Hakutulokset

1. Bitch

The ketju

Höttöhiilaripillu? Vai proteiinipillu?
  2. Bitch

The ketju

Meillä on rannassa semmonen krematorio, roskanpolttouuni. Sinne tuuppaan kaiken minkä vaan saa katoamaan liekeillä
  3. Bitch

The ketju

Hei sun heiluvilles! Onpa ollut viikonloppu. Juoruja, naurua, saunaa ja sihijuomaa ystävien kanssa. Ruttunaamoja ja pikkupiskejä. Eläviä kuvia isänmaamme historiasta.
  4. Bitch

The ketju

Voe perseensuti millanen päivä. Nyt tekee enemmän kuin hyvää haukkua miehet ja poissaolijat kun lauma kuriksia ilmestyy tontille
  5. Bitch

The ketju

Hei vaan moi. Pökköä (uunin) pesään, villasukat jalkaan ja kahvia koneseen. Eiköhän tämäkin päivä tästä valkene
  6. Bitch

The ketju

Jos jossain työmääräyksessä sanotaan että tuuletusluukkujen sisäpuoliset panelit maalataan niin nehän perkele maalataan oli niitä tai ei. Määräys on määräys.
  7. Bitch

The ketju

Oho. Kaikkea sitä oppii. Ukkokulta soitti että paikallinen hirviporukka oli kaatanut hirven meidän mailla joten ne toi paistia ja jauhelihaa. En tiennyt että moinen on tapana kun Helsingissä ei kukaan metsästänyt mun tontilla
  8. Bitch

The ketju

Päevee. Helposti pääsi pihasta pois, katotaan pääseekö takasin
  9. Bitch

The ketju

Seminologiunet on kivoja (y)
  10. Bitch

The ketju

Nou hätä ystäväiseni, ajattelin hauduttaa paistia yön yli niin on huomenna ruoka valmiina kun mulla on toimistopäivä. Jos täältä pääsee aamulla autolla minnekään.
  11. Bitch

The ketju

Jopas tuuli rämistelee. Lunta ei vielä näy. Eiku puita saunan uuniin ja sitten karjalanpaisti leivinuuniin
  12. Bitch

The ketju

Juu mieluusti poispäin täältä
  13. Bitch

The ketju

Kun on illan touhunnut pihalla, maistuu kuuma juoma. Gallianoa, omppumehua ja kermavaahtoa.
  14. Bitch

The ketju

Aissaatana
  15. Bitch

The ketju

Kävin postilaatikolla ja olin sen jälkeen tuulennussima vinkuheinä
  16. Bitch

The ketju

Yritä ymmärtää duunariparkoja. Ma-ti täytyy palautua viikonlopusta ja to-pe valmistautua uuteen
  17. Bitch

The ketju

Ei tässä nyt ehdi laiturille mittailemaan vesiä, kylmä markkinatalous tarttee mua
  18. Bitch

The ketju

( . ) ( . )
  19. Bitch

The ketju

TERSKE!
  20. Bitch

The ketju

Päevää!

Yhteistyössä