Hakutulokset

1. E

Toukokuiset 2021

Kiitos ❤️ Mä soitin sit kuitenkin terveyskeskukseen ja sain saman tien ajan lääkärille. Terveydenhoitajalla oli huoli kuivumisesta kun en saa juotua sitä määrää nestettä millä korvaisi sen oksennetun. En ihan tiedä mitä se lääkäri pystyy tässä tilanteessa tekemään muuta kun kirjoittamaan...
  2. E

Toukokuiset 2021

Neuvolan mukaan 7+1, mut mä veikkaan että vähemmän, koska ovis oli niin myöhään. Tänään oon saanut syötyä kaksi hapankorppua (tulivat heti ylös), puolikkaan kaurapalan ja kulauksen mustikkakeittoa (ne tulivat myös heti ylös). Tästä on hehkuva raskausonni kyllä kaukana! :D
  3. E

Toukokuiset 2021

@Kasikuus huh helpotus, onneks siellä oli kaikki hyvin! Terveiset pöntön ääreltä kaikille. Mulla alkoi niiiiin jäätävä pahoinvointi että oksat pois. Laatta lentää monta kertaa päivässä, mitään en saa tehtyä ja nyt oon omalla ilmoituksella saikulla. Moneen päivään en ole syönyt mitään järkevää...
  4. E

Toukokuiset 2021

Täällä on alkanut pahoinvointi (ihan kellon ympäri) ja olo on aika surkea. Pahimmat kivut ovat hellittäneet mutta jatkuva epämukavuuden tunne kyllä vaivaa. Mitään ei oikein pysty syömään, vaikka ei vielä laatta lennäkään. Vajaan viikon päästä ultra, mutta ei jaksa edes jännittää kun olo on niin...
  5. E

Toukokuiset 2021

@Vanamo85 Suuret pahoittelut ja paljon voimia <3 Täällä odotellaan kuumeisesti varhaisultraa, huoli on nimittäin suuri. Eilinen vuoto ei (vielä) ole palannut, mutta jomotusta ja nipistelyä on ollut koko päivän. Yöllä kivut olivat kyllä tosi pahat, eikä tässä juuri muuta voi kuin odotella ja...
  6. E

Toukokuiset 2021

Mulla oli joku aamu sellainen, että heräsin ilman mitään rintojenkaan kipuilua ja olin aivan huolesta soikeana. Kivut kuitenkin palasivat ja luin, että oireet voivat tulla ja mennä. Eli välttämättä ei ole mitään syytä huoleen. <3 Viime yönä mun rinnat oli aremmat kuin ikinä ja aamusta sitten...
  7. E

Toukokuiset 2021

Ja päivitys listaan, nyt kun muistan :) La/nimimerkki/ikä/kuinka mones 1.5. / Vappuvauva / 38 / 1. 1.5 / Haavekuvia / 24 / 2. 2.5 / Vanamo85 / 35 /5. 4.5 / Viuleija / 33/ 2. 4.5/ Avaolivia/35/3 4.5/ ~Sannukka~/31/2. 6.5/ Mustikkako/34/1 7.5. / Coconutt / 34 /1 6.5./ Reetaleena / 40/ 6...
  8. E

Toukokuiset 2021

Hei taas! Ihana lukea onnellisia ultrakokemuksia! Kerroin tossa jokunen päivä sitten mun älyttömistä vatsakrampeista ja valitettavasti ne vaan jatkuu. Onneks ei koko ajan ole tuskainen olo, saattaa olla useampi tuntikin välissä rauhallista ja sit tulee taas karseita kramppeja. Verta ei ole...
  9. E

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Kun oikein kovasti katsoo ja vähän zoomaa, niin on siinä ehkä jotain. Ylihuomenna uusi testi, sitten varmaan näkyis paremmin jo! :)
  10. E

Toukokuiset 2021

Päivällä tuli lyhyt (alle 10min) "kipukohtaus" mutta muuten on ollut ihan ok olot, olen tänään lähinnä lepäillyt ja ottanut tosi rauhallisesti. Myöskään verta ei ole tullut enempää. En sitten tiedä vaikuttaako se, että työ stressaa tällä hetkellä kovasti ja joudun olemaan töissä koko päivän...
  11. E

Toukokuiset 2021

Mulla alkoi tämä aamu tosi kovilla alavatsan krampeilla ja eilen jäi paperiin ihan vähän vaaleanpunaista vuotoakin. :( Nyt aamupäivästä tuota vuotoa ei ole näkynyt, mutta olohan on silti niin huolestunut kuin olla voi. En oikein tiedä tointaako tästä edes soittaa vielä neuvolaankaan, kun ei...
  12. E

Toukokuiset 2021

Tänään uskaltauduin soittamaan neuvolaan ja laskettu aika siirtyikin aikaisemmaksi, eli uusi olisikin 24.5. ja aiemmin laskemani viikot hyppäsivät yhdellä ylöspäin. Nyt siis 5+2, koska nämä lasketaan joka tapauksessa menkoista vaikka hedelmöittyminen on pakostikin tapahtunut vasta paljon...
  13. E

Toukokuiset 2021

Moikka! Ujosti kurkin jo tänne, vaikka ihan varmaa ei ole että ehtiikö la edes toukokuulle. Plussasin viime torstaina haalean haamun ja tänään dpo 15 varsin vahvat viivat. ❤️ Raskauslaskurin mukaan arvioidusta hedelmöittymispäivästä laskien la olisi 31.5., saapahan nähdä heilahtaako kuitenkin...
  14. E

Toiveissa vauva 2021

Toivon niiiiiin lujasti sulle plussaonnea! ❤️❤️❤️
  15. E

Toiveissa vauva 2021

Omaa napaa taas: Kiitos kaikille rohkaisevista sanoista ja toiveista viivan tummumiselle, ne selvästi osuivat sinne minne pitikin. ❤️Tänään dpo 15 ja pregcheck ei jättänyt enää tilaa arvailuille. https://aijaa.com/NNgDjI Kun osaisi vielä uskoa tämän itsekin.
  16. E

Toiveissa vauva 2021

Kuulostaa todella kamalalta! Paljon jaksamista sinne ja rohkeutta taipaleelle. ❤️
  17. E

Toiveissa vauva 2021

Huh, kiitos vastauksesta ❤️
  18. E

Toiveissa vauva 2021

Kiitos ❤️ Oon aivan vainoharhainen tästä, testailen vielä tulevina päivinä varmasti monta kertaa.
  19. E

Toiveissa vauva 2021

Aamulla tein heti ensitöikseni uuden testin, toissapäivänä siis ensimmäinen plussaan viittaava testi tehty. Mun mielestä viiva on pelottavan haalea, mutta vertailukohtiahan ei mulla ole kun tämähän on nyt eka (mahdollinen) raskaus. En jotenkin osaa sanoa, et onko tämä vahvistunut sillä lailla...
  20. E

Toiveissa vauva 2021

Mä olen saanut kritiikkiä lähinnä siitä ettei lapsia vielä ole, sekin lienee monille tuttua. Olen kyllä eri mieltä siitä, ettei kolmas sisarus muka sopisi mukaan. Ollaan esimerkiksi omien sisarusten kanssa aivan hyvin tultu juttuun (tottakai on ollut myös ryppyjä sisarusrakkaudessa, mikä on...

Yhteistyössä