkeät viivat ja torstaina vielä CBn viikkotestillä tulokseksi 2-3 viikkoa. Sen jälkeen en ole testaillut mutta ajattelin vielä tällä viikolla tehdä yhden viikkotestin ihan vaan sen takia, että olo on vieläkin lähes...

Yhteistyössä