Hakutulokset

1. L

Syyskuiset 2024

Mulla on mahaa, mutta lähinnä näytän vain lihoneen. Mikä siis pitää myös paikkansa, jotain 3kg tullut jo kun olen joutunut vaan syömään koko ajan 🤦🏻‍♀️ Ja mulla on vielä kuopuksen jäljiltä edellinen raskausröllö pysynyt alavatsalla sitkeästi, joten on tässä pehmusteita 😅 Itse huomaan kyllä...
  2. L

Syyskuiset 2024

Voi miten surullista. Paljon voimia raskaaseen tilanteeseen ❤️💔❤️💔
  3. L

Syyskuiset 2024

Onko muilla pahoinvoivilla limaongelmaa? Mulla yökkimistä aiheuttaa joka päivä se, että kurkussa ja nenässä on kirkasta limaa, jota pitää rykiä ja niistää - ja aina meinaa oksentaa kun joutuu rykimään ja niistämään 😑 Luulin aiemmissa raskauksissa että lima johtuu jatkuvasta oksentamisesta, mutta...
  4. L

Syyskuiset 2024

Mites muilla ruokahimot, mikä puhuttelee? ☺️ Mulla ei ole mitään ihan ihmeellisiä himoja ollut ikinä, mutta välillä tulee tosi selviä tilauksia siitä, että mitä pitäisi saada. Joka aamu esimerkiksi pitää aloittaa puolukoilla ja jugurtilla. Sitten iski tällä viikolla kauhee himo maustekurkkuun...
  5. L

Syyskuiset 2024

Minäkin tiedän, tai tietäisin - mutta mun suosikkeja ei enää saa. Ilmeisesti olen jo liian vanha tähän hommaan kun ennen oli niin paljon paremmin 😅 Esikoiselle vuonna 2008 hankkimani Gessleinin yhdistelmät on edelleen ylivoimaisesti parhaat vaunut joita olen työntänyt, ja monia on tullut...
  6. L

Syyskuiset 2024

Mulla ei ole mitään vaikeuksia olla shoppailematta vauvalle, kaikki shoppailu on musta niin vastenmielistä, että yritän välttää sitä viimeisen asti 😅 Sitten pakon edessä ostan jotain vaatepaketteja Torista. Mulle riittää kun kamat on ehjiä ja puhtaita. Onneksi vauvalla on niin paljon serkkuja...
  7. L

Syyskuiset 2024

@Frid , mulla ollut nyt reilun viikon äitiyshousut käytössä, ja onhan ne ihanat kun ei purista mistään. Varsinkin jos on pissahätä, niin alamaha on jo pinkeä pallo. Mulla on ollut isot vauvavatsat joka kerta: esikoista odottaessa LA oli juhannuksena ja jo tammikuussa lyhyttä sijaisuutta hakiessa...
  8. L

Syyskuiset 2024

Tänään oli np-ultra, kaikki hyvin ja pieni oli vauhdissa ❤️ LA siirtyi taas pari päivää eteenpäin, nyt 13+3 ja LA 9.9. En kyllä tajua että mikä ihme minikierto on joulukuussa ollut, kun syksyllä kierron pituus oli muuten 35+ päivää, mutta samapa tuo kun tulos on hyvä ☺️ Niskaturvotus vain 1,1...
  9. L

Missä tilanteessa haluaisit käyttää yksityisen kätilön palveluita?

Tilanteessa, jossa julkiset palvelut olisi lakkautettu. Odotan nyt 4. lasta, ja kaikissa raskauksissa ja synnytyksissä (Tays ja Hus -alueet) julkiset palvelut ovat olleet täysin riittävät. Olen ollut jopa yllättynyt, miten hyvä kokemus HUS on ollut, verrattuna julkiseen keskusteluun.
  10. L

Syyskuiset 2024

En tiedä mutta olen laiskana odotellut että josko joku viitsisi perustaa 🤭 Meillä on tosi kiva ryhmä kuopuksen syntymäajan porukan kanssa.
  11. L

Syyskuiset 2024

@Frid, täällä kans illat on pahimpia oksetuksen kanssa. En ihme kyllä edelleenkään ole oksentanut, mutta ihan ihmisraunio olen illat ja odotan vaan että pääsisin nukkumaan. Ja mitä tuohon herkkistelyyn tulee: kuopusta odottaessa aloin itkeä ilosta kun Blind Channel pääsi Euroviisufinaaliin...
  12. L

Syyskuiset 2024

Onpa huolestuttava tilanne! Toivotaan parasta, että hedelmöitys olisikin ollut vaan myöhemmin kuin olit luullut 🙏
  13. L

Syyskuiset 2024

Ihana että kaikki näytti hyvältä siellä ❤️ Mulla vähän sama fiilis, nyt siis 10+2. Periaatteessa sain "aikalahjan" kun hedelmöitys olikin ollut melkein 2vko aiemmin kuin luulin, eli johan tässä on neljäsosa mennyt! Mutta np-ultra on vasta viikolla 13+ kun mulla on ulkomaan työmatka edellisellä...
  14. L

Syyskuiset 2024

@uutamo voi ei 💔 Paljon voimia sinulle ❤️
  15. L

Syyskuiset 2024

@Sitruunapiirakka wau, oikein ylimääräinen ultra. Helsinki ei kyllä tarjoa mitään... Mun eka neuvolakin on vasta 11+0, kun peruivat sen tältä viikolta. Mulla oireet on aika tasaiset: etova olo aamusta iltaan ja syödä täytyy 30-60 min välein. Aivan jäätävä väsymys, päiväunia pakko ottaa ja silti...
  16. L

Syyskuiset 2024

Mulla kun on ollut hyperemeesit, niin joutunut yleensä kertomaan jo 6.-7. viikolla kun olo on ollut niin huono että on joutunut vuodepotilaaksi. Nyt ei olla vielä kerrottu paljon kenellekään. Pomolle kerroin töissä varhaisultran jälleen kun oli kehityskeskustelu: oon meidän tiimin...
  17. L

Syyskuiset 2024

Meidänkin pieni nähtiin ultrassa ❤️❤️❤️ Yllättäen hän ei ollutkaan niin pieni kuin olisin luullut: nyt jo 8+6 ja LA siirtyi 10 päivää aiemmaksi kuin olin itse kierron normaalin pituuden perusteella arvioinut. Sitä ihmeellisempää on että en ole vieläkään oksentanut. Eipä siinä, normaali raskaus...
  18. L

Syyskuiset 2024

Syyskuiset 2024 Laskettu aika/ Nimimerkki/Ikä/Monesko lapsi/Synnytyssairaala 1.9 @Lilibeth / 35 / 2 / OYS 5.9 @Sunsetcoast / 25 / 1 / KPKS 10.9. @Lara83 / 40 / 4 / HUS 12.9 @__PikkuMyy__ / 34 / 2 / HUS 16.9 @uutamo / 33 / 1 / HUS 17.9 @karoliip / 31 / 3 / SATKS 17.9 @Mandis /31 / 4 / HUS 19.9...
  19. L

Syyskuiset 2024

@Elessa huh huh, miten kauhea tilanne! Mutta onneksi onnellinen loppu ❤️❤️❤️
  20. L

Syyskuiset 2024

Täällä tosi surkeissa tunnelmissa. Keskiviikkona ja tänään on tullut pyyhkiessä verta, ja vaikka kuinka tiedän että se voi olla myös ihan normaalia, niin mulla ei ole ikinä tullut verta yhtään missään muissa kuin kesken menneissä raskauksissa. Tiistaina sentään jo ultra. Muutenkin olo on tosi...

Yhteistyössä