Hakutulokset

1. Essi81

Mistä bodyt kääntöhihalla?

Name it- tekee ja sitten po.pissa on ainakin ollut.
  2. Essi81

6 vuotta sitten satoi ensilumi ja olin helpottunut ja onnellinen...

Olin saanut kuin saanutkin esikkoni synnytettyä. 3vuorokauden käynnistys ja 2,5tunnin ponnistus ja vihdoin pihdeillä syntyi ei niin kaunispäinen, sinijalkainen tyttövauva <3 6 vuotta siitä nyt on ja niin ne muistot palaa mieleen ja seuraava lähenevä synnytys. Mutta tänään juhlitaan , Joanna...
  3. Essi81

raskausmaha ja talvivaatteet?

Mä meinasin jos hommaisin semmosen tuubin ja sillä koittasin saada auki olevat toppikset pysymään jalassa. Mullakin se H&M toppis ja sillä mennää sopi tai ei. Alle ei vaan mahdu mitään normaalia paksumpaa enää, mutta kun muuten on lämpimästi niin pärjää ja ihan sama miltä mä näytän tuolla pihalla :D
  4. Essi81

Mitä eroa on ? Kyse baby bornista.

:attn:
  5. Essi81

Essi81!!!!

oot tehny itselles sen paypall tilin?
  6. Essi81

Essi81!!!!

Täytyy koittaa tota ebayta kattoo... Mistä tuolta löytyy se mitä suomeen toimitetaan?
  7. Essi81

Essi81!!!!

Toi Ebay muakin kiehtos,mutta sitä en osaa käyttää sit ollenkaan ...
  8. Essi81

Essi81!!!!

Joo en mä sitten tilannut, kun mulle ei oikeen selvinny esim. miesten farkkujen koot. Olen tilannut jonkun verran, lähinnä lastenvaatteita ja ne ovat tulleet todella nopeella toimituksella. Luulen kyllä että kerkee hyvinkin jouluksi kun maanantaina tilaat :)
  9. Essi81

Mitä eroa on ? Kyse baby bornista.

Eli esim. Br lelukauppa myy new baby bornia ja baby bornia. Lähinnä mua kiinnostaa vaunut eli mikä ero noilla nukeilla käytännössä on? Kun tarvitsee ostaa baby bornille vaunut niin mahtuuko esim. kyseinen baby born... new baby bornin vaunuihin? vaatteisiin? Kiitos jos joku viitsii valasta mua :)
  10. Essi81

Nyt tarvitsee tehdä synttärikakku. Minkä kakun tekisit?

kuulostaa herkulliselta. Teitkö ton sitruunakiisselin jostain valmiista vai miten? Millä päällystit kakun?
  11. Essi81

G: Seuraavan lapsesi nimi?

Joella tai Jooa :)
  12. Essi81

Nyt tarvitsee tehdä synttärikakku. Minkä kakun tekisit?

Ohjeita kaipaan myös :)
  13. Essi81

Auttakaa nyt joku amazon.co.uk sta tilanneet... Tai muuten vaan kielitaidolliset!!

Hitto mä petyin niin. Onko jokin muu paikka, mistä vois edullisesti tilata?
  14. Essi81

Auttakaa nyt joku amazon.co.uk sta tilanneet... Tai muuten vaan kielitaidolliset!!

No joo... 6 tuotteesta yhden saisin tilata :( Eikä se ole edes se minkä takia aloin tilausta tekemään :( Paska homma suoraansanottuna.
  15. Essi81

Siis eikä?? Mä nimenomaan ymmärsin täällä yksi päivä että jotkut ovat tilanneet tuolta nimenomaan suomeen!!! Hitto vie. Meni monen tunnin selaaminen ihan hukkaan :( Mistähän leluja sitten voisi tilata...
  16. Essi81

Eli koitan ekaa kertaa tilata ja enhän mä tajuu. Osoite ja valitut tuotteet on listassa mutta heittää melkein kaikkii tommosen tekstin kun This item cannot be shipped to the address you selected. (Learn more.) You may either change the shipping address or remove the item by clicking...
  17. Essi81

esikoululainen ja vauva

meillä ei eskarilainen edes saa lähteä yksin kävelemään. Vaikka itse antaisinkin.
  18. Essi81

Millaset vaunut näillä ehdoilla...? Mitä suosittelisit? :)

Itse valitsimme Emmaljungan Mondialit. Vaatimuksena meillä oli -Iso vaunukoppa -kestävä tavarakori -Minä lyhyt mies pitkä -isot ja hyvät renkaat

Yhteistyössä