Hakutulokset

1. J

Haaveena vauva 2024

Täällä samanikäinen haaveilija. Mun esikoinen on 17, keskimmäinen 12, ja pienin 1v 3kk. Me aletaan yrittämään vielä yhtä vauvaa nyt kesän lopulla. Kyllä mulla on vahva luotto että vielä vauva saadaan, vaikka toki tiedän iän vaikutukset ja sen että esim raskautumisessa saattaa kestää pidempään...
  2. J

Haaveena vauva 2024

Mä oon käyttänyt samaa sovellusta, ja tykkäsin. ❤️
  3. J

Haaveena vauva 2024

Tuhannesti onnea kaikille plussanneille! ❤️❤️❤️❤️
  4. J

Haaveena vauva 2024

Oih miten paljon plussia täällä, kun olin pari päivää lukematta teidän kuulumisia. Paljon onnea! 😍 Summer toivotaan että sun huoli in turha, eikös se hcg tuplaannu jotenkin joka toinen päivä tms. Eli ei sun tarvii vielä huolestua!❤️
  5. J

Haaveena vauva 2024

Joo kyllä on törkeen hintaista. 20 min olin siellä ja 280€ 🥶
  6. J

Haaveena vauva 2024

Kiitos tsempeistä❤️ Gynellä käyty ja uutiset oli hyviä. Runsaisiin menkkoihin ei löytynyt mitään syytä. Ultrasi kohdun ja munasarjat, ja sanoi että kaikki oli niin kuin pitääkin. Ei myomia eikä polyyppeja. Kohdun limakalvo 10 mm (kp7) ja sanoi että ”kohtu näyttää hedelmälliseltä”. Munsasarjat...
  7. J

Haaveena vauva 2024

Apua, parin tunnin päästä gynelle! Miten tää nyt jännittääkin niin hitsisti. 🥶😰 Tuun sitten kertomaan miten meni. Kääks. Pelottaa että se sanoo että täällä on monta isoa myoomaa ja hedelmällisyys jo heikkoa.
  8. J

Haaveena vauva 2024

Onnea onnea tuhannesti ekapikkuinen ja Rullakartiina87! ❤️🥰😍
  9. J

Haaveena vauva 2024

Ihan tuttuja tunteita mulle. Varsinkin eka lapsi on niin iso elämänmuutos että noi vaihtelevat fiilikset on ihan normaaleja. Se on sitä että mieli työstää sitä isoa asiaa. Mulla ollut vähän samansuuntaisia ajatuksia ihan jokaisen lapsen kohdalla. Sitten jossain vaiheessa raskautta tullut varma...
  10. J

Haaveena vauva 2024

Ooooh❤️😍

Yhteistyössä