Hakutulokset

1. T

Haaveena vauva 2025

Täällä todella turhautunut olo. Odotin jo, että menkat alkais tänää, mutta ei vaa lähe kunnolla vuotamaan, neljättä päivää tiputtelee. Yleensä tiputtelua on 3 päivää ja sit hanat aukee.
  2. T

Haaveena vauva 2025

Täällä alkoi pieni tiputtelu tänään, joten odottelen menkkoja alkaviksi sunnuntaina. Näyttää, että tästä kierrosta on tulossa yllättävän lyhyt kp 26, joka on aika outoa, koska vaa yhe kerra ollu aikaisemmin näi lyhyt kierto, ja se oli heti pillereiden lopetuksen jälkee.
  3. T

Haaveena vauva 2025

Vaikka tääl mennää vast dpo 4, niin usko raskauteen on nolla toissa yön perusteella. Oon kokenut lähestulkoon jokaisessa kierrossa muutama yö ovulaation jälkeen yöhikoilua/unettomuutta, ja oon jo noista oireista päätellyt, ettei tärpännyt. Netistä luin, että estrogeenitasojen lasku aiheuttaa...
  4. T

Haaveena vauva 2025

Tilannettasi täältä seuranneena, on hyvä, että pystyt johonkin purkamaan mieltä ja ajatuksia. Se on todella tärkeää työtä tässä prosessissa! 💕 Todella ikävää, että olet joutunut kuulemaan kommentointia kehostasi. Itse en ole onneksi ulkopuolisilta saanut kommentointia, mutta itse koen usein...
  5. T

Haaveena vauva 2025

Rupesin miettii, voisko kyseessä olla ovuloimaton kierto? Oon vaa netistä lukenut, että yksittäisiä ovuloimattomia kertoja voi tulla sillo tällö, vaikka muuten oiski melko säännöllinen kierto. Ja ovuloimattomat kierrot voi vissii viivästyttää menkkoja/jättää ne välistä.
  6. T

Haaveena vauva 2025

Meni syteen tai saveen, niin mä voisin liittyä piinailijoihin 😂 Ovis tapahtui paljon odotettua aiemmin, joka oli kyl positiivinen ylläri. Tulin siihen tulokseen oireiden perusteella, että tänään mennään dpo 1 ja kp 15. Veikkaan myös, että tän kierron kokonaispituus tulee olemaan 26-28. Tän...
  7. T

Haaveena vauva 2025

Täällä mennää kans kunnon vuoristorataa tunteiden kanssa 🙈sil erotuksella, ettei tuu missään vaiheessa 2 viikon seesteistä aikaa, vaan tunteet vaihtelee aika nopealla aikataululla 😅
  8. T

Haaveena vauva 2025

Täällä alkoi eilen ovislimat ja paljon normaalia runsaampana. Tänä aamuna kp 13 tein ovistestin, joka hipoo jo hyvin lähelle tasavahvoja viivoja, joten oletettavasti ovis ihan ovella. Toivon todellakin, että ovis ois oikeesti tapahtumas, nyt mennään mun huonoa kiertoa, eikä siinä ovulaatiota...
  9. T

Haaveena vauva 2025

Itellä ei oo tietoa, voiko luonnollisesti parantaa keltarauhasen toimintaa. Rupesin pohtimaan, tarkoittaako lyhyt luteaali ja tiputtelu aina huonoa keltarauhasen toimintaa? 🤔 Ite kärsin aina vähäisestä tiputtelusta 3 päivää ennen menkkoja, eli tiputtelu alkaa joka toisessa kierrossa jo dpo 10...
  10. T

Haaveena vauva 2025

Ite oon ravannut jo muutamia kertoja gynekologilla ja oli aikanoimen yllätys, kun sekä hyvässä että huonossa kierrossa oli irtoamassa vasemmalta puolelta ja aina on oireet oikealla puolella. Luulin aina, että hyvä kierto ois vasen puoli ja huono oikea. On tää ihmiskeho ihmellisen monimutkainen 😅
  11. T

Haaveena vauva 2025

Täällä kans ärsyttää/harmittaa toisinaan, kun mies suhtautuu mun mielestä liian positiivisesti negaan. Toteaa vaa, että pakko sen on jossain kohti onnistua.
  12. T

Haaveena vauva 2025

Voisitko avata tätä sun kiertojen eroavaisuutta tai "säännöllisyyttä" vähän lisää? Minkä pitusia kierrot, tuleeko ovulaatio molemmissa jne.? Mielenkiintoista olisi tietää, koska itellä iha sama, enkä ole muilta kuullut vastaavaa. Mulla siis joka toinen kierto n. 30 päivää ja ovulaatio tulee...
  13. T

Haaveena vauva 2025

Kuulostaa hyvälle teidän tilanne. Letrot on toiminut ja nyt on selkeä suunnitelma jatkoon 🙂
  14. T

Haaveena vauva 2025

On ok, näin itekin ajattelin 🙂 Oon vielä vähän opetteluvaiheessa tän kanssa. Ite soittaisin sun tilanteessa vielä sinne naistenpolille, ei siinä mitään hävittävää ainakaan ole. Päinvastoin voi tulla jotain positiivista.
  15. T

Haaveena vauva 2024

Täällä alkoi tänään menkat, joten nyt on virallista, ettei vauvaa tule vuonna 2024. Onnittelut @EvAnnu 😍
  16. T

Haaveena vauva 2025

En osaa vaihtaa väriä punaiseksi puhelimella täällä. Osaisko joku neuvoa? Vois olla hyödyllinen taito jatkoa ajatellen 😅 Kierto meni iha ennustusten mukaan, tänään alkoi menkat eli dpo 15=kp 1, jos viitit @heltsuli muuttaa vielä tän päivän listaan. Nyt onkin vaikeampi arvailla tän kierron...
  17. T

Haaveena vauva 2025

Täällä kierto toimii tällä hetkellä samalla tapaa kuin etukäteen ennustin, eli eilen alkoi hyvin hyvin pieni tiputtelu. Edelleen odotan menkkoja alkaviksi tiistaina. Raskaustestejä en oo viitsinyt tehä enää moneen kuukauteen, kun en oo ees päässy kunnolla piinailemaan. Tai siis koen jo dpo 3-4...
  18. T

Haaveena vauva 2025

En osaa sun kysymykseen vastata, mutta ihmettelen myös, miksi noita teroluteja määrätään todella helposti ja mihin tahansa "ongelmaan". Mulle myös yksityinen gynekologi sanoi, että voithan sä niitä kokeilla, vaikka varsinaisesti ei ole tarvetta. En kuitenkaan ehtiny aloittaa niitä. Ja se oli mun...
  19. T

Haaveena vauva 2025

Mä liityin viime hetkillä tonne 2024 ryhmään, vaikka oletettavasti sille vuodelle vauvaa ei tule. Nyt mennään dpo 10 ja oireiden perusteella usko 0% plussaan. Oletettavasti tiputtelu alkaa dpo 12 ja uus kierto tiistaina. Joten mut voi lisätä tänne myös, enkä näköjää osaa vaihtaa väriä punaiseksi...
  20. T

Haaveena vauva 2024

Mulla kans ollu hemoglobiini aina 140-150 välillä, mut viime marraskuussa mittautin ekaa kertaa ferritiinin ja se oli vaa 21. Marraskuusta lähtien oon syöny joka toinen päivä ferrodan 100 mg. Huhtikuun lopussa meen mittauttamaan uudestaan ferritiinin, jännä nähä, onko noussut. Olotilassa en oo...

Yhteistyössä