Hakutulokset

1. K

Mikä koiraa vaivas?

Mutta hyönteistenpistoihin se kyllä on useimmiten ihan riittävä ensiapu ja ne taitaa olla käärmeenpuremaa yleisempiäkin.
  2. M

Millainen matka Pasilan asemalta Pasilan poliisitalolle?

No ehkä oli vähän alakanttiin, mutta ei se paljon pidempikään ole. Kävelee 10 min.
  3. V

Miten puheterapeutti auttaa?

oisko kuitenkin jotain puheen ymmärtämis ongelmaa?
  4. B

Voi että mua nyt vähän vatuttaa!!

ei ole velvollisuus mutta jos on luvattu, musta ne lupaukset on tehty pidettäviksi
  5. V

Ootteko lähettäny pakettia postiennakolla?

Sehän siinä on harmillista, itse en onneksi ole vielä joutunut pettymään (paketit on aina lunastettu) mutta jos kerrankin osuu kohdalle ettei lunasteta niin en lähetä enään postiennakolla.Tosiaan nuo kengät menee varmasti maxikirjeenä säästät postareissa paljon. Onnea kauppoihin =)
  6. P

walas... ootkos viel linjoilla??

aattelin kohta mennä nukkumaan, mutta aattelin vielä ootella sun vastausta.. et kai pahasti suuttunut..???
  7. V

G:Minkä ikäiset vauvat teillä syö öisin?

Kaksoset täyttävät huomenna 7 kk ja syövät pari kertaa yössä.
  8. Mirene

Kysykää minulta jotain,mull on tylsä tänään:(((((

=)
  9. Ristiinkulkija

apuva... mustakin tuuli haamukirjottaja!!!!!!!!!!

Kyllä mie eskarin opelle soitin ja kerroin tilanteen. Katsotaan mitä selviää. Tosin eipä tuo opekaan mein sydänystävä oo.
  10. S

VIRALLINEN BB-PINO 2007 II

fabe katteli itseään peilistä niin rakastuneen näköisenä...:D :D
  11. H

MITEN "JUHLISTATTE" HALLOWEENIA?

Ei mitenkään. :)
  12. A

Joulukuu lähestyy, haluaisin itse askarrella kalenterin johon laitan pienen yllätyksen lapselle joka päiväksi

Mul on työn alla ristipistoilla tehtävä joulukalenteri, voi kyl olla et tulee ens jouluks kun ei välttämättä täks jouluks ehdi. :D Oon miettiny et kun poika on viel sen verran pieni ettei ymmärrä karkeista mitään et laittasin pussiin vaik lorupussia ajatellen jotain kivoja loruja tms. Ja...
  13. B

oon lähettäny muutaman kerran, maksan ite postarit ja oon saanu ne sit takas ku vastaanottaja lunastanu paketin
  14. P

apuva... mustakin tuuli haamukirjottaja!!!!!!!!!!

nii o... no ehkä joku viel joskus kertoo miten sen saa ihan tahallaankin tehtyy... :whistle:
  15. Y

Päivää, olen insinööri

Sun rapussas ei ees hissi kulje, nauraisin, mutta en viitsi enkä tahdo nauraa toisten yksinkertaisuudelle. Kuullostaa mielnvikaielta jaotella ihmisiä seinin perustella. Mä asun kunnan vuokratalossa mutta oon onnellisempi ku joku joka halveksii muita ku omakotitalo asujia. Mun serkku asuu...
  16. Bliss

minkäväriset vaunut/rattaat

Kirkkaanpunaiset ulkoillessa ja musta-vaaleanpunaiset parvekeunilla ja autoilureissuilla. Kirkkaanpunaisiin olen juuri ompelemassa uutta lämpöpussia, väreinä sama kirkkaanpunainen, sekä vaaleanpunainen. Ja kyytiläisenä on tyttö, melkein 1v. Esikoiselle olisin jo halunnut punaisia kärryjä, mutta...
  17. Y

G:Minkä ikäiset vauvat teillä syö öisin?

18. P

Voi että mua nyt vähän vatuttaa!!

ei ole velvollisuus, vaikka on sekin musta hassua jos eivät koskaan tajoituisi tai varsinkin se jos eivät ollenkaan käy lasta katsomassa. Eri asia tietty jos asuvat kaukana, ovat vanhoja tai sairaita ym. meillä isovanhemmat suunnilleen tappelevat kuka saa millonki hoitoon... :) ja...
  19. V

mä sanoisin että sandaalit menis maxikirjeenäkin,ja senkin voi laittaa postiennakolla,ois vaan halvemmat postikulut ku pakettina jos laitat ni se on 7.40 + 3.35
  20. MissMaisa

Mikä koiraa vaivas?

Juu, semmonen täytyy kyllä kotiin hankkia. Sitä ne sitte eläinlääkäristä olisi suositellu tuossa tilanteessa ensiavuksi, mutten tuohon aikaan sitä mistään saanu.

Yhteistyössä