Hakutulokset

1. J

Maaliskuiset 2022

Onnea! ❤️
  2. J

Maaliskuiset 2022

Tervetuloa kaikille uusille! Ja onnea plussista ❤️ Täällä tänään 5+4, ja raskausoireet vahvistuneet entisestään. Olo on kuin jyrän alle jääneellä: pahoinvointia, itkettää, Päänsärkyä, lamauttavaa väsymystä, rinnat kasvaneet jo ja aivan hullun kipeät. Viimeisen testin tein lauantaina, ja digiin...
  3. J

Maaliskuiset 2022

No mä mietin samaa, että taidan laittaa säästötilille sen 15€ ja jättää digin ostamatta. Raskausoireet jyllää ja kuukautiset pysyy poissa niin luotan että raskaana olen. Latasin Preglife- raskaussovelluksen jo puhelimeen ja siitä on kiva lueskella mitä milläkin viikolla tapahtuu. Ja mulla myös...
  4. J

Maaliskuiset 2022

@Keksi82 Täällä sama vaiva toi vatsa. Mulla myös ollut jo sieltä jostain ihan raskauden alkupäivistä asti maha sekaisin. Ei kiva. Liittyy varmaan myös tähän hormonimyräkkään. Mulla täällä myös tänään kova päänsärky. Ai että olin jo unohtanut miten kurja olo voi alkuraskaudessa olla.,
  5. J

Maaliskuiset 2022

Ehdottomasti mukana face-ryhmässä jos sellainen perustetaan. :)
  6. J

Haaveena vauva 2022

@Karen99 vau, hurjasti onnea inssiin! Pidän peukkuja täällä! ❤️
  7. J

Haaveena vauva 2022

@Skidi haamulaisesta se mullakin lähti. Mäkin aion vielä tehdä digin ens viikolla, vaikka ei tarttis mutta haluan vaan. Eilen menkat ei alkaneet, joten alan uskoa että raskaana ollaan. Tänään 4+1.
  8. J

Haaveena vauva 2022

Onnea @Skidi ! Ja tervetuloa maaliskuisiin aallon mukana ❤️
  9. J

Haaveena vauva 2022

@heidisofia paljon voimia sinne❤️ Toivon että pääset pian takaisin kuumeilemaan ja seuraava kerta tuo teille oman pienen syliin ❤️
  10. J

Maaliskuiset 2022

Hei meillä sama laskettu aika! Mullakin ovis oli 24.6 eli sen mukaan laskettu ois 17.3, mutta muistaakseni neuvolassa se laskettu määritellään vaan suoraan menkoista laskettuna joten varmaan ennen ultraa laskettu on se 18.3. ❤️ Juhannusvauva siis täälläkin. :D Huomenna tulee viikko raskaustestin...

Yhteistyössä