Hakutulokset

1. J

Haaveena vauva 2024

Clear bluen sivuilla lukee että ovis olis positiivisesta testistä 24-36 tunnin kuluttua. 🤔 Mulla jo dpo10 ja negatiivinen testattu. Eli en aio enää testailla tässä kierrossa vaan alan odotella menkkoja ja uutta kiertoa. Jos ottais greippimehun ens kiertoon, vaikka en usko että se kauheasti...
  2. J

Haaveena vauva 2024

Mulla ne ilmavaivat, järjetön väsymys ja todella ”outo olo ”herätti raskausepäilyn sillon 2 v sitten. Tänään dpo 9 ja nega testattu. Niinkuin arvelinkin. Eli alan valmistautua vaan elokuisen yritykseen. Elokuinen ois ihana! ❤
  3. J

Haaveena vauva 2024

Jee, onnea talletuksiin! 🥳🥳
  4. J

Haaveena vauva 2024

Pahoittelut kaikille negan testanneille. Mulla huomenna dpo 9 ja mietin jos tekis huomenna testin. Ihan vaan tekemisen ilosta. Tärppiin en usko.
  5. J

Haaveena vauva 2024

Samoissa piinapäivissä mennään. 🥳 Mä ajattelin alkaa testailemaan ehkäpä dpo 10 alkaen. Täällä oireina rintojen arkuus (voi olla PMS) ja lisääntynyt vv. Sitten oon tottakai taas flunssassa, niin sen takia olo on väsynyt ja vatsakin vähän sekaisin. (Mulla menee usein flunssassa myös maha...
  6. J

Haaveena vauva 2024

Oijoi Rimpsukka, haamulta näyttää! Toivotaan toivotaan! 😍🤞🏻
  7. J

Haaveena vauva 2024

Juu niimpä, monesti ne onkin tosi samanlaisia. Mutta mä kyllä mun dpo 6 alkaen olleista oireista arvasin että jotain on tekeillä, muutakin kuin PMS, väsymys oli paljon kovempaa ja ilmavaivat ei mulla kuulu PMS-oireisiin. 👌
  8. J

Haaveena vauva 2024

Täällä ekan yrityskierron piinapäivät menossa kohtaa dpo4. Vaikka en usko että tästä heti tärppää, niin on tää silti jännää. Oon ollut yllättävän rauhallinen, toi taapero, teini-ikäinen ja työ pitää huolen ettei kerkiä koko aikaa miettimään oireita. Olin edellisessä raskaudessa laittanut...
  9. J

Haaveena vauva 2024

Mä uskon että pelottaa, ihan varmasti tuommoisen kokemuksen jälkeen. Mutta ehkä sit NT-ultran jälkeen pystyt taas myös nauttimaan raskaudesta. ❤️
  10. J

Haaveena vauva 2024

Mut vois lisätä piinalistalle: dpo 0 tänään🤞🏻😍 Eilen saatiin flunssasta huolimatta hyödynnettyä kertaalleen. Ainakin ajoitus tälle yhdelle kerralle oli täydellinen, limat erinoimaiset yms. Jännittää! Vaikka tiedän et mahikset yhdessä tietyssä kierrossa ei oo mitkään kovin suuret, ikääkin 40v ...
  11. J

Haaveena vauva 2024

Niin ois! Määki haluun!😍
  12. J

Haaveena vauva 2024

Päätin et testaan vielä nyt päivällä toisen kerran kun olo on niin ”ovismainen” niin tällanen tuli, jeee! Eli tänään mies hommiin. Iiiiiks https://aijaa.com/j5uvpF
  13. J

Haaveena vauva 2024

Ei tullut ovisplussaa vielä tänään kp 11. Joten veikkaan ovista maanantaille jolloin kp 13. Kaikki oviksen merkit on ilmassa, ja vaikka kipeinä ollaan, ajattelin tänään kellistää miehen kertaalleen. 😃
  14. J

Haaveena vauva 2024

ihana et otitte tän puheeksi! Koska mulla samoja fiiliksiä. Toivoo raskautta, mutta se myös jännittää ihan tosi paljon. Koska tietää miten iso mullistus se koko homma on itselle ja myös lähipiirille. Jännittää tuleeko pahoinvoiva alkuraskaus, miten siitä selviää, miten muut lapset suhtautuu jne jne.
  15. J

Haaveena vauva 2024

Samanikäisiä tätejä ollaan❤😅 Hei mut voisi lisätä tohon yrittävien listalle @Jonna_83, ya 10/23,4.lapsi
  16. J

Haaveena vauva 2024

Paljon onnea Browneye! 🌟 Täällä kp 8 ja ovistestailut aloitettu. Iiiik miten jännää, varsinkin tää eka yrityskuukausi!🥹 Mulla menkat loppui jo pari päivää sitten ja nyt on alkanut mulle tyypillinen pieni munasarjojen jomottelu, mikä mulla on aina follikkelivaiheessa. Ovis ollut viimeaikoina...
  17. J

Haaveena vauva 2024

Täällä ensimmäinen yrityskuukausi käynnistynyt, tänään kp 6. Harmi vaan oon saanut kamalan viruksen, flunssaa ja vatsa-oireita samaan aikaan. 🤢Niin saas nähdä, saadaanko yritystä edes aloitettua vielä. Ovis on luultavasti viikon päästä, niin jos viikonloppuna miehen kellistäisi, edes...
  18. J

Haaveena vauva 2024

Voisin vihdoin viimein liittyä kieltolistalle: tänään kp 1/26-28 ❤️
  19. J

Haaveena vauva 2024

Kyllä toi mun mielestä on plussa👌
  20. J

Haaveena vauva 2024

@Mollama tosi paljon tsemppiä sinne!❤ Mä luulen, että me ei odoteta enää ens kuuhun, vaan aletaan yrittämään jo tästä seuraavasta kierrosta! Ei jaksa enää odottaa. Hui miten alkoi jännittämään! Eli menkkoja odotellessa, nyt kp 22/27. Pitää laittaa tilaus raskauskeijulle, ovistestejä ja parit...

Yhteistyössä