Hakutulokset

1. E

Haaveena vauva 2023

Heipparallaa! Hurjan ihania plussia näkyy täällä olevan! Onpa mahtavaa! En ole itse nyt ehtinyt aktiivisesti tehdä mitään täällä, mutta lukemassa kyllä olen käynyt. Ehkä vähän tylsä vaihe ollut kierrossa ja työt kun alkoi, niin ei muuta ehdi ajatellakaan. Vähän turhan paljon stressiä omaan...
  2. E

Haaveena vauva 2023

Näköjään toimii mulla tämä testaa ja stressaa -kombo menkkojen vauhdittajana! Eilen illalla alkoi ihan kevyt tiputtelu ja tänään siis kp 1 jos @Wintersun kerkee päivittämään tai huomenna kp 2 :) Joku tais aikaisemmin harmitella menkkamigreenin ja töiden aloituksen sattumista samaan syssyyn...
  3. E

Haaveena vauva 2023

Kiitokset onnitteluista! :) Häitä ei ole tarkoitus juhlia vielä pariin vuoteen, tästä oltiin yhtä mieltä (vielä tässä vaiheessa) :D @peanut_butter suuret pahoittelut kemiallisesta! On rankkaa kun toiveet ehtii nousta ja sit joutuu uuteen kiertoon :( Vitamiineista oli puhetta. Mä oon nyt syönyt...
  4. E

Haaveena vauva 2023

@peanut_butter kyllä siellä viiva erottuu! <3 Testasin aamulla ja negahan se oli, eli eipä osunut tällä kertaa tänne. Tissit on edelleen kipeät, mutta tänä aamuna oli myös ihan supistusmaisia kipuja, eli kohta ne menkat varmasti alkaa. Pettymys negasta jää nyt kuitenkin toisen, ison onnen...
  5. E

Haaveena vauva 2023

Täällä odotellaan menkkoja alkaviksi. En ole testaillut vielä ollenkaan, koska viime kierrossa tuntui että harmitti oikein tosi paljon se nega. Nyt ajattelin että jos ei lauantaina ole vielä alkaneet, niin sitten vasta testaan, koska viimeksikin alkoivat heti testistä seuraavana päivänä :D...
  6. E

Haaveena vauva 2023

@Minttara Suuren suuret pahoittelut tilanteesta :( @Salasauma Kiva kuulla susta! :)Nuo suorituspaineasiat on valitettavan tuttuja! Kerro jos löydät jonkun salaisen reseptin siihen, miten sais pidettyä tämän haaveilun järkevällä ja rennolla tasolla, koska itselläni ainakin lähtee niin helposti...
  7. E

Haaveena vauva 2023

Uusille tervetuloa mukaan ja onnittelut @Owlet ! Onneksi ei tosiaan tänne kirjoittaminen voi aiheuttaa mitään pahaa, mutta tuo ajatus on niin tuttu! Ekassa raskaudessa pelotti kertoa yhtään kenellekään jo alusta asti, mutta ei se kertomattomuus tai kertominen olisi voinut mitään silti muuttaa...
  8. E

Haaveena vauva 2023

Wau miten paljon tullut plussia ja ihania haamulaisten vahvistumisia! :love: Meillä ollut niin paljon reissaamista nyt heinäkuussa, että on ajatukset saanut jopa hetkeksi pois yrittämisestä, mikä on enemmän kuin tervetullutta! Tästä johtuen ollaan jotenkin rennommin taas vietetty miehen kanssa...
  9. E

Haaveena vauva 2023

@Mirkkuli26 suuret pahoittelut ja paljon voimia! ❤️ Niin surullista.
  10. E

Haaveena vauva 2023

@Kuumeilija40 toivotaan kovasti plussaa! Oireet kyllä aika lupaavat! Eipä venynyt kierto onneksi täällä, eli huomiselle saa päivittää kp 2 ja poistaa piinalistalta, ihan selkeää menkkavuotoa alkoi tulla. Samalla myös tissikipu katosi kuin tuhka tuuleen! Seuraava yritys lienee tuhoon tuomittu...
  11. E

Haaveena vauva 2023

Enpäs jaksanutkaan odotella huomiseen ja testasin tänään. Aivan vitivalkoinen negahan se sieltä tuli. Mies tutki liuskan myös haukankatseellaan eikä löydetty siitä viivan häivähdystäkään. Tänään siis dpo 13, tuskin muuttuu siitä mihinkään kun kierto niin lopussa. Ei siis muuta kuin menkkojen...
  12. E

Haaveena vauva 2023

Ihania plussajuttuja täällä, onnea onnea! En ole ehtinyt täällä niin aktiivisesti kesälomareissuilla käymään mutta tosi kiva kun on keskustelua monta sivua luettavana! Tänne ei sen kummempia kuulu, en ole testaillut mitään kun ei ole oikein raskausoireitakaan, ei edes sellaisia kuviteltuja...
  13. E

Haaveena vauva 2023

Täällä dpo 2 ja tissit alkaneet kipeytyä. Viime kierrossa sama homma, eli välittömästi oviksen jälkeen alkoi aristaa. Olin myös aika varma et ovis tapahtui oikealta puolelta (siellä ainakin oli kipuja) mut nyt sit nipistelee myös vasemmalta. Tosi kivaa tää oman kroppansa jatkuva tarkkailu. Hoh...
  14. E

Haaveena vauva 2023

@eeveon Sepä se, tuntuu et ei kulu päivää ettei miettis tota raskaaksi tulemista! Todella rentoa tjottailua täällä siis, heh 😅 @nobelius Joo, pitäis todellakin vaan yrittää unohtaa koko ”yrittäminen”, meinaa mennä itsellä ainakin niin et jatkuvasti laskee et nyt jos tärppää niin mitenkäs sitten...
  15. E

Haaveena vauva 2023

Toivottavasti kaikilla on ollut mukava juhannus! :D Täällä olen painiskellut sen kanssa, että miten vaikeaa on pitää tämä perhehaaveilu ns. kevyenä ja antaa vauvan tulla jos on tullakseen. Mulla tänään todennäköisesti ovis, ainakin oireista päätellen ja muutamana edellispäivänä on talletukset...
  16. E

Haaveena vauva 2023

Mulle voi päivittää huomenna kp2 Sieltäpä ne menkat tuli, toivottavasti ei ole niin jäätävät kun viimeksi. :D Eilinen negatiivisista negatiivisin testi ja lisäksi tänä aamuna mystisesti kadonnut tissikipu kyllä kertoivat että uusi kierto alkaa. @Mmohini Onnea plussasta, näkyy ilman mitään...
  17. E

Haaveena vauva 2023

Täällä heti aamusta aivan tyylipuhdas nega testattu. En ollut kyllä lainkaan yllättynyt, jotenkin sen taisin jo tietää. Lapsiluvusta; nuorempana ja edellisessä suhteessa en edes haaveillut lapsista, nyt ajatuksena että jos sen yhden saisi kotiin saakka. Enempää en uskalla toivoakaan!
  18. E

Haaveena vauva 2023

@Kyfi Onnea onnea paljon! ❤️ Hiukan omia kuulumisiakin, vaikkei niitä paljoa ole. Yöllä jouduin heräilemään vessaan muutaman kerran, mikä vähän yllätti! Mutta toisaalta join eilen vettä tosi paljon, kun tuli puuhailtua pihalla koko päivä. Tänään rinnat entistä kipeämmät ja alavatsassa jotain...
  19. E

Haaveena vauva 2023

Mulla oli sillon dpo 6-7 lähinnä rinnat arat, en ainakaan isompia oireita merkannut. Yleinen ärtyneisyys on tässä pikkuhiljaa lisääntynyt, tänään dpo 11.
  20. E

Haaveena vauva 2023

@Poiski Jotain näkyy kyllä testissä, toivottavasti vahvistuu! Eilen luulin et vasemmalle alavatsaan vähän nipistäisi (keltarauhanen?), mutta tänään ei kyllä yhtään mitään erikoista. Perus menkkaoireita vaan ilmassa, rinnat kipeät ja kaikki ärsyttää just niinkuin yleensä ennen menkkoja. Aattelin...

Yhteistyössä