Hakutulokset

1. J

Haaveena vauva 2023

Hyvinkin voi olla mahdollisuus! Eikös se nyt ole sitte dpo-1 jos ajatellaan että huomenna suurinpiirtein ovis?
  2. J

Haaveena vauva 2023

Nyt on outoa. Luulin että ovis olis ollut jouluaattona kp13 kun kp12 sain plussan, ainakin hyvin lähes yhtävahvat viivat. Kp14 oli jo hyvin olematon viiva. Kuitenkin jostain syystä tänään kp22 (dpo9) tein päivällä ovistestin ja viiva näytti taas olevan vähän tummenemaan päin. Nyt illalla tein...
  3. J

Haaveena vauva 2023

@mamma41 onnea plussasta! 😍 Itse taidan testata tiistaina kun on dpo10 vaikka onkin hyvin epätodennäköistä että olisi nyt tärpännyt. Ihanaa uuttavuotta ja toivotaan tosiaan että ensi vuosi olisi kaikille suotuisa!
  4. J

Haaveena vauva 2023

Mua harmittaa ihan vietävästi kun eipä nuota talletteluja tullut erinäisistä syistä johtuen, juna meni jo tämän kierron suhteen. Eli varmaan tuleva kierto on oikeesti yk1.. :rolleyes: Esikoinen sai alkunsa heti ekasta kierrosta pillerien lopettamisen jälkeen. Toista yritettiin tasan vuosi...
  5. J

Haaveena vauva 2023

Minä en ainakaan oo kuullut että pitäis orgasmi saada raskautuakseen. Itekään en mitenkään herkästi niitä saa.. Aikasempien lasten yritysaikoina jäin yleensä hyväksi aikaa makoilemaan ennenkuin menin suihkuun. Toisinaan saatoin pyyhkästä enimmät tavarat ulkopuolelta pois, laittaa pikkarit...
  6. J

Haaveena vauva 2023

Hei vaan! Uutena liityn tänne, lisäsin itseni listaan. Olen 27 vuotias ja mies samoten. Meillä on ennestään 2 lasta, -17 ja -19 syntyneet. Hetken ollut ajatus että jospa voisi pian alkaa yrittämään kolmatta lasta. Pilleripaketti loppui sopivasti alkukuusta ja viimeisimmät menkat alkoi 12.12. Flo...
  7. J

Haaveena vauva 2023

VAUVA 2023 Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän. Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [...

Yhteistyössä