Hakutulokset

1. Hortensia MacAnkka

Helmikuun helmet 2014

Me käytiin eilen 8 kk neuvolassa. Mitat 9380 g (9200) ja 72 cm (71,4) suluissa 7 kk mitat. Seuraava (10 kk) neuvola meillä onkin jo joulukuun alussa eli jäbä on tuolloin reilu 9 kuukautta vanha. Kasvukäyrissä on tapahtunut pieni notkahdus, mutta meillähän oli se kuukauden kestänyt...
  2. Hortensia MacAnkka

Helmikuun helmet 2014

Meillä taas ryömitään ja ihan kohta kontataankin, mutta istumaan ei itse vielä nouse, saati sitten seisomaan. :D Täällä nukuttiin makeasti siihen asti, kunnes miehen herätys soi klo 05:45. Luksusta! Söi yöllä kerran (03:30) ja olin varma ettei nukahda enää uudelleen, mutta onneksi olin...
  3. Hortensia MacAnkka

Helmikuun helmet 2014

Meillä herättiin tänään, tadaaaa - 04:30! |O :D Tänään taas koitetaan venyttää nukkumaanmenoa vähän myöhemmäksi. Vaan luulenpa ettei kovin kauaa enää jaksa kekkaloida kun päikkäreiltä heräsi 15.40. Huomenna 8 kk neuvola(lääkäri). :)
  4. Hortensia MacAnkka

Helmikuun helmet 2014

Meillä kanssa poika nukahti eilen vasta yhdeksältä (vanhaa aikaa klo 22 siis). Ja aamuyöllä söi neljältä, nukahti hetkeksi ja alkoi sitten taas levottomasti pyörimään. Viideltä sitten heräsi eikä enää saanut nukahdettua uudelleen. Päikkäreistä ei tule oikein yhtikäs mitään taas vaihteeksi...
  5. Hortensia MacAnkka

Helmikuun helmet 2014

Meillä ryömitään edelleen ja ahkerasti hytkyttelee konttausasennossa, treenaten jalkojen ja käsien liikuttelua. Istumaan ei vielä itse nouse. Tukea vasten kokeilee itseään jo ylemmäs hinata, muttei ole polviseisontaa vielä keksinyt. Tänään herättiin viideltä. :headwall: Silmäpussit roikkuu...
  6. Hortensia MacAnkka

Helmikuun helmet 2014

Huomenta! |O Ihan vähän vaan väsyttää. Jäbä heräsi neljältä (siis vanhaa aikaa viideltä) syömään eikä sitten enää jatkanutkaan uniaan. Voi morjens! Nyt sitten on käymässä "päikkäreille". :stick: Huh, sain eilen viimeinkin oman autoni myytyä. Sen myötä voinkin rauhassa olla jäbän kanssa...
  7. Hortensia MacAnkka

Helmikuun helmet 2014

:heart: Ihanahan se oli saada pikkiriikkisille vaatteille käyttäjä lähipiiristä. Mehän ollaan jouluksi suuntaamassa Ouluun ja siitä sitten vuodenvaihdetta huristellaan juhlistamaan Tromssaan. Voitais ohimennen piipahtaa siinä teillä, jos vaan teille sopii!? :)
  8. Hortensia MacAnkka

Helmikuun helmet 2014

Meillä KILJUTAAAA-AAAA-AAAAN ja kovaaaaaa! |O :D Lisäksi tuo pieni riiviö on jostain, en tiedä mistä, keksinyt virnistyksen. Joskus aiemmin oli sellainen Eddie Murphy -virnistysvaihe ja nyt sitten eilen keksi virnistää niin, että nostaa leuan oikein ylös, taivuttaa niskaa taakse ja virnistää...
  9. Hortensia MacAnkka

Helmikuun helmet 2014

Onnea Margareta! :heart: Mulla on _kamala_ vauvakuume! Just miehen kanssa puhuttiin asiasta ja totesin, että katselen rauhassa ens kevääseen ja jos sitten vielä vauvakuume päällä niin ryhdyn miestä vähän pehmittelemään. :D lulina, hui! Onneksi tyttö ja sinä taisitte selvitä säikähdyksellä...
  10. Hortensia MacAnkka

Helmikuun helmet 2014

Meillä tänäänkin herättiin kuudelta ja ekoilta päikkäreiltä heräsi äsken, nukkui n. 30 min. :D Illalla söi puuroa n. desin, siihen päälle tissille nukutus, silti heräsi syömään jo joskus puoliltaöin (tuskin oikeasti oli nälkä, kunhan halusi tulla tissille nukuttamaan itsensä uudelleen)...

Yhteistyössä