Hakutulokset

1. Nereids

Pikkulauantain pärstäkuvaketju. :)

Mä oon muute kattonu samaa! :D
  2. Nereids

:ashamed:
  3. Nereids

Aijahas :D
  4. Nereids

Jaa mitä? :D
  5. Nereids

H2013-05-03 10 2 - Aijaa.com Heitetään yks viime vuon nappastu kuva tänne tohinan sekaan :Dlisää kuvii laittakaa, kauheen kivannäköisiä kaikki :)
  6. Nereids

The ketju

Ei muistaakseni...joku sellainenkin oli kyl kun kännyyn puhuivat ja muutenkin häiriköitiin. Semmoinenkin todettiin että nuoret miehet reagoivat vaaratilanteissa nopeammin ja turvallisemmin kuin vanhemmat ukot. Vaiks yleensä tuntuu et nuoret just kaahailee ja tekee kolareita eniten. Mitä toi...
  7. Nereids

The ketju

Aivopeleissä oli juur selvitetty että naiset keskimäärin ajavat turvallisemmin kuin miehet, mutta miehillä on taas parempi kyky hahmottaa esin ajoreitti. Miehillä tuntuu olevan päänsisään rakennettu navigaattori. Ainakin omalla ukolla :D
  8. Nereids

On vai, jotenkin ei osaa olla tummemilla, aina ollu vaaleat :) toisaalta pitäs totutella kun hiukset ei kestä vetyperoksidia. Katkeilee ja kuivuu heti.
  9. Nereids

IMG 20140129 2 - Aijaa.com Hiukset ei oo vaaleat enää niinkuin ekassa kuvassa, vaan tällaiset kuin tossa. Ja taas harmittaa. Ei opi ei :D
  10. Nereids

Kiitos :) jos minuu tarkoitit niin ei ollu minä, oon turusta :)
  11. Nereids

Ei mun pitäny uutta nikkii tehä, tein sit kuiteskin kun en poissakaan osaa olla näköjään :D
  12. Nereids

Juu :)
  13. Nereids

20140401 104105-1 - Aijaa.com
  14. Nereids

The ketju

:D
  15. Nereids

The ketju

Mua hutsittais mut oottelen et mukelot tulee kotiin :)jahka takapihal paistaa aurinko ni meen sinne istuu :p
  16. Nereids

The ketju

No voih...kyl se lämmin kai sinnekki joskus tulee :hug:
  17. Nereids

The ketju

No nyt uskaltaa, minäkin uskalsin vaiks pelotti tonne takapihal mennä. Kaikkee kivaa talven jäljiltä siellä. Sainpas sen siivottua kuiteski :)
  18. Nereids

The ketju

Mahtava ilma ulkona! Kaikki uloooos!! :D ihan kesäinen päivä tulos taas, ihan mahtavaa! Varmaan raahaan noi mukelot kupittaalle :p on tätä odotettukin jo. Mites muualla, onko lämmintä?:)
  19. Nereids

Mies mikä on noloin tilanne missä olet saanut seisokin ?

Teidän takia mun kanamunat tuli ylikoviksi |O :kieh: Ei muutaku uusia tulemaan...
  20. Nereids

Täydellinen nainen

Oon koko ikäni harrastanu jotain, milloin mitäkin, yleisurheilua, karatea, pyöräilyä yms, välillä säännöllisesti, välillä vähemmän :D nyt viimeisen puol vuotta oon tehny lihaskunto treeniä enemmän. Kyykkyä, askelkyykkyä yms

Yhteistyössä