Hakutulokset

1. V

Syyskuiset 2019

@tikkunekku90 mä luulen kanssa et meillä toimis toi suoraan unille ulos mutta kun on toi koiruus plus itekkin ihan tosi mieluusti kyllä kävelen sen tunnin verran. Pitäis kyl saada noita päikkyjä vähän paremmiks jollain. Tänään toimi se et aamu kasin tissitorkkujen jälkeen venytin ulos lähtöä klo...
  2. V

Syyskuiset 2019

@Lukka tulehan kertomaan selviskö lääkärissä mitään. En oikeen tiedä miksi itelle on niin pirun vaikee sitä pulloa kokeilla. Vettä oon pullosta antanut ruoan kanssa ja vähän sitä lirputtaa, mut sylkee melkeinpä ulos. Mulla varmaan tää hankaluus tulee jostain vanhoista traumoista sillon kun...
  3. V

Syyskuiset 2019

Meillä @Lukka tuttua toi puhelin juttu. Monesti lueskelen kännykkää kun imetän niin tää aina kääntyilee puhelinta kohti ja huitoo sitä niin että sivut hyppii. Voi voi mitähän näistä lapsista tulee kun näin aikaisin altistuu kännyköille.
  4. V

Syyskuiset 2019

@tikkunekku90 ostin Tuuti 2:sta. En oo kyllä vielä kokeillut antaa. Vois kuvitella että teillä toi siirtyminen 2:een kävis ihan luonnostaan. Pitäishän niiden perjaatteessa olla ns. samaa tavaraa. @Lukka tsemppiä sinne unihaasteiden kanssa. Olen itsekin vähän miettinyt näitä unia et jokohan...
  5. V

Syyskuiset 2019

Meillä myös herättiin tänään kuudelta ja koska mies sillon hereillä niin ei tääkään enään nukahtanut kun oli valoa ja ääniä. Nukkuu välillä kasiin tai ylikin mutta yleensä seiskan jälkeen herää. Se sopii kyllä mulle kun illasta käy niin nätisti unille. Pitää vaan itsekkin käydä maate ajoissa...
  6. V

Syyskuiset 2019

Oletteko tehneet mitään hamstrauksia kaupasta koskien tätä vallitsevaa ”uhkaa”? Itse en ole ostoksilla tämän vuoksi käynyt mutta mietintä myssyssä on että tarttisko jotenkin varautua lähinnä siis nyt vauvaa ajatellen. Toisaalta hän rintamaidolla vielä elää eikä ruoka häneltä lopu mutta vähän...
  7. V

Syyskuiset 2019

Joo täällä päin on siis 6kk ryhmäneuvola joka kestää 2 tuntia ja siellä neuvolatädit vetää keskustelua ja erityisesti isät tykänneet kovasti. Ihan varmaan :ROFLMAO: Meidän isukkia ei saa edes paikalle. Mut äsken tuli soitto ettei siihen ryhmään ole tarpeeksi tulijoita ja kysyi tuunko johki...
  8. V

Syyskuiset 2019

Täällä on vihdoinkin käännytty! Eka sohvalla vähän ”alamäkeen” ja sitten ihan lattiallakin. Ihan pari kertaa mutta ainakin tietää että se onnistuu. Tällä viikolla 6kk ryhmäneuvola (kaikkea ne keksiikin) Siis vauva on just puoli vuotta! Ihan hirveää mihin tää aika hukkuu. Känkkäränkkä asuu...
  9. V

Syyskuiset 2019

@tikkunekku90 täytyykin hei kokeilla meniskö meilläkin kylmänä soseet paremmin.
  10. V

Syyskuiset 2019

Meilläkin päivät vaihtelee vähän mut joku runko siellä pohjalla on. Aamusta hereille n. 7-8, vähän sitten riippuen tuosta heräämisestä saattaa torkahtaa pikku unille rinnalle siinä ysin pintaan. (Max30min) Sit lähdetään ulos koiran kanssa 10-11.30. Tänään varmaan lähetään just vasta klo 11...
  11. V

Syyskuiset 2019

Oi voi @tikkunekku90 kuulostaa kurjalle toi ummetus tilanne. Harmi ettei miedot keinot toimi. Meillä muksuilla ollut kanssa vatsat pienenä kovalla muttei ihan vauva aikaan. Hauskalta kuulostaa teidän ammeilut:ROFLMAO:
  12. V

Syyskuiset 2019

Miten teidän kylpyhetket menee? Mä huomasin et amme on melko hankala. Ollaan viimekerrat käyty vaan suihkussa ja eilen ammeessa ja se on niin hankalaa kun tää yrittää vaan istua siellä ja lukee kylpykirjaa eikä saa millään semmoseen rentoon makuuasentoon et sais kunnolla kaulan ja hiuksetkin...
  13. V

Syyskuiset 2019

Veikkaan et täällä työstetään kans hampaita. Kaikki suuhun ja kuolaa mahdottomasti ja tämä kärttyisyys... aah:mad:
  14. V

Syyskuiset 2019

Just niin noita samoja fiiliksiä @Lukka , ei todellakaan mut jos kuitenkin... Te todellakin pelaatte upporikasta ja rutiköyhää. Onnea ”yritykseen/yrittämättömyyteen”! Tosi rohkeeta !
  15. V

Syyskuiset 2019

Oi ei @tikkunekku90 ei kuulosta hyvältä toi kombo. Miten kurkkutulehdus iski ja miten hoksasitte vaivan? Täällä pirun kiukkunen pikku-ukko ollut tänään. Vähän huonosti nukkunut niin heti vaikuttaa.
  16. V

Syyskuiset 2019

Tää ulkoasu on todellakin muuttunut, huh huh. Tänään meillä maistui paremmin soseet. Olin ihan ihmeissäni että uppos kahteen otteeseen kasvis sose ja vähän omppua päälle. Mekun ollaan nyt yritetty pitää paljon vatsallaan niin tuntuu et ihan muutamassa päivässä olis tullut edistystä...
  17. V

Syyskuiset 2019

En minäkään ole huolissani @Ninnu118 mutta silti sitä kovasti odottaa kun tuntuu et pitäis jo tämänkin. Niin hyvin kuitenkin touhuaa muuten molemmin käsin ja jaloin etten usko huoleen olevan aihetta. Vetää molemmilla käsillä molemman jalan varpaita suuhunsa ja ajattelee varmaan tässä teille...
  18. V

Syyskuiset 2019

Mä oon antanut aika reippaasti kaikkea sekaisin, päivän-parin jälkeen uutta. Puuro tais olla ennen liha kokeilua mutta huuoooh :mad: tää vaan päristelee eikä nielase mitään. Useamman kerran päivässä tarjoilen eri valikoimaa muttei mene niin ei, vähän välistä tuppaa turhauttaan lämmitellä mössöt...
  19. V

Syyskuiset 2019

Meillä on annettu ihan perus pikakaurapuuroa. Menee meidän herralle ihan sellaisenaan ilman surauttelua, vähän hedelmäsosetta sekaan. Eikös näille saa jo antaa ihan niin paljon kun maistuu kunhan maitoakin uppoo väliin. Tää ukkeli ei kyllä hirveesti vielä huoli. Oon nyt tarjonnut useamman kerran...
  20. V

Syyskuiset 2019

@Lukka Välillä mietin noita juttuja itsekkin vaikka yritänkin ajatella että tästä kropasta on kolme lasta saatu ja ruokittu jne. Nyt projektina saada normaalipainoinen, terve ja vahva kroppa ja ylläpitää sitä. Meillä on kotona semmonen tissimies että hän kyllä vähän kärsii jos nää ihan lapuiksi...

Yhteistyössä