Hakutulokset

1. L

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Teillä on lähes yhtä pitkä yritys takana kun meilläkin, muistan sut pidemmän ajan takaa jo täältä. Ehkä meillekin vielä jonain päivänä. (y) Onnea!
  2. L

nelHM, oonko ymmärtänyt oikein, että sulla on minikierukka käytössä? Sen yksi toimintaperiaatehan on, että se hormonaalisesti vähentää kohdun limakalvon kasvua, jotta hedelmöitynyt alkio ei pääse kiinnittymään? Eikö toi ole vähän itsensä kiusaamista tikutella haamuja, jotka syntyy niistä...
  3. L

Yhtään lähellekään positiivista testiä tuossa ei vielä ole, epäilisin että ainakin toistaiseksi ovis on vielä hukassa. Toisekseen vanhojen ovistestien säilöminen testisuoraksi ei kannata, koska viivat muuttuu kuivuessaan melkoisesti. Eli jälkeenpäin täysin mahdotonta sanoa, miten vahva viiva...
  4. L

Mandala, ei ole hakeuduttu tutkimuksiin, mitä nyt ihan perus tarkastuksissa gynellä olen toki käynyt. Eli ultrattu on, follikkelit kehittyy normaalisti, lh-huiput löytyy ja ovulaatiot oireiden perusteellakin tapahtuu. Kierto on kellontarkka ja mitään muutakaan ongelmaa ei ole. Ei pco:n eikä...
  5. L

Kiitos, kuin myös. Olisikin sujut... Pääsisi paljon helpommalla.
  6. L

Kolmatta. Kaks ekaa luomusti ilman ongelmia. Nytkään mitään selkeää syytä ei näille yk:lle ole, kaikki pitäisi olla kunnossa mutta ehkä tää vaan on tarkoitettu näin. :)
  7. L

Mä oon oon onnistunut pysymään aika hyvin pois täältä (tai en oikeestaan, mutta oon vaan käynyt lukemassa...) jo useita kuukausia. Nyt täällä taas elättelemässä turhia toiveita, kun gynellä hieman ennen ovista löytyi hieno johtofollikkeli ja o-testiinkin sain plussan ja kylvötkin onnistui...
  8. L

Kiitti Kärppä, näin se varmaan on. Löysin googlella ihan hitsin mielenkiintosen opparin aiheesta.https://www.theseus.fi/bitstream/handle/10024/47832/karttunen_ase.pdf?sequence=1 Erityisesti tämä mitä kotitesteistä sanotaan: Virtsasta tehtävät määritykset ovat monesti huomattavasti herkempiä...
  9. L

Nyt voi tulla tyhmä kysymys, mutta sanotaanko jossain ohjeessa että raskaustestissä pitäis olla virtsaamatta tietty aika ennen testin tekoa? Jotenkin on niin vaikee kuvitella, että sille hormonin määrälle siellä rakossa vielä tapahtuis jotain, että rakkoaika merkkais mitään? Ymmärrän sen...
  10. L

Saaruska, et oo ainoo joka on miettiny tota. Ja sit se kun sanotaan, että tyyny pepun alle seksin jälkeen, niin hitto, ne kaverithan vaan valuu sinne pohjaan ja sieltä se vasta ylämäkeen rämpimistä onkin jos haluu kohdunsuusta uida sisään... En tajuu. :cautious:
  11. L

Ainiin, täällä dpo 1, toissapäivänä ovisplus, eilen kai sitten ovis jos on ollut ollakseen (en kyllä aistinut mitenkään). Ajattelin yrittää olla ajattelematta (voiks noin sanoo? o_O ) koko asiaa nyt ainakin viikonpäivät, ja testaamaan sorrun AIKAISINTAAN dpo 10. (Helpommin sanottu kuin...
  12. L

Ja mä muistuttelen täältä, että ei kannata käyttää aamun ekaa pissaa (ei liity nyt Kismettin testiin), kun se on niin pitkältä ajalta että lyhyempi huippu saattaa laimentua esim illan ja yön ei-lh-pitoiseen pissaan. Voi jäädä huippu havaitsematta. Ite aloin bongata ihan selkeet huipun kun tein...
  13. L

Ällövaroitus: Noista limoista. Mulla tulee joka kierrossa tasan neljä päivää ennen ovisplussaa ne sitkeet kirkkaat limat, sitten muuttuu vetisemmäksi ovista kohden mentäessä. Oviksen jälkeen tulee kuiva kausi.
  14. L

Mittasi siis oletuksella rv5? Viikot on vielä niin pienet, että nyt ei voi kun odottaa. Toivotaan parasta!
  15. L

Taustalta huutelen (en oikein osaa pysyä kokonaan pois vaikka piti...)... Maradoona, sä oot tehnyt ekan haamujen haamun sillon 18.10? Vois ajatella että se ollut (harjaantuneella himotestaajan silmällä) dpo9. Digin "raskaana 1-2" on tullu siten n. dpo 13. Näin ollen nyt olisit raskaana...
  16. L

Kp1. Uutta strategiaa vaan tauluun ja eteenpäin. Plussaonnea kaikille! P.s. Hayleyn kuva näkyy, ja viiva näkyy myös. (y)
  17. L

Mä tulin sua varten. :whistle: Ja tossa alemmassa ON viiva. Ihan ilman viivalaseja. Eikä tarvi käännellä. Nyt pidän kaikki kehonulokkeet ristissä sun puolesta!
  18. L

Täällä myös edelleen ihan puhdas nega, joten mäkin toivottelen parempaa onnea muille! Vähän samat fiilikset kun Tammityöllä ja Pikkumyyllä, ehkä näitä ei vaan ole tarkoitettu enempää. Opettelen olemaan onnellinen siitä, että meille on suotu jo kaksi ihanaa lasta, kaikkea ei voi saada. Meillä...
  19. L

Mäkin täällä jännittyneenä seuraan Tammitytön ja Pupelaattorin tilannetta. Jotenkin toisten plussiin on helpompi uskoa kun omiin, tsemppiä! (y)
  20. L

Oli siihen asti kun sitä tuijottelin, puolisen tuntia, ja nakkasin roskiin. Mä aattelin että jäisin nyt odottelemaan viikonloppua ja menkkojen alkua, todennäköisyydet on kyllä sen puolella että ei tulosta tästä kierrosta... Pupelaattorin roskishaamu näyttää samalta kun mun eilinen, toivotaan...

Yhteistyössä