Hakutulokset

1. Fiksulikka

Lokakuiset 2020

Ajantasaista tietoa niistä kilppariarvoista! Kävin keskiviikkona labroissa ja otettiin siinä samalla kilppariarvot. Tänä aamuna sain sitten lääkärin konsultaation, että TSH oli kuulemma 2.75 niin nostetaan annostusta, koska ohje on et olis alle 2.6 :)
  2. Fiksulikka

Lokakuiset 2020

Keksikää viihdykettä 1 v 7 kk ikäselle! Tänään on piirretty ja käyty metsässä kävelemässä. Ja katottu tietysti taas kerran lastenohjelmia :rolleyes:
  3. Fiksulikka

Lokakuiset 2020

Pakolla on syöty viimiset kolme viikkoa. Esikoiselle on pakko laittaa ruokaa vaikka kuinka etois itseä. Oksensin ekan kerran 6+0 ja nyt vasta alkaa helpottaa, tänään 9+2. Ekassa neuvolassa viime viikolla paino oli laskenut pari kiloa ja sanottiin et olis hyvä jos ei enää laskis. Niin oon nyt...
  4. Fiksulikka

Lokakuiset 2020

Noniin nyt sai varata ultraan ajan ja otin ensimmäisen vapaan sellaisen ja sain vielä tämän kuun puolelle eli ihan vikaan päivään :D Silloin viikkoja 12+1
  5. Fiksulikka

Lokakuiset 2020

Jaaaaa tänään taas oksennettu :sick: (n) Luulin et jo vähän helpotti mutta ei sit.
  6. Fiksulikka

Lokakuiset 2020

Meillä oli keskiviikkona (rv 8+2) eka neuvola ja huomenna toivottavasti sais varata ekan ultran sieltä Maisasta. En tiedä yhtään kuinka pitkälle se menee ja ikävää kun ei oo mitään päivämäärää, jota odottaa. Oon kaks viikkoa oksentanut niin nyt kun toissapäivänä oli ekan kerran sellanen "hyvä...
  7. Fiksulikka

Lokakuiset 2020

Hei joko joku pkseudulta on käyttänyt tota maisa palvelua? Kuinka nopeesti sinne tulee se et voi varata ultraan aikoja, jos tänään oli neuvola?
  8. Fiksulikka

Lokakuiset 2020

Korjaan vähän edellistä, että TSH viitearvot on 0,5 - 4,0. En myöskään tiedä mikä lääkäri noin on neuvonut, mutta keväällä mulle juuri lääkäri kertoi, että uusien suositusten mukaan TSH:n olisi hyvä olla alle 2,6 raskautta yrittäessä. Mulla tosiaan kilpirauhasen vajaatoiminta johon mulla on...
  9. Fiksulikka

Lokakuiset 2020

Maanantaina 6+0 ensimmäinen kunnon pahoinvointi ja ykähän siinä lensi. Tiistaiaamuna sama homma. Eilen koko päivän etova olo, mutta pysy sisällä ja tänään ihan järkyttävän paha olo, oikeen vello aaltoina, mutta pysy sisällä. Jes. Katsoin muistiinpanoista, että esikoisen aikana pahoinvointi...
  10. Fiksulikka

Lokakuiset 2020

Monessa paikassa on ohjeena, että heti kun kuukautiset on jääny pois ja oot tehnyt positiivisen raskaustestin niin kannattaa olla yhteydessä neuvolaan :) Varsinkin ekan kanssa heti vaan, niin neuvovat kaikki foolihapot ja vitamiinit. Lisäksi mulla ainakin oli vähän aikasemmin se eka...
  11. Fiksulikka

Lokakuiset 2020

Mulla myös! ‍:LOL: Muoks// Mulla oli joskus noidannuoli armeijan aikaan ja vihlaisut alaselässä/pakarassa tuntu vähän samalta niin hetken jo mietin sitäkin vaihtoehtoa
  12. Fiksulikka

Lokakuiset 2020

Kai sitä voisi kirjoitella vaikka tänne, niin ei tarvitse pyöritellä vaan päässä kaikkia ajatuksia. Tänään 5+1 ja ekaan neuvolaan aika tarkkaan kolme viikkoa. Ei olla menossa ultraan ennen viikkoa 11-13, jolloin on se niskapoimun mittaus ja muut. Senhän saa varata sitten heti neuvolan jälkeen...
  13. Fiksulikka

Lokakuiset 2020

Hei vaan kaikille! Plussasin perjantaina 31.1. viikoilla 3+4. Plussa tuli liuskaan heti, niin tein perään toisen ja lopulta myös digin, joka näytti raskaana viikoilla 1-2. Menkoista laskisin, että laskettuaika on 12.10. Maanantaina soitinkin jo neuvolaan ja sain ensimmäisen ajan maaliskuun...

Yhteistyössä