Hakutulokset

1. Tammityttö

Haaveena vauva 2020

jop siis nimenomaan. Helpottaa :whistle: ja siis sit ku itse ollu ns ”turvallisilla päivillä” eli dpo10 olen ensin dipannu sen ovistikun ennenku alkanu r.tikkua uittaa. Jos se ei värähdäkään niin en oo viittiny tuhlata raskaustestiä. Toki joskus on sit tullu semmonen epäilyttävän tumma ovisviiva...
  2. Tammityttö

Haaveena vauva 2020

Kyllä mut ei välttis heti! Siis tosiaan ovistikku voi olla tai olla olematta aikaisin tumma (kun voi olla muutenkin vain) mut mullaki se oli semmonen semi tumma kun raskaustesti näytti semmosta haamunhaamua ja sit tutmmu nopeesti lähes yhtätummaksi ku kontrolli ja haamu selkeempi ja sit seur pv...
  3. Tammityttö

Haaveena vauva 2020

Pc tikut antaa aika herkästi tollasta viivaa. Kokeilin pari pv sitten piruuttaan (kp4) ihan vertailuksi ja tulee tollanen tummahko viiva. Rfsu pysyy ihan blankkona. Mut toki se myös VOI tarkottaa hyvääkin :love: nyt vaan jatketaan harrastusta :geek::love:
  4. Tammityttö

Haaveena vauva 2020

@FaBuu testaileppas ny pian :love:
  5. Tammityttö

Haaveena vauva 2020

No vaikka ajankuluks :rolleyes: näin mä Aina ajattelin sillo ku oli teoriassa edes tsäänssit raskauteen :D Tervetuloa uusille :love: @minttuajabasilikaa täää on musta aika matalan kynnyksen ketju.. en ainakaan koe että olis mitään ihme sääntöjä tai muita vippailuja. Toki hyvässä hengessä ja...
  6. Tammityttö

Haaveena vauva 2020

@haaveilija-31 millon sulla yleensä menkat alkais?
  7. Tammityttö

Haaveena vauva 2020

Nonii sit vaan tikkuja kaivamaan :D
  8. Tammityttö

Haaveena vauva 2020

No sivistyneestä ei ole. Etenkään jos testissä ei mitään vielä näy silloin. Tietenkään ei voi kukaan luvata ettei mitään haittaa ikinä olis mutta tosiaan silloin alkio ei saa vielä sun verenkierrosta mitään. Ja osa tuolla (itsekin) laps.hoidoissa suosi ”piinapunkkua”, pistää veren kiertämään ja...
  9. Tammityttö

Haaveena vauva 2020

Ainiin totta. Sehän se oli. @niini91 tervetuloa mun puolestani!! @Minic se on just näin!
  10. Tammityttö

Haaveena vauva 2020

Joo samaa. Ei tosiaan ihan niagara enää mut kunnon verta tulee ei mitään tuhruja. Pläh. Mikäs sun lääke olikaan?
  11. Tammityttö

Haaveena vauva 2020

Omanapa on aivan sekaisin. Vuoto ei vieläkää lopppumassa, yöllä koski terävästi alamahaan, etoo ja oksettaa :ROFLMAO::confused: ärs sentään. Kroppa taidaa vedellä viimeisiään:oops:
  12. Tammityttö

Haaveena vauva 2020

Aina voi alottaa ovistestein pahimpaan tuskaan:rolleyes: nimimerkillä.. mikäs pv sul ny olikaan menossa?
  13. Tammityttö

Haaveena vauva 2020

@em85 muutenkin Suomi on tiukin noissa rajoitteissa. Esim 2009 ei ollu tietoakaan ettei jotain lakua sais vetää kaksin käsin. Itse koen et ylipäätään kohtuu, mikään yks laku tai kasa siemeniä ei raskaanakaan pakaa kaada. Sit eri asia jos pämppää tai muuta selkeetä. Tietenkään sitä ei halua...
  14. Tammityttö

Haaveena vauva 2020

@haaveilija-31 ihankuin!?? Mille ne otikut näyttää, vahveneeko? @em85 en mä vältä mitään! Silloi ku tää otus tärppäsi olin vielä hajottanu urheillessa selän ja jouduin vetää buranaa ja panadolia ja silti vaan tarttu kyytiin!
  15. Tammityttö

Haaveena vauva 2020

Jes @Owlet !! Arvasinhan! Ny vaa vaik kasa perus pc tikkuja ja vahvisrumista niille ja nyt soitar het sinne klinikalle! Voi olla urbaani.. yhtä urbaani et munasoluton +40v tulee ekasta pillerittömästä kierrosta kun ei 20eikä 30 vuotiaanakaan :love:
  16. Tammityttö

Haaveena vauva 2020

Teeeteetee *yllytän* :D
  17. Tammityttö

Haaveena vauva 2020

@haaveilija-31 ja @Owlet peukut aamuun! Ootko @haaveilija-31 ny illasta testannu? Muok. Eiks sulla ollu joskus vkl niitä kipuja? Nythän olis just se 4-5pv kiinnittymisestä jolloin periaattees hcg alkais tulla mitattaville tasoille (y)
  18. Tammityttö

Haaveena vauva 2020

Tämä kovin totta. Eihän se tulos sieltä karkaa minnekään. Itse vaan oon semmonen hätähousu etten pystyis nukkuu aamuun asti :unsure::rolleyes:
  19. Tammityttö

Haaveena vauva 2020

Ostitko muita testejä?et kokeillu ny illasta millään?
  20. Tammityttö

Haaveena vauva 2020

@Helmiina1978 en mäkään henk koht pilsuja alottais tosta syystä. Muutenki minipillereiden kans pitää alkuun kortsua käyttää niin se kuukaus on äkkiä taputeltu. Tuntuu et osa lääkäreistä tähdentää et noi vuodot pitää ensin vuotaa kunnolla loppuun ennenku alottaa mitään pilsuja (esim itsellä...

Yhteistyössä