Hakutulokset

1. M

~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

Kiuski ihanaa, että pojalla kaikki hyvin :love: En oo mäkään kuullu aiemmin tuollaisesta ylimääräisestä istukasta. Toivottavasti se siitä siirtyy pois synnytyksen tieltä. Ainakin varsinaisista istukoista on sanottu, että ne yleensä nousee ylöspäin raskauden edetessä. Mavli onpa ikävää, että...
  2. M

Kiuski noissa neuvolan papereissa, mitä sain on että pitäisi treenata viitenä päivänä viikossa :whistle: Niiden mukaan olis hyvä harjotella maksimivoimaa, nopeusvoimaa ja kestovoimaa. Maksimivoimaharjoittelussa lantionpohjan lihakset supistetaan voimakkaasti pitäen supistus 5 sekuntia ja taukoa...
  3. M

Oonki viettäny viime viikkoina hiljaiseloa, enkä oo kommentoinu mitää, vaikka taustalla oon lueskellu. Ei oo näin keskiraskaudessa vaan oikein ollu ongelmia/sanottavaa ja talvilomakin oli tossa hetki sitten :) Lullabylle paljon onnea, että varhaisultrassa näytti hyvältä! :love: Ja eiköhän...
  4. M

Domi oon niin pahoillani :cry::cry: On todella kohtuutonta, että joudutte kaikkien vaikeuksien jälkeen vielä kokemaan tuonkin :( Ei varmasti ny paljon lohduta, mutta monet on raskautunu nopeasti keskenmenon jälkeen uudelleen. Elimistö ikään kuin "muistaa", miten tulla raskaaksi. Teillähän taisi...
  5. M

Domi onpa sulla piinaavaa :( Jos lääkäri antoi 50/50 mahikset nii kai silloin tosiaan vielä vähän on toivoa. Luulisi lääkärinkin sanovan suoraan, jos oikeasti ei ole juuri mahdollisuuksia. Mulla ei tuulimunaraskaudessa näkynyt samoilla viikoilla ku sulla yhtään mitään ultrassa, sitten vasta...
  6. M

MyMa onnea äitiyslomasta ja koitahan ny nauttia mahdollisimman paljon! :) marrasmai varmasti sydän pomppasi kurkkuun, kun näki sen niin tutun ja kammottavan näyn, mutta onneksi se tulikin toisesta päästä :D Mä otin alkuraskaudessa paniikit, kun paperissa näkyi joskus tummanruskeaa ja ajattelin...
  7. M

Domi ei voi olla totta :(:( Mutta onneksi pääset pian ultraan, ihana lääkäri kyllä! Mietin, että voi olla pienen pieni mahdollisuus myös sille, että ensimmäinen HCG arvo on kirjattu/mitattu väärin ja olisi oikeasti ollut paljon matalampi. Näitä inhimillisiä virheitä joskus sattuu, vaikkakin...
  8. M

Gemmy oon todella pahoillani :cry: Voimia kovasti! Caro87 oon pahoillani koiranne menetyksestä :( Oman lemmikin kuolema on kyllä kamalaa, kyllä niihin niin kiintyy. Tsemppiä menetyksen ja muutenkin voinnin kanssa! Lullaby hieno HCG lukema, onnea! :) Aika moni on näköjään kertonut melko...
  9. M

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Ihanaa Domi, paljon onnea!:love::love::love: Tuo viiva on kyllä nyt niin vahva, että lujaa on alkio tarrannut kiinni :) Olen kyllä niin onnellinen puolestasi. Varmasti tämä luo uskoa monille, joilla on ollut jo monta siirtoa takana ilman onnistumista. Ja Lullabylla myös mahtavia uutisia, onnea...
  10. M

Iiqu pahoittelut epäonnisesta raskaudesta :( Kovasti voimia! marrasmai todella ihanaa, paljon onnea! :love::love::love: Jokainen ansaitsee onnistumisen, mutta sinä kyllä erityisesti sen ansaitset noin pitkän taustan ja monien vastoinkäymisten jälkeen. Tässä taas tosiaan nähtiin, ettei matala...

Yhteistyössä