Hakutulokset

1. atvk87

~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

Mullakin sydän jätti lyönnin välistä. Olen todella, todella pahoillani ja otan osaa suureen suruunne. Aivan sanattomaksi vetää, eihän tässä ole mistään sanoista hyötyä. Hyvin järkyttävä uutinen. :cry: Voimia tulevaan!
  2. atvk87

julkisen jonot

En itsekään oo HUS-alueella hoidoissa, mutta siellä on juuri lisääntymislääketieteen yksikkö muuttanut kokonaan uusiin tiloihin naistenklinikalta ja se ilmeisesti on ruuhkauttanut tilanteen hetkellisesti ja jonoja puretaan. Kun tilanne normalisoituu, niin max puolen vuoden jono. Pitkä aikahan se...
  3. atvk87

Alkionsiirroista plussanneiden vauvaketju vol 2

Meiän poika tänään puolivuotias! :love::love::love: Aika on mennyt nopeasti tavallaan ja välillä tunnit on olleet niin pitkiä, mut samalla viikot lyhyitä. :alien: On kyllä kivaa, mitä enemmän pystyy itse tekemään, sitä tyytyväisempi tuntuu olevan. Tänään onkin ollut joku väsypäivä, haluaa nukkua...
  4. atvk87

@Mandala oispa hyvä, jos saisit jo alkaa nukkumaan ehjempiä öitä! Ei munkaan mielestä kannata juuri kun kintaalla viitata tolle yöimetyksen lopettamiselle, koska aika hurjaa ois tosta seinään pysäyttää se. o_O Meneekö teillä jo niin isoja annoksia kiinteitä, että on ns maidolta pois? @marrasmai...
  5. atvk87

Moro @Siida sinnekin, siellä taitaa tosiaan kiirettä pitää lasten kanssa. :) Ihanilta persoonilta kuulostaa kaikki teidän tapaukset! Varmaan just ihan erilaista seurata kahta samanikäistä erilaista, kuin ikäerolla sisaruksia. Pahoittelut, ettei lopuista alkioista tullut tulosta. :( Varmaan tosi...
  6. atvk87

Flunssa on täällä väistymään päin, ensin parani poika, enää vähän sellasta sitkeetä limaa, jota on tosi vaikea imeä ulos. :D Me molemmat vanhemmat tultiinkin kipeiksi heti alkuviikosta ja miehellä oli kurkku kipeä ja mulla poskiontelot, onneksi mekin jo parempaan päin. Ai niin! Onnea...
  7. atvk87

Me sit hylättiin se puuroidea, kun ensin vissiin parempi kokeilla monipuolisesti hevillä ennen viljoja. Vitsi mikä tuuliviiri oon. :D Amfetamiinipuuro @Mandala :ROFLMAO: Latasin sellasen pk-seudun ravitsemusterapeuttien tekemän "imeväisikäisten syöminen" jutun ja tulostin jääkaapin oveen. (y)...
  8. atvk87

Kiitos muki- ja pillipullovastauksista! Taidan alkuviikosta mennä ostoksille. :D Puheterapeutti suosittelee ennemmin pillipulloa. Siit vois kyl vettä antaa, mut ehkä maidot vielä mukista. Siihen ei oikein tavallinen muki käy vielä, kun toi haluu itse ja ne menee minne sattuu. Mut siinähän se...
  9. atvk87

Mäki oon ymmärtänyt, ettei tarvii olla 100 % kumpaankaan suuntaan, kunhan erottelee ne ruokailut, ettei samalla kerralla syötä ja anna ite syödä. Aattelin, että iltapuuro vois ainaki olla syötettävä. Me mökkihöperöinä ei käydä missään, niin ei tarvii eväistä huolehtia. Sormisyömisten siivous...
  10. atvk87

Meillä kun elämä on niin mukavaa ja helppoa nykyään, ei olla koko ajan seisaallaan töissä ja kuurata lattioita kontillaan tai pestä pyykkejä kyykyssä, nii vauvatkin lekottelee. :D Pitää sit keinotekoisesti matkia niitä vanhoja työasentoja. Vauva tosiaan tekee sellasen J-muotosen kiepin...
  11. atvk87

@Rusakkonen kiva että käynti järjestyi kotiin ja meni hyvin! Mä ehdottaisin ihan vaan kontillaan oloa ja sitten polvillaan niin, että nojaa kyynärvarret sohvan tai sängyn päälle. Sitten kun se jumppapallo tulee, niin sen päällä yläkroppa ja edelleen polvet lattialla ja pylly pystyssä! Itse olin...
  12. atvk87

Ihana kuulla, että on kiva vaihe meneillään @Mandala :) toi juttelu on kyllä kivaa, täällä kiljunta on ollu sellasta kiekumista. Sitä ennen oli guu guu! :D Nyt tulee usein myös semmosia, mitkä kuulostaa "höh". Ei siis tosiaan vielä hampaita, mutta ihan vaan sen maistelun alotukseks, että saa...
  13. atvk87

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Taustalta: 8 mm on ihan optimi limakalvo! Mulla onnistunut siirto tehtiin 6,1 mm limakalvoon, ei se paksuus kaikkea kerro. Lasi viiniä kyllä tekee hyvää ja tsemppiä! Mulla oli siirto kp 31. :D
  14. atvk87

Hiphei! Poika käänty tänään selältä mahalleen! :love: On harjotellut sitä koko viikon, mutta jäi aina vaiheeseen ja kierähti takaisin ja sit hermostui. Luulin, että tähän menis kauemmin. :LOL: Mies näki ekana! Onneks jaksoi sit hetken päästä vielä uudelleen kääntyä, että mäkin näin. :p On muuten...
  15. atvk87

Tsemppiä @MyMa siirtoon! (y) Kiva kuulla teistä @-dino- ja äitinä sä oot oman lapses asiantuntija ja saat olla tosi ylpeä! :love: Koitan päästä kirjottelemaan enemmän tänään. Poika, joka ei oo enää viikkoon nukkunu aamupäikkäreitä, kärsii nyt sylipulasta ja nukkuu mun päällä mahallaan :love:
  16. atvk87

Lämpimät onnittelut @Domi pojasta! :love: (y) <3 Oikea maraton synnytys, huhhuh, onneksi selvisitte päätymättä sektioon. Pian ootte taas symbioosissa, kun pieni tulee kuntoon! Hyvä kun oot lypsäny, Tsemppiä! :love: Oon kyllä täysin eri mieltä, ettei synnytykseen kannattais valmistautua tai...
  17. atvk87

@Mandala siis toi oli ihan kärjistetty ääriesimerkki, millasta välillä on. :D Ei siis onneksi tollasta koko ajan. :ROFLMAO: Kyllä mä aina hetken annan kitistä, mut sit alkaa huuto tai kiljunta ja se heti hiljenee, kun meen näkyviin. Usein saan sillain tehtyä jotain, et otan pojan leikkimatolla...
  18. atvk87

No niin! :D Pakko se on nyt alkaa kiinteitä alottelemaan, kun toinen vie kaiken suuhun ja yrittää kumartua kaikkea kohti suulla ja kielellä, äsken kylvyssä suihkusta vettä halus suuhunsa. :LOL: Oiskohan se herkkyyskausi nyt käsillä. Syöttötuoli saadaan tällä viikolla. @love- uskon että...
  19. atvk87

Huh, kun ei enää pidä jokapäiväisenä ohjelmana tätä foorumia, niin herkästi unohtuu. Oli kyllä aika hässäkkä viikonloppu, niin en kerennyt vastaamaan @Mandala :) Kiitos kun kyselit kuulumisia. Kiitos osanotoista! Vaikka kyseessä olikin "vaan" lemmikki, niin oli se silti perheenjäsen. Mutta...
  20. atvk87

Heihoi, Hienosti kasvaa tyttö @Mandala :) mikäs kiukku siel on meneillään? Kuulosti mielenkiintosilta noi kirjat! Toivottavasti on hyötyä ja saat sitä opiskelua vähä eri muodossa. @-dino- munkin mielestä kiinnostavaa kuulla teidänkin nykyarjesta, kun ei semmosesta mitään tiedä. Hyvä...

Yhteistyössä