Hakutulokset

1. lolu

.

Heipsan..nyt jännäillään menkat ei oo alkanut ja testiä en oo tehnyt mutta..toivon että tää olis nyt sitä.ihanaa ..
  2. lolu

40+ so what wol.13

Heippa.taas kaikille täällä taas jännitetään että tarppäsikö.viikonloppuna pääsis testailee aikasintaan.oli tos muutama pvä menkkamaista jomotusta..saas nähdä oliks se vaan tulevien menkkojen alkusoittoo.vähän kyllä jännittää.mies ollut ihana ja kovasti tsemppaa ja pitänyt hyvänä yms. Mukavaa...
  3. lolu

yli 35-v vauvakuumeilijat vuodelle 2018-2019

Tiialiina83 ...ku ei oo mitään tuntemuksiakaan ainut et ollut välillä mahakipee..lyhyen hetken
  4. lolu

.

W.we kiitos tsempistä. Yritetty juuri ovuloinnin aikaa molemmin puolin..toivon todella et ois tärpännyt.toivotaan että menkat ei ala.eikä kyllä oo muita tyntemuksia ollut ku mahakipua välillä.
  5. lolu

.

Heippa. Tein ke rfsun raskaustestin 6pvää ennen kuukautisia.. iltapissasta..negaa näytti :/ menkat pitäis alkaa vkonloppuna.en tiedä kuinka luottaa tuohon testiin.nyt yritystä takana 5kk. Kyllä oon ollut tosi surullinen ku ei tärppää.mieskin on. Onnea kaikille plussanneille ja tsemppiä...
  6. lolu

yli 35-v vauvakuumeilijat vuodelle 2018-2019

Heippa. Minä tein eilen testin joka näytti negaa..oliko se joku rfsun 6pvää ennen kuukautisia testi...en jaksa uskoa että on väärässä.menkkojen pitäisi ensvkolla alkaa..kyllä on ollut mieli maassa kun kohta.5kk.yritystä takana.mieskin ollut surullinen ku ei tapahdu mitään...tsemppiä kaikille ja...
  7. lolu

.

Huomenta testi tehty..negaa näytti menkat ois pitänyt eilen alkaa..
  8. lolu

.

NELTSULIINI testaan vkonloppuna ootan nyt huomiseen...jotenkin vaan tunne et nega se on. Tiistaina ku testasin ni ei tullut edes haamua
  9. lolu

.

Mulla jännät paikat.huomenna pitäis alkaa menkat ..rinnat ollut vähän kipeet mutta ei häiritsevästi. Testinkin tein ti ilta ja negaa näytti.en nyt sit tiedä oliko liian aikaista.enkä ymmärrä miten tätä raskautumisen asiaa näin murehtii..onhan mulla toki 3 lasta jo viim.raskausesta 10v. Ikääkin...
  10. lolu

40+ so what wol.13

Heippa kaikille täällä sit menkat tuli ja meni..nyt uutta yritystä päällä toivoo täytyy et nyt natsais
  11. lolu

40+ so what wol.13

Heips.tänään testin tein ja negaa näytti jotenkin epätoivo iskenyt...kierukka poistettu 4.9 vuotoa oli se 6pvää. Sanokaa nyt jotain..oonko liian hätänen vai ??
  12. lolu

40+ so what wol.13

Kirsillevauva...juu niinpä toivotaan nyt et tärppää..menkat ei oo alkanut mut ei oo mitään oireitakaan.kaitpa sen sit jossain vaiheessa huomaa
  13. lolu

40+ so what wol.13

Tein testin ja negaa näytti...että ärsyttää..aamulla teen sit yöpissasta ..menkat pitäis alkaa viim.2pvä jos nyt oikeen oon laskenut .kierukka poistettiin kuun alussa ja tuli n.6pvä.tyhjennysvuotoo.ota nyt sit täs selvää..
  14. lolu

40+ so what wol.13

Vkonloppuna testailee toivottavasti plussaa
  15. lolu

40+ so what wol.13

Heippa.mä taidan kans tulla tänne porisee mulla uusioperhe johon kuuluu 3 omaa ja miehellä 3 aikasemmista liitoista.nyt meillä toiveena oma iltatähti . Muutaman testi oon tehnyt ja negaa näyttänyt.mutta katsotaan nyt josko vkonloppuna plussais. Lolu 39v....4..
  16. lolu

.

Huomenta testin tein vkonloppuna mutta ei haamua edes tullut.menkat pitäis alkaa mut ei mitään tuntemuksia niistä. Aamupahoinvointia ollut ja haistan kaikki hajut..musta tuntuu noi halpis testit on .....taidan hakee apteekin testin.ovista en oo testailut..voi olla et raskaustesti ei näytä ku oon...
  17. lolu

.

Tänään meinaan testin tehdä..toivottavasti sais edes haamun.menkkoja ei näy eikä kauheesti oireita edes ole. Mutta vahvasti tunne et jotain ois.. laittelen kuvaa myöhemmin sit tänne.
  18. lolu

Apua, varhaisraskauden ultrassa ei kaikki hyvin

Älä usko mulla oli joskus noin ja ihan normi raskaus oli kummiskin..odota rauhassa ja mene ultraan uudestaan
  19. lolu

.

Juu.toivotaan että plussaa. Tsemppiä kaikille meille
  20. lolu

.

Mä voisin kans tulla tänne..neljättä kuumeillaan ja nyt jännätään tuleeko plussa

Yhteistyössä