Hakutulokset

1. Jantzu

~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

@Aislinn83 Tsemppiä huomiseen! @millionnea Mullakin yleensä aamulla on lounaaseen asti virkeä olo, mut lounaan syötyäni hyydyn pahimmillaan ihan kokonaan.:sleep: Olipa tosi kurjaa käytöstä äidiltäsi. Omalla tavallani osaan samaistua vastaaviin ”oikkuihin”. Oon vaan sanoutunut siitä jo irti, kun...
  2. Jantzu

@shelterme Mun ei oo tarvinnut tänään vielä nukkua päikkäreitä, mut nukuinkin viime yönä 11tunnin yöunet:p
  3. Jantzu

Olen viettänyt hiljaiseloa ja seuraillut taustalla. Ensin olimme reissussa ja sen jälkeen olenkin ollut niin väsynyt, ettei ole jaksanut edes kirjoittaa. Väsymys on ollut jotakin ihan käsittämätöntä! Onneks olen ollut kesälomalla ja saanut nukkua myös pitkin päivää. :D Tänään on 10+0 ja se...
  4. Jantzu

Kiitos onnitteluista! Musta tuntuu just nyt aika huopsulta, kun olen just ja just saanut sisäistettyä, että olen raskaana, niin lääkäri teki lähetteen äitipolille. Hänen mielestään mun raskauden seuranta tulee hoitaa sitä kautta. Olen samaa mieltä, mut olin ajatellut, että se on ajankohtaista...
  5. Jantzu

Tänään näimme toisen kerran, että pieni otus kasvaa kohdussa, sydän lyö ja kaikki on juuri nyt hyvin. Tänään on 7+2. En ole osannut kirjoittaa tänne plussattuani, koska takana on pari keskenmenoa ja yksi kohdunulkoinen raskaus. Menettämisen pelko ja huoli raskauden jatkumisesta on joka päivä...
  6. Jantzu

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

@shelterme Kiitos! Onnea sinullekin! Mennään näköjään ihan päivälleen sanoissa. @Toiveitakovain80 Onnea sinullekin! Pitkät tulee olemaan päivät ja viikot, etenkin jos pitää odottaa heinäkuuhun asti:eek: @kirsillevauva Mikä on istralipido-hoito? Toivotaan, ettei miehen kromosomeista löydy...
  7. Jantzu

Hei kaikille pitkästä aikaa!:) Vetäydyin takavasemmalle huhtikuussa, kun oli saatava etäisyyttä asioihin. Silloin tehtiin toinen stimulaatio tälle vuodelle ja jälleen tuli tuoresiirrosta epäonnistuminen. Lisäksi mulla todettiin lievä hyperstimulaation viikko siirron jälkeen, josta toipuminen...
  8. Jantzu

Kiitos pahoitteluista! Seuraavaksi edessä olisi PAS, mutta vähintäänkin yksi kierto pidetään taukoa hoidoista. Kropan tarvii toipua stimulaatiosta ja hyperistä. Myös mieli tarvitsee lepoa ja etäisyyttä näihin asioihin. Epätoivo meinaa ottaa välillä aika kovasti valtaa mielestä ja valitettavasti...
  9. Jantzu

Onnea teille, jotka olette onnistuneet! Mut voi taas poistella piinailijoista... Vuoto pyrki nyt loppuviikosta tukilääkityksen läpi, joten lopetin sen. Viime viikolla viimeinen ovitrelle annoskin jätettiin pistämättä lievän hyperin takia. Fyysinen toipuminen ottaa nyt pidemmästi aikaa, kun...
  10. Jantzu

Pahoittelut vuodosta. Kuinka kovasti sulla vuotaa?
  11. Jantzu

Kiitos @Domi Julkisella käytettiin aina samaa stimulaatiolääkettä, joten se vaihdettiin. Sen ansiosta follikkelit kasvoivat maltillisemmin ja stimulaatiosta saatiin pari päivää pidempi. Lisäksi tukilääkityksenä on terolutin lisäksi kortisoni, Primaspan ja ovitrellea. Eilen mieltä lannisti, et...
  12. Jantzu

@kirsillevauva Olen todella pahoillani, että raskaus päättyi ikävästi. Onko testissä kuinka vahva viiva? Mulla tais mennä silloin kkm tyhjennyksen jälkeen 4viikkoa negaan ja 5-6viikkoa, kun menkat tuli. Siirtoajatuksia en itse lähtisi suunnittelemaan ennen kuin kroppa on toipunut keskenmenosta...
  13. Jantzu

Olen viettänyt tammikuisen pettymykseen johtaneen hoidon jälkeen täältä hiljaiseloa. Pettymyksen jälkeen ei vain jaksanut kirjoittaa tänne ja mitä ennemmän aikaa kului, on ollut vaan jotenkin vaikeampi hypätä keskusteluun mukaan. Ajattelin kuitenkin nyt tulla kertomaan vähän kuulumisiani, sillä...
  14. Jantzu

Mut voi poistaa piinailijoista. Vuotoa ollut jo muutaman päivän...:(:( Olipa ihan hanurista tämä viimeinen julkisen hoito(n)(n)
  15. Jantzu

@Lallastiina kiitos, testipäiväksi mulle annettu 8.2. Toivon mukaan teillä ei tarvitsisi enempää ajatellakaan, kun saisitte plussan. Mut oikeasti on tää etenkin tuloksettomien hoitojen läpi käyminen rankkaa puuhaa, että välillä pitää hengähtää ja huokaista. @lapsettomuuta10v Pahoittelut negasta...
  16. Jantzu

@Haaveilija91 Tsemppiä! @Milli-34 Voimia huomiseen! Ja toivotaan todella, että vatsatauti pysyy poissa!! @kirsillevauva Onnea viivoista! @Lallastiina Ikävää, ette tekään saanut mitään pakkaseen. Tsemppiä piinaan! Täällä on viikko kohta siirrosta... Päivä kerrallaan olen mennyt. On ollut...
  17. Jantzu

Sori nyt tulee täysin omaa napaa, mut en osaa oikein ajatella nyt mitään muuta. Saatiin eilen klinikalla käydessä märkää rättiä päin naamaan. Siirtoon päästiin, mutta ensimmäistä kertaa ikinä pakkaseen ei saatu mitään, mikä hämmästytti lääkäriäkin todella paljon. Ei osannut selittää...
  18. Jantzu

@atvk87 Hui kamala! Onneksi tekniikka on kehittynyt ja sisäkautta ultrattuna saadaan nämä tehtyä. Samaa itsekin ajattelin, että se pistokohta siellä on ärtynyt ja kipuilee. Lisäksi mulla paksusuoli myös ärtyi näistä kaikista lääkkeistä ja se on kipuillut punktion jälkeen melko paljon. Sen kipu...
  19. Jantzu

@Nipsu_78 Millaiset sun rauta-arvot nyt on? Positiivinen vire kuulostaa hyvältä. Itse en ole akupunktiota koskaan hoitojen yhteisteen vielä ottanut, mutta ajattelen, että sillä juuri saa kehoon positiivista virettä. Se rentouttaa ja tuo sitäkin kautta hyvää virettä. @julie_ Testauspäivissä on...
  20. Jantzu

@CherryPie85 Joo, ICSI meillä on aina tehty, kun siittiöt eivät juuri liiku. Alavatsalla on jomotusta edelleen. Yöksi piti ottaa lisää särkylääkettä. Vessassa käydessä tuntuu edelleen, ettei uskalla kovin ponnistaa. Varmaan siksi tuntuu, ettei saa aina rakkoa tyhjäksi. Mutta verta ei näy...

Yhteistyössä