Hakutulokset

1. J

Haaveena vauva 2024

Nehän pystyy näkemään aika paljonkin. Kohdun ja munasarjojen tilanteen. Näkevät jos on niitä myoomia tai polyyppeja tai muuta ”poikkeavaa”. Kohdun limakalvon paksuutta vertaavat käynnissä olevaan kiertopäivään. Sitten munasarjojen aktiivisuuden näkevät niistä follikkeleista mitä siellä on. Noi...
  2. J

Haaveena vauva 2024

Mä päätin varata ajan Mehiläiseen gynelle. Meen torstaina. Pyydän ultrata paikat, niin jos saisin selityksen runsaille menkoille. Ja ehkä toivottavasti mielenrauhan asian suhteen.
  3. J

Haaveena vauva 2024

Kiitos kun vastasit❤️ Mulla poistettiin kuparikierukka, 1,5 kk sitten about. Eli nyt oli eka kierto kokonaan ilman sitä. Kuparikierukka ei vaikuta hormonitoimintaan niin siksi huolestuin.
  4. J

Haaveena vauva 2024

Nyt mä oon saanut itelleni hirveän suuren huolen mun runsaista menkoista. Tottakai googlasin eilen ja yleisin syy runsastuneeseen vuotoon on myoomat ja polyypit kohdussa. 😕 Mun äidillä poistettu myoomia, ja ne on osittain myös hyvinperiytyviä äidiltä tytölle. Kenelläkään kokemuksia myoomista tai...
  5. J

Haaveena vauva 2024

Teidän muiden tilanteita jännäilemässä🤗 Mulla ekat menkat kuparikierukan poiston jälkeen, ja apua miten runsaat edelleen. Verilettuja sais paistettua..🙈😅 Jotenkin toivoin et kuparikierukan poisto niukentaisi vuotoja mutta ei näköjään. 😕 sit heti aloin stressaamaan et mitä jos mulla onkin jotku...
  6. J

Haaveena vauva 2024

Mollama aivan selkeä viiva! Onnea ❤️❤ Mulla täällä alkoi nyt oviksen tikutus rennolla meiningillä, koska haluan kartoittaa millon ovis on ajatellen yrityksen alkua. Tänään kp 14/29 ja tällaisen viivat tuli. Aika hienot, niin pakko laittaa tänne kuva😍😅 https://aijaa.com/zopN5w
  7. J

Haaveena vauva 2024

Mulla vatsa myös sekaisin aina ovulaation aikoihin. Ilmavaivoja, turvotusta, kipuilua ja muuta mukavaa. 🙈 Mun vatsa reagoi hormonimuutoksiin herkästi. Ilmalaivat olikin yksi ekoista merkeistä kun tärppäsi kuopuksesta.
  8. J

Haaveena vauva 2024

Oi teillä sit jännät paikat siellä! ☺️ Itsellä oli kuparikierukka, joten kierto pysynyt samana. Mutta silti kiva olla ilman ehkäisyä nyt hetki ennen varsinaista yritystä, tankata rautaa ja valmistautua mahdolliseen uuteen raskauteen. Ajattelin myös tikutella ovista, että tiedän varmasti milloin...
  9. J

Haaveena vauva 2024

Täällä monella jo jännät paikat!😍 Täällä lähti kierukka, mutta nyt tosiaan vielä muutama kuukausi odotellaan yrittämisen kanssa ja mennään ”varmoilla päivillä”, koska se töihin paluu hoitovapaalta koittaa elokuussa enkä haluis alkuraskauden pahoinvointia siihen samaan rytäkkään. Vielä pitää...
  10. J

Haaveena vauva 2024

Mulla olis se n.4 kk vielä yrityksen aloitukseen, mutta roikun täällä ja jännäilen teidän puolesta. Laskeskelin että toukokuinen 2024 olis sit aikaisintaan mahdollisuus saada. ❤️ Kun alettiin yrittämään tuota meidän taaperoa, tärppäsi heti ekasta kierrosta. Nyt en usko että käy samanlaista...
  11. J

Haaveena vauva 2024

Mistä te saatte ton tähden tohon listaan? 🙈😅
  12. J

Haaveena vauva 2024

VAUVA 2024 Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän. Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [...
  13. J

Haaveena vauva 2024

@Eswe oon kuunnellut saman kirjan, tykkäsin!❤ Ovis-testeistä.. Mulla tosi säännöllinen kuukautiskierto, vaikka edelleen imetän. Silti halusin jo testeillä varmistaa, että tapahtuuko ovultaatio. Koska ikääkin alkaa mulla olla. Oon raskautunut aina kyllä nopeasti, mutta nyt vähän alkaa oma ikä...
  14. J

Haaveena vauva 2024

Ihana kun ootte yhtä malttamattomia kuin mä.😅 Mulla tarvittavat äitiysvaatteet jo löytyy, ja vaatteet vauvalle myös koska meillä tuo pienin on vasta vuoden. Oon säästänyt mieluisimmat hänen vanhat.❤ Vinkkinä äitiysvaatteisiin: kannattaa hankkia sellaisia mitä voi sit käyttää myös imettäessä...
  15. J

Haaveena vauva 2024

Mä oon aina ennen raskauksia aloittanut foolihapon myös sen muutama kuukausi ennen ehkäisyn lopettamista. Ei siinä taida olla mitään sellaista tarkkaa aikaa, vaan on katsottu että se n. 2 kk ennen riittää. Ja moni alottaa vasta kun tekee positiivisen testin ja ihan hyvin se menee niinkin. Hei...
  16. J

Haaveena vauva 2024

Ainiin yksi podisuositus lisää: preggopodi. 👍
  17. J

Haaveena vauva 2024

Täällä yksi kuumeilija lisää! ❤️ Kirjottelin aikoinaan haaveena vauva 2022-ketjussa, ja silloin kävi hyvä onni ja saatiin maaliskuinen 2022❤️ Nyt olisi haaveissa hänelle sisarus. Meillä uusperhe, minulla 2 lasta aiemmasta liitosta ja miehellä 1. Nyt olisi siis haaveissa toinen yhteinen, joka...
  18. J

Laskettuaika 2022

Moikka piiitkästä aikaa! Täällä poika 7 kk ikäinen ja hyvin on mennyt. Oon viihtynyt hyvin kotona vauvan kanssa. Poika on vilkas vauhtipetteri, seisoo jo tukea vasten ja konttaa kovaa vauhtia. ❤️
  19. J

PMS-oireet vs. alkuraskaus

Mulla edellisessä raskaudessa oli myös aika samanlaista oiretta kuin PMS, mutta poikkeavaa oli tajuton lamauttava väsymys Sekä itkuherkkyys jotka alkoivat jo ennen kuin tein raskaustestin eli todella nopeasti kiinnittymisen jälkeen. Oli myös huimausta.
  20. J

Haaveena vauva 2023

Pakko kommentoida tätä. Käsittääkseni tuo 5% tarkoittaa per kierto raskautuvien määrää. Eli kyllä useampi kuin 5 prosenttia pystyy vielä tulemaan raskaaksi 40- vuotiaana. Siinä saattaa vaan kestää kauemmin.😊

Yhteistyössä