Hakutulokset

1. Tammityttö

Haaveena vauva 2020

Oma napa myös kipuilee :cautious: ihan kunno. menkkakipuja tai oviskipua vastaavaa alamahassa ja nivusissa. Ei oo ennen ollu sitten menkkojen alun jälkeen. Kait tässä vielä joku muu vika on saatu kaupan päälle :X3: tai sit se on vaan että ikä alkaa näkyä. Pitäs varmaan otattaa verikokeet mut...
  2. Tammityttö

Haaveena vauva 2020

I feel you. Meillä samat kp menossa. Mullakin jo tavallaan loppu mut taas lorahtelee vessassa punaista :mad: ei oo tällasta ollukaan kahdessa ed.kierrossa. Vuotanu kyl sen 7pv mut loppunu aika siististi sit ”seinään”. Nyt tätä vanhanaikaista eli ei periaattees enää tarviis suojaa mut sit...
  3. Tammityttö

Haaveena vauva 2020

Halaus. Mä ymmärrän ton niiiiin hyvin. Kyllähän näissä hetkissä on karissu se ”yllätysmomentti” mitä joskus itsekin haaveili. Hoidoissakin mies aina sit todennu että no, ultrassa vasta uskoo mihinkään. Et joo. Yleensä vastaus plussatestiin on ollu semmonen ”jaha”.. Ja joo ei ne oireet sano aina...
  4. Tammityttö

Haaveena vauva 2020

En mäkään tähän hätään mut tässä on netist löytyny vastaava kuva
  5. Tammityttö

Haaveena vauva 2020

@Karvakorvat tuttua tunnette menneiltä ajoilta :oops: tuntui et ku menkat aina alkoi mä melkein ”oksensin” ahdistuksesta ja vihasta elämää kohtaan. Tuntu et kukaan muu ei oo samassa tilanteessa :( ihan :poop: fiiliksiä @Kiemura okei(y) @em85 ja niin siis mulla on kans yhdessä raskaudessa tullu...
  6. Tammityttö

Haaveena vauva 2020

@em85 ehkä kantsii hakee ny toinen testi. Esim pc. Eiks tääl joku saanu pelkällä vedellä punaisen viivan noihin. Näkyi kuvassakin. Ja toisaalta taas sit osa ei saa juur mitään raskaanakaan? Tai sit koska sulla taustalla km niin pyydä lähete verikokeeseen
  7. Tammityttö

Haaveena vauva 2020

Teiks sen o.testin?
  8. Tammityttö

Haaveena vauva 2020

Inositolin tai myoinositolin ajatellaan vaikuttavan ns insuliiniherkistäjänä, tavallaan metformiinin ”lääkkeetömänä” korvikkeena. Kamaa on apteekeissa myoinosiotoli-foolihappo yhdistetelmävalmisteena (sika kallis) ja sit esim solgarilla on puhdas inositoli 500mg. En tosin oo täysin löytäny...
  9. Tammityttö

Haaveena vauva 2020

@Haavejuttu mahtavaa! Peukut tähän ovikseen! @haaveilija-31 oliks sulla pco? Ootko kokeillu inositolia tai gelee royalia. Jotkut saanu (?) siitä avun tai sattumaa. Mut aina kannattaa kokeilla :rolleyes: @Disco Volante juuri näin. Allekirjoitan sun tekstin täysin!!! Halaus sinne hoitotielle
  10. Tammityttö

Haaveena vauva 2020

Haavejuttu. Hmm. Vaikee sanoa. Musta tuntuu etten oo ku kerran elämässä kokenu semmoisen klassisen kivun tai en oo osannu kuulostella :LOL: mut aina kannatta kellistellä nyt olan takaa :rolleyes::love:
  11. Tammityttö

Haaveena vauva 2020

@Apustaja kyllähän ikä vaikuttaa hieman simppoihin omalla tavallaan.. Mutta ei samalla tavalla kuin munasoluihin. Tämä on kovin yksilöllistä ja elintavat voi vaikuttaa jopa enemmän kuin ikä. Ja siittiöihin vaikuttaa jopa miehen oman äidin elämäntavat raskausaikana. Eli nuorella voi olla jopa...
  12. Tammityttö

Haaveena vauva 2020

@Owlet ootko tehny ny muita testejä? @rainbowdream PCn liuskoja ja puikkoja :LOL: sikäli hauskinta et aikanaan tein aina varmaa 10 testiä per raskaus/epäily.. tästä vikasta ylläristä tein yhden ainoan joka olikin sit kunnon plus. Siihen jäi kun koin ettei jotenkaan saanu enää ”kiksejä” niistä...
  13. Tammityttö

Haaveena vauva 2020

Eikä! Pahoitteluni :unsure:
  14. Tammityttö

Haaveena vauva 2020

@Mary3 tervetuloo! Millos meinasit testailla? @Binky niinhän ne taitaa tulla vaan tulee taatusti kysymys et mitä tilasit kun kuori kuitenkin on ”täynnä” jotain (n) mies yleensä ehtii noutaa postit ennen mua :cautious: @Pilvinentaivas peukut testiin! Ei niitä oireita aina ookaan.. :rolleyes...
  15. Tammityttö

Haaveena vauva 2020

Hyvä! Millos teet ihan r.testin? Eiks huomenna vois alottaa :rolleyes:
  16. Tammityttö

Haaveena vauva 2020

Hitsi nää olis niin paljo halvempia testejä. En vaan viitti tilata kun en halua selitellä näitä testailuja miehelle (n) se ei ymmärrä miks panna rahaa tämmöseen kun ei oo hoidot tms kyseessä eikä muutenkaa mitään ratkaisevaa iloa etsiä mitään ovulaatiota:unsure: toisaalta ihan typerää puoli...
  17. Tammityttö

Haaveena vauva 2020

@Haavejuttu oho! Minkä merkin tikkuja? En varmaa ikinä oo saanu tollasta :LOL: @Kiemura mielenkiintoista:geek: tää on jännä nähdä mitä käy. Itse saattaisin ehkä jo hieman innostua ;) @haaveilija-31 mites sun olot ja tikut etenee?
  18. Tammityttö

Haaveena vauva 2020

Ja itse käytän siis o.tikkua ehkä semmosena järjen äänenä :ROFLMAO: eli jos kuvittelen raskaustestiin viivan mut ovistikku on vitivalkea niin sillon se on mielikuvitus tosiaan :geek: tätäkin tapahtunu X kertaa :D
  19. Tammityttö

Haaveena vauva 2020

Jep! Esim mulla ovistikku oli dpo8 aika blankko. Sit en testannu. Ja dpo10 se oli tosiaan se semmonen semiplus ja r.testissä se haamu jne.
  20. Tammityttö

Haaveena vauva 2020

http://aijaa.com/jMYKjc Tässä esim jonkun ovistikku ja r.tikkusuora

Yhteistyössä