Hakutulokset

1. kultakimpale

Jo taas tuli ilmoitus lapsen eskarista, että ensi ....

Olisiko mahdollista avustajan vaihto? Itse siirryin pari vuotta sitten nopealla siirrolla koulun puolelta avustajaksi eskariin eräälle erityislapselle. Hänellä oli avustaja jonka kanssa ei hommat sujunut ja meillä lähti lapsen kanssa heti synkkaamaan. Valitettavasti voi olla niin, että...
  2. kultakimpale

Kerro minulle lapsesi nimi,

Miksi et kommentoi tuota Jessicaa? : /
  3. kultakimpale

Kerro minulle lapsesi nimi,

En lukenut ketjua joten on voitu jo kysyä mutta kerropa nimestä Jessica
  4. kultakimpale

Kuinka monen lapsen paketista paljastuu tänä jouluna zhu zhu hamsteri?

4,5v tytölläni on yksi sellainen ja luulen että se riittää. Mikäli kuitenkin jouluna jostain paketista sellainen tulee niin antaa tulla. :)
  5. kultakimpale

Kengän koko 4-vuotiaalla?

tyttö 4,5v ja koko kengistä riippuen 27-28
  6. kultakimpale

Hoksasin juuri, että mulla on 7 Johanna-nimistä ystävää FB:ssa. Minkä nimisiä teillä on eniten?

Mulla on 5 Hanna nimistä + 3 joissa Hanna+joku muu nimi. Kirsi nimisiä löytyy myös viisi. Kolme kertaa löytyy Johanna, Juha, Jussi, Kai, Tanja ja Timo
  7. kultakimpale

Kadonneen jäljillä...itkettekö te muutkin vai olenko mä ainoa?

Et ole ainoa.... Täällä myös.
  8. kultakimpale

Aadalle toinen nimi

Aada Matleena Aada Eveliina Aada Josefiina Aada Elisabet Aada Rebekka
  9. kultakimpale

Hyvää huomenta!

Huomenia vaan! Ulkona synkkää ja sateista mutta ei auta. Töihin pitää lähteä kävelemään päiväkodin kautta. Jospa tuo sade puolen tunnin sisään vähän hiljenis.
  10. kultakimpale

Kokemuksia miniläppäreistä :)

Itse olen reilun kuukauden käyttänyt HP:n miniläppäriä ja hyvin on toiminut.
  11. kultakimpale

Mikäs ikäselle noi petshopit on tarkotettu??

Kyllä minä ainakin :D 4€ postikuluineen olen niistä enimmillään maksanut.
  12. kultakimpale

Kenelle sytyttäisit nyt kynttilän?

Mummulleni, jonka kuolemasta tuli eilen 10v. Sytyttäisin kynttilän myös ystäväni vauvalle joka kuoli kuukauden ikäisenä.
  13. kultakimpale

Ihan vinkiksi. Selaile huutista. Sieltä olen useammankin petshopin tytölle huutanut. :)
  14. kultakimpale

Olet kyllä saanut edullisesti. Meillä on kaikista kaupasta ostetuista pet shopeista maksettu 5-7€.
  15. kultakimpale

Hinta riippuu kaupasta mistä ostaa. 5-10€n välissä joka tapauksessa yksittäinen pet shop. Talojen hintoja en tiedä, kun niitä meillä ei ole.
  16. kultakimpale

Tyttö sai ensinmäisen Little Pet shoppinsa reilu 3v. Nyt niitä on jo useampi, ja tytöllä ikää 4,5v. Mittasin muutaman tytön pet shopin ja on n.4cm korkeita hahmosta riippuen. Joku vähän pienempi ja joku tais olla lähemmäksi 5cm
  17. kultakimpale

Oli kyllä ilta

Kuulostaa vierailemisen arvoiselta paikalta :) Koska mahtaa aueta?
  18. kultakimpale

10.09.2010 klo 21.00 <3

Paljon onnea!
  19. kultakimpale

Taas kurkkukipu, mikä apuun?

Ystävä antoi mulle ohjeen kurkkukivun hoitoon inkivääri-sitruuna-hunajajuoma. Itse en ehtinyt kokeilemaan tepsiikö kun menin lääkäriin ja sain penisiliinikuurin. Lääkäri oli kyllä sitä mieltä, että ei mulla mitään tautia ole kun ei kuumetta ole. Kurkussa kyllä oli valkoista peitettä ihan...
  20. kultakimpale

Mikä se Juha Tapion biisi on

Ei kyllä tule mieleen mutta olisko joku näistä. Kuulostaako mikään tutulta JUHA TAPIO: Suurenmoinen Elämä 1. Maa on kaunis 2. Suurenmoinen elämä 3. Kaksi puuta 4. Kanssasi kahleisiin 5. Luvattu maa 6. Muistomerkin luona 7. Minä olen, sinä olet 8. Paina pääsi 9. Samaan aikaan...

Yhteistyössä