Hakutulokset

1. K

Haaveena vauva 2023

Pakko avautua tänne kun harmittaa/ketuttaa/en tiedä mitä kaikkea.. Meillä siis yk2 menossa, mulla kierto hyvin säännöllinen, ei siis ongelmia päätellä oviksen aikaa. Mies otti tähän kiertoon ihan järkyttävät suorituspaineet touhuilujen suhteen ja eihän siitä ole tullut yhtään mitään. Avautui...
  2. K

Haaveena vauva 2023

Huomiselle mun kiertopäivän voi päivittää kp12, koska tänään kp11. Jotenkin se näköjään eksyy näihin väärin toistuvasti.. ei se mitään 😅
  3. K

Haaveena vauva 2023

Itse olen ajatellut että haluan 2 lasta. Mies samoilla linjoilla. Ei ole koskaan ollut väliä tuleeko tyttöjä vai poikia vai yksi molempia. Pääasia että vanhemmiksi päästäisiin. Toivotaan että meidän yritys tuottaa tulosta ja saadaan oma lapsiluku siihen mitä haaveissa on aina ollut. Mulla...
  4. K

Haaveena vauva 2023

@Wintersun Mulla menossa kp8 tänään, mut korjataan huomiselle sit oikein 😊 Oon siis ollut vähän hissukseen nyt hetken kun kierrossa tylsä vaihe päällä.. jotain positiivista kuitenkin; mies alkanut tarkemminkin tiedustella että milloinkas se olis parhaat mahdollisuudet raskautua :D ihanaa kun...
  5. K

Haaveena vauva 2023

Mä nään tässä kyllä jo kaks viivaa ❤ Onnea!
  6. K

Haaveena vauva 2023

Tein tänään aamulla raskaustestin ja negatiivinen se oletetusti oli.. ehkä tää niukkaakin niukemmat menkat on sit jotain mun kiertosekoilua vaan 😅 positiivisin ja aurinkoisin mielin uuteen viikkoon! @Poiski Tervetuloa mukaan! 😊
  7. K

Haaveena vauva 2023

Mä nyt kriiseilen itsekseni täällä kun vuoto on olematonta ja ei oo koskaan ollut tälläsiä menkkoja aiemmin... Sanokaa nyt järkevät ihmiset että koska tein tiistaina neg raskaustestin, ei millään voi olla mahdollista et olisinkin raskaana vaikka nämä "menkat" nyt ei oikein ole kyllä menkat...
  8. K

Haaveena vauva 2023

Nyt kyllä hämmentää todella paljon. Menkat on olleet tähän asti erittäin niukat.. niukat mulla on muutenkin, mutta ei nyt tällälailla.. tuntuu ettei käytännössä ole mitään menkkoja vaan tiputtelua, mutta sitäkään ei ole ennen ollut 😅 En voi verrata kipuihinkaan, kun niitä ei menkoissa mulla...
  9. K

Haaveena vauva 2023

Ihana huomata että tänne on eksynyt muitakin yk1 olevia 🤩 Mulle voi kanssa huomiselle päivittää kp2, menkat alkoi kuitenkin tänään.. eli siis yk2 täältä tullaan! Tsemppiä kaikille viikonloppuun 🤗
  10. K

Haaveena vauva 2023

Mut voi lisätä kanssa kiertolistalle, tänään 29/27-29, menkkoja ei kuulu, eikä näy.. Toivotaan että ne nyt alkais pian, kun sen negatiivisen raskaustestinkin tein tiistai-aamuna..
  11. K

Haaveena vauva 2023

Onnea vielä täältäkin! ❤️ toivotaan et kaikki menee hyvin loppuun asti :)
  12. K

Haaveena vauva 2023

Tein tunnukset niin helpompi osallistua keskusteluun :) mitäs kaikkea piti tähän alkuun ilmoittaa.. meillä siis yritys aloitettu 5/2022, yk1 (vielä ennen kun menkat alkaa) nyt mulla menossa kp 27/27-29, eikä menkkoja vielä kuulu.. Ainiin ja 1. lapsi toiveissa. Kiitos paljon ymmärryksestä jo nyt!

Yhteistyössä