Hakutulokset

1. V

Syyskuiset 2019

Meillä on nyt ollut niin huonotuulisia päiviä että huh huh joten nautihan @tikkunekku90 luksus hetkistä. Mahtuuhan meilläkin hymyä päivään ja nauruakin mutta ai että mä oon väsynyt tohon käninään. Ihan heti kun känkätys alkaa niin tunnen oikeen sellasen fyysisen väsymys aallon pyyhkivän yli. Kyl...
  2. V

Syyskuiset 2019

Uuden vuoden toivotukset täältäkin! @Nyytti19 ei oo kyllä mitään vinkkiä antaa naarmujen välttöön, meilläkin vähän väliä joku vekki jossain mutta huomattavasti vähempi kuin sillon alussa kun oli pakko pitää kädet suojassa. Ei oo siis nyt mitään tumppuja käytössä, ei siinä määrin häärää enää...
  3. V

Syyskuiset 2019

@Lukka no jopas on kökkö univaihe menossa. Täälläkin nukkui vähän huonommin viime yön, syönnit 01 ja 4.30 ja nyt ollaan jo aamupalalla. Kävi kyllä nukkuun käytännössä jo ennen kuutta kun nukahti autoon, sit vaunussa nukkui tallilla kun sisko ratsasti, sit siitä kotiin, herra söi ja nukahti omaan...
  4. V

Syyskuiset 2019

Onhan tässä itekkin hermoillut millon mistäkin. Mulla johtuu siitä, että tää on perus kitinöistä huolimatta tosi helppo vauva. Sit miettii onko kaikki ok kun toinen tyytyy nätisti illalla nukkumaan ja käyn tarkisteleen hengittääkö. :ROFLMAO:
  5. V

Haaveena vauva 2020

Ei JUMALAUTA @Wintersun !!! ONNEA❤️ Toivon niin kovin teidän puolesta, että tarraa ja kovaa.
  6. V

Syyskuiset 2019

@Lukka teillähän on pitkä tyllerö tosiaan. Meillä oli 3kk neuvolassa 62cm ja painoi 7340g (2kk neuvolassa paino 6950 eli 390g tuli painoa mutta väliä oli reilusti alle kuukausi kun se 2kk neuvola venyi) Ihan kohta (4.1) 4kk täynnä!! Huh huh! Aika kyllä rientää. Meillä ekat ääneen naurahdukset...
  7. V

Syyskuiset 2019

Joo ei meilläkään kolmen tunnin päikkärit ole ”tavoitteena” mutta kyllä vauva olis siedettävämpää seuraa jos pari kertaa sen lähemmäs pari tuntia nukkuis. Meillä taas kun on tuo koiruus niin on luontevaa lähteä ulos heti aamupäivästä ekoille päikyille, välillä jatkuu uni tunninkin lenkin jälkeen...
  8. V

Syyskuiset 2019

Onkohan tää joku syyskuisten juttu tää päiväunille en sammu, tai en ainakaan nuku pitkään jos vahingossa luppasee :ROFLMAO: Hullua muuten et syyskuisia2020 Jo odotellaan. Enhän mä ite ees vuos sitten vielä tienny odottavani. Vasta joskus tammikuulla selvis, ja mulla oli kuiteski alkukuussa...
  9. V

Syyskuiset 2019

Täällä on ollut vaikeahkot päivät kun herra ei meinaa malttaa ”vieraissa” nukahtaa ja väsyy tietty hulinaan. Nytkin yöunille käynti omaan sänkyyn itkun kautta. 8min näköjään meni, ei sen enempää mutta monta iltaa ollu sillai et saa sitten usein käydä vielä paijaamassa uudelleen. Saas nähdä kuin...
  10. V

Syyskuiset 2019

Rentouttavaa Joulua! On se taas erilainen Joulu kun vauva mukana. Pitää miettiä kuka sitä hyssyttää kun minä syön! Eiköhän pitelijöitä kuitenkin löydy:love:

Yhteistyössä