Hakutulokset

1. J

Haaveena vauva 2024

Onnea onnea Leonida❤ Täällä vasta kp 8 tai 9 ja ovistesti näyttää jo nyt tältä https://aijaa.com/1s2tLB Olisko siis jo huomenna ovisplussa, toi on jo melkein..?
  2. J

Haaveena vauva 2024

Oikein paljon onnea! ❤️
  3. J

Haaveena vauva 2024

Rimpsukalle multa iso sympatiahalaus!❤ Mä kävin hedelmällisyyskatsastuksessa muutama vuosi sitten, ja juteltiin iän vaikutuksesta hedelmällisyyteen. Kokenut lääkäri mulle sanoi, että kyllä moni 40-v tulee viellä raskaaksi, mutta siinä voi mennä aikaa. Mä itse täytin juuri 40, ja tosiaan...
  4. J

Haaveena vauva 2024

podcast suositus, kaikille synnyttämisestä kiinnostuneille. Synnytystarinoita- podcast! Aivan ihana, tulee synnytyskuume. Saisipa vielä kokea sen ihmeen ❤️
  5. J

Haaveena vauva 2024

Tiedän tunteen, kyllä itsellä dpo 9 ja 10 kun oli negaa, niin tuli jo tunne että negakierto tulossa. Vaikka tosiaan voihan raskaus näkyä vasta myöhemmin.
  6. J

Haaveena vauva 2024

Mikä olis paras varhainen raskaustesti? Ite kuulun selvästi niihin jotka haluaa jo aikaisilla päivillä testailla, niin mietin mitä testejä hankkisin?🤔
  7. J

Haaveena vauva 2024

Ooooh onneaaa! ❤️🥰 Mulle vois päivittää tänään kp 1! 👌 YK 2 siis alkaa. Kierto oli 29 päivää, eli luteaali oli pari päivää pidempi ( 16 päivää.)
  8. J

Haaveena vauva 2024

No en oo enää testaillut, koska tunnen että menkat on alkamassa ihan tänään/huomenna. Ruskeaa vuotoa jo tullut ja menkkapäänsärky alkanut. Siitä oon iloinen että tässä kierrossa ei tullut yhtään tiputtelua, mitä on joissain kierroissa ollut. 👌 Mä innolla ootan jo menkkoja et pääsee sit YK 2...
  9. J

Haaveena vauva 2024

Mä ostan sitä verigreippimehua.👌
  10. J

Haaveena vauva 2024

Ooooh onnea! ❤️😍

Yhteistyössä