Hakutulokset

1. H

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

ihan jäätävän huono olo :sick: kärsin usein hormonimigreenistä päivää kahta ennen menkkoja, mutta että tänään. orastavaan kipuun auttaa toisinaan vaakamambo mutta tällä kertaa sain siitäkin järkyttävän matkapahoinvoinnin joka voimistui 30min niin että jouduin lopulta juosta vessaan yökkäämään...
  2. H

ääää :cautious: mää en jaksa odottaa... ja vasta dpo 2 menossa :D
  3. H

huomenta. aamulämpö tänään 0.5 astetta ylempänä kuin aikaisemmin -> ov takana. nyt alkaa ne todelliset piinaviikot... mun tulee olee niin turha tunnustella mitään oireita, koska olen viimeisen vuoden aikana ollut 12 kertaa valeraskaana massiivisilla oireilla. :p ainoa oire mitä enää voisi...
  4. H

onnea Wilpuri :love: voi kunpa itsekin saisi ja varmasti läjän testejä kastelisin silmiäni hieroen :oops: mulla ovisplussa edelleen vahvana ja kyllä viikko sitten liian hailut viivat luin plussaksi. nyt on kaksi päivää ollut voimakkaat viivastot. pupuiltu on urakoiden ja toiveet tosi korkealla...
  5. H

taaperotx5 lääkärissä käynyt niin onko raskautta poissuljettu? tilanteesi kuulostaa kyllä ihmeelliseltä. o_O
  6. H

mäkin näen haamulaisen minnillä (y) ja Oulla on nyt hormooninmyrskyn mukanaan tuoma höpöpaniikki, viivahan on vahvistunut hienosti! :love: mä ihmettelen taas omia ov viivojani: eilen oli aavistuksen haalentunut toissapäoväisestä ja ajattelin ov olleen ja menneen. vasemman puolen nipistelyjä...
  7. H

onnea Minnille :love: täällä ov himmenee, eli jos oli niin tuossa se meni. mutta näin hämärästi muistelin että viivani eivät vahvistuneet myöskään seitsemän vuotta sitten kun esikoista tehtiin. elän siis toiveessa että irronnut on vaikka viiva ei kovin vahvaksi noussutkaan. :rolleyes: muita ov...
  8. H

emilien: mulla ollut tuo sama testi ja tekee aivan selvän viivanpaikan, jota itse tuijottelin ylioptimistisesti tulkiten haamuksi edellisestä kierrosta kun menkatkin poikkeuksellisesti tulivat viikon myöhässä. ov pläjäys täältä taas :rolleyes: testi ei vahvistu kummemmaksi. kuvassa alin on...
  9. H

Kiitti priifistä kevätpäiväntyttö. Mä vielä ihmettelen näitä ov testejä, kolmas päivä melkein samanlainen testiviiva. Ei ole tasavahva kontrollin kanssa mutta pitäiskö sen siis kunnolla tummua päivittäin? Vai onkstää nyt tässä? Ja montako päivää se lh huippu näkyy? Ja miten tähän saa kuvan...
  10. H

Onnea donatel :love: tuo valaa uskoa meikäläiseenkin (y)
  11. H

Kyllä minunkin silmiini osuu väriä Tiuvan ja Minnin kuvissa, toivottavasti vahvistuvat :love: Ov testi plussa vasta kun aivan tasavahvat viivat?
  12. H

Kiitti wilpuri nyt on pc t odottamassa. Ohjeesta luin että kp15 aloittaa, niin onko turhan aikaista, kun ajattelin huomista joka kp12? Ja ohjeessa myös että mihin tahansa vrk aikaan mutta onko mulla väärä muistikuva jostakin että aamun toinen olisi luotettavin... Kannoin samalla reissulla taas...
  13. H

Hupsis viesti karkasi... Siis eka tikuttelukierto ja tikut olis tarkoitus aloittaa huomenna eli kpl 12. Tarkoittaako pc sitä marketissa myytävää testiä?
  14. H

Kiitos greippimehuvihjeestä. Meidän lähikaupasta sitä ei saa joten kannan cittarista kaksin käsin: ukko pitää hieman höpsähtäneenä ajattelin etsiä vielä sitä E-vitamiinia, mutta markettien valikoimista en ole löytänyt. Foolihappoa olenkin vanhan mallin mukaan popsinut jo siitä asti kun aloin...
  15. H

Moi ketjuun! Uskaltaudun mukaan sivusta seuraajan roolista. Tipuin taas korkealentoisista haaveista kun täti saapui muutama päivä sitten... Olin melko varma tärpistä sillä dpo 9, 10 ja vielä 12 aamuina tuli yksi tippa aivan kirkasta verta ja tätä ei ole tapahtunut koskaan, edes ensimmäisessä...

Yhteistyössä