Hakutulokset

1. B

Toiveissa vauva 2021

Minulla tuli ovulaatiokipuna tässä kierrossa hirveä kipu oikealle sekä peräsuoleen. Luin netistä, että viittaisi endometrioosiin? Minulla on aiemminkin ollut, mutten yhdistänyt ovulaatioon. Nyt kuitenkin ovistesti plussa edellisenä päivänä ja noi kivut seuraavana päivänä n. 2-4 min. dpo 5 ja...
  2. B

Toiveissa vauva 2021

vauuu! Ihanaaa ❤️
  3. B

Toiveissa vauva 2021

@Loree älä välitä. Sekoilin äsken päivieni kanssa.
  4. B

Toiveissa vauva 2021

voi eiii, ihanaa! ❤️❤️❤️
  5. B

Toiveissa vauva 2021

Meillä heilutellaan peittoja n. 3 päivän välein. Ei olla siis mitenkään suunniteltu vaan menty jaksamisen ja halujen mukaan. välillä vaikka kuinka himottaisi molempia, niin toinen on jo ehtinyt nukahtaa ja toinen vasta saapuu iltamyöhään töistä. nyt siis luo lisätwistiä tämä korona-arki, kun...
  6. B

Toiveissa vauva 2021

https://aijaa.com/e0wvqQ Minulla siis tulikin tänään ovisplussa. Hätäilin vaan aamulla. :love:
  7. B

Toiveissa vauva 2021

Eli minulle voi päivittää 21.4. Dpo 0 ❤️
  8. B

Toiveissa vauva 2021

hätäilin aamulla. Tänään pamahti heti ovistikkuun ovisplussa, joten aivopieru: onko siis minulla huomenna dpo 0? :love:
  9. B

Toiveissa vauva 2021

@Lillanna mäkään en usko, että olisin jo ovuloinut. Viime kierrossa tosiaan ovulaatio kp 16 ja nyt minulla on menossa kp 14. On vaan ihmeellistä, että ns. Oireet olisi ehkä viitannut ovikseen silloin pari päivää sitten. Mutten kyllä ole mikään paras oviksen tunnistaja. :D
  10. B

Toiveissa vauva 2021

minulla lähti ovistestit tummentumaan (ei kuitenkaan plussaksi asti) ja eilen taas vaaleni. Katsotaan mikä tilanne tänään on :O minullakaan ei limoja enää eilen ollut ja perjantaina sekä lauantaina tuntui oikealla puolen nipistelyä, mutten tiedä mitä ne oli. Enää ei nipistele. minulla viime...
  11. B

Toiveissa vauva 2021

Aahaan! Kiitos. Äskeinen ovistesti oli jo miltei plussa, muttei ihan vielä. Eli VV voisikin olla juurikin noin niinkuin sinullakin :love:
  12. B

Toiveissa vauva 2021

Mä täällä ehkä hiukan kateellisena lueskelen kun te tunnette oviskivut. En siis tietenkään niistä kivuista, mutta siitä että tunnistatte ne. ❤️ mä en ole ikinä tuntenut/tunnistanut oviskipua. en tiedä onko nämä ovislimoja vai mitä, mutta mulla ainakin vv tullut nyt ihan pikkareihin asti? Ei...
  13. B

Toiveissa vauva 2021

mä en tiedä pitääkö näissäkin testeissä olla tasavahvat viivat, että on ovisplussa. Mulla on rfsu:n ja niissä tän kaltaiset viivat olisi ainakin vielä nega.
  14. B

Toiveissa vauva 2021

No kerron minäkin version synnytyksestäni. supistukset alkoivat Alkuyöstä ja 5 aikaan aamuyöllä pyysin miestä laittamaan vuokraamani TENS laitteen paikoilleen. Pärjäilin sen avulla sekä jumppapallolla aina pomppien supistusten kovimmissa piikeissä. (Tästä tuli mieleeni, että seuraavassa...
  15. B

Toiveissa vauva 2021

minäkin kuuntelen hei baby-podcastia sekä äititreffit-podcastia. Hei baby on ehdoton lemppari, koska varsinkin Kirsikan ääni on musta täydellinen podcastiin! :)
  16. B

Toiveissa vauva 2021

Mulla oli tarkoituksena lääkkeetön kivunlievitys läpi synnytyksen. Loppujen lopuksi epiduraali monesti sekä pudendaalipuudute pariin kertaan. Ja olen niistä niin kiitollinen! Kivut hävisi, pystyin nukkua ja tunsin supistukset, mutten kipua. huvittaa Myöntää, että minua ei varsinainen synnytys...
  17. B

Toiveissa vauva 2021

minua jännittää just tuo, että mitenköhän toinen raskaus sujuu. Minulla oli ensimmäisellä kolmanneksella vain pahoinvointia ja mitään muuta ei sitten koko raskautena ollutkaan. Todella harvoin tuli sukkapuikko vihlasuja, mutta muuten raskaus oli vain hehkua :D nyt minua pelottaa, että toinen...
  18. B

Toiveissa vauva 2021

minustakin tuntuu, että ovulaatioon on vielä miljoona vuotta...:cautious: Kuitenkin olen joka päivä innoissani oviksen metsästyksestä ja aloitin sen taas jo kp 8. Piinapäivät on minulle todella piinallisia, joten vaikka olen malttamaton niin näillä normi kiertopäivillä olo on paljon rauhallisempi.
  19. B

Toiveissa vauva 2021

tosiaan tuolla aiemminkin jo kertonut, mutta me ollaan oltu 10 vuotta yhdessä. 3 vuotta siitä naimisissa ja meillä on miltei 3 vuotias poika. Me emme edenneet nopeasti, koska aloimme seurustelemaan teineinä ja nyt olemme siis 25 vuotiaita. Halusimme ennen lasta ensin kasvaa aikuisiksi ( :D )...
  20. B

Toiveissa vauva 2021

minun mies ei ole ottanut paineita. Eniten hän pelkää, että minä alan maaniseksi tämän yrityksen kanssa. Mutta hän tukee sillä tavalla, että tuo ovistestejä kaupasta sekä haluaa kuulla mikä tilanne on ovista testatessa. ja siis miehelläni tuli ensin vauvakuume tai ns. Toisen lapsen kuume eli...

Yhteistyössä