Hakutulokset

1. J

Haaveena vauva 2020

Näkeekö tässä mitään kukaan muu kuin minä?!!
  2. J

Haaveena vauva 2020

Apteekkarin raskaustestistä tooodella haalea haamu!! Mietityttää vaan et olikohan vain jokin viivanpaikka kun hädin tuskin erottaa.. Tänään siis KP24 ja dpo10 tai 11
  3. J

Haaveena vauva 2020

Yk2 menossa ja dpo9-10. Tosi rauhallinen olo toisin kuin viime kierrossa. Jotenkin varma että en ole tässä kierrossa raskautunut vaikka vatsassa viiltelee ja rinnat ovat kipeytyneet. Viime kierrossa oli samat oireet joten ehkä nämä ovat nykyään mun pms-oireita. Tänään töissä tosin lapselle...
  4. J

Haaveena vauva 2020

Multa poistettiin kierukka 08/19 ja ainakin eka kierto oli normaali 27pvä. Kaikkia kummallisia oloja kyllä oli koko kierto, mutta toivottavasti tämä kierto on oloiltaan normimpi. Ja tietysti toivottavasti tärppää
  5. J

Neljännen kuumeilijat!!!

Heipparallaa kaikille Täällä kanssa yksi joukkoon haluava. Pojat 03, 07 ja 09 syntyneet. Nyt uuden puolison kanssa haluttaisiin vielä yksi, joka siis olisi minun neljäs ja miehen ensimmäinen. Yritys aloitettiin viime kuussa ja nyt siis yk2 alussa.
  6. J

Haaveena vauva 2020

Tässä on kanssa se, että alkaa oma ikä painaa. Mä täytän ihan just 37 ja mies on vuoden vanhempi. Oon tottunut olemaan se vanhempainiltojen ym nuorin äiti, joten vähän tää ikä nyt ahdistaa..
  7. J

Haaveena vauva 2020

Täällä vähän sama tilanne.. Mulla 9, 12 ja 16 vuotiaat Se olisi yk1 ohi. Eilen alkoi tiputella ja tänään herätessä ihan kunnolla menkat päällä. Se olisi siis kp1 täällä Jotenkin sitä lapsellisesti koko ajan toivoi että ois ekasta tärpännyt. En muistanut kauan kuinka inhottavat menkat on...
  8. J

Haaveena vauva 2020

@Mirvah Oliko sulla heti kierukan poiston jälkeen jotain tuntemuksia? Mulla kierukka poistettiin vajaa kuukausi sitten ja viikko poiston jälkeen alkoi oireilut. Aivan kuin olisi raskaana; rinnat kipeät, iltaturvotusta, pahoinvointia, valkovuotoa, huimausta jne. Ja nämä oireet jatkuu yhä. Ihan...
  9. J

Haaveena vauva 2020

Täällä minä 36 ja mies 38. Mun neljättä ja miehen ensimmäistä yritetään
  10. J

Haaveena vauva 2020

Onko kellään muulla jo heti alusta ollut sellainen olo että ei varmasti raskaus enää?? Hullua noin miettiä kun vasta yk1 meneillään, mut jotenki jo heti kun päätettiin yrittää niin oli sellainen olo ettei siitä mitään tule
  11. J

Haaveena vauva 2020

Kävin eilen apteekissa ostamassa testin. En saanut yöllä edes nukuttua kunnolla kun päätin sen aamulla tehdä. Näin yöllä monta unta plussatestististä. Arvasin kuitenkin sen negaa näyttävän ja niinhän se teki. Pettymys on valtava vaikka tiesinkin näin käyvän. Oireet vaan ovat niin kovat että...
  12. J

Haaveena vauva 2020

Heippa taas Flon mukaan olisi kp21. Kovasti yhä masentaa nämä raskausoireet, joita en vieläkään aidoiksi usko. Kierukan poistosta on vasta vähän päälle kolme viikkoa ja oireet olleet jo pari viikkoa. Niin toivoisin niiden olevan oikeita. Viime perjantaina tein epätoivoissani raskaustestin mikä...
  13. J

Mirenan poistosta raskausoireita??

Onkohan jollain ollut samanlaisia tuntemuksia Mirena-kierukan poiston jälkeen? Vajaa kolme viikkoa sitten poistettiin kierukka ja nyt viikon verran ollut outoja tuntemuksia; rinnat, varsinkin nännit särkee, närästää, alaselkää särkee, alavatsaa nipistelee, itkettää ym ym. Oikeita...
  14. J

Haaveena vauva 2020

JenniSyys/36/4/ 08/19
  15. J

Haaveena vauva 2020

Tervehdys Täällä uusi yrittäjä haluaisi liittyä mukaan. Hormonikierukka poistettiin muutama viikko sitten ja uusi perheenjäsen olisi kovin toiveissa. Minulla jo kolme kouluikäistä poikaa, vanhin teini-iässä, miehellä ei vielä omia. Kovin jännittää miten näin "kypsällä iällä" (minä kohta 37v)...

Yhteistyössä