Hakutulokset

1. J

Haaveena vauva 2023

Itekin testaan huomenna dpo9, aikasta mutta minkäs teet kun ei malta odottaa. 😁
  2. J

Haaveena vauva 2023

Mietin justiin samaa 😅
  3. J

Haaveena vauva 2023

Olikos kellään vielä kokemusta Normalin raskaustesteistä? Ostin tänään sen 5 kpl paketin. Vielä pitää toki odotella testaamista mutta mietin vaan että onko kuinka susia kun 5 kpl 3,50€. 😁
  4. J

Haaveena vauva 2023

Tuossa äsken otetussa näkyy mun silmään ihan selvä viiva mutta vaikea sanoa. 🤔 Toivotaan että viiva vahvistuis! 😍
  5. J

Haaveena vauva 2023

Vitsit miten ihanaa että täällä on plussia tullut! 😍 Onnea plussanneille! Tää oviksen jälkeinen aika tuntuu niin matelevan. Ite testailen varmaan jo ens sunnuntaina kun dpo9, kun malttaiskin odottaa vähän myöhempään ettei tarvis aina arvailla. 😅
  6. J

Haaveena vauva 2023

VAUVA 2023 Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän. Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [...
  7. J

Haaveena vauva 2023

Mulla on nimenomaa se lila joka pitäis näyttää vilkkunaamaakin mutta eipä tullut. 😅
  8. J

Haaveena vauva 2023

Onko muilla ollu sellasta että digiovistestiin ilmestyy yhtäkkiä vaan suoraan pysyvä hymynaama? Oon siis muutaman päivän jo testannu tyhjää ympyrää. Eilen töissä tuntu pari kertaa juilintaa vasemmalla puolella vatsalla ja illalla tein vielä testin niin edelleen tyhjää ympyrää. No tänä aamuna se...
  9. J

Haaveena vauva 2023

VAUVA 2023 Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän. Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [...
  10. J

Haaveena vauva 2023

Mikäs kp sulla on nyt? Toivotaan kovasti vahvistumista viivalle! 😍

Yhteistyössä