Hakutulokset

1. S

*~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

Onnittelut Leolle poikavauvasta! :flower: Sonelle ja Renalle nyt peukkuja, toivottavasti on menoa nyt! Särö ja Jalo 11vrk
  2. S

Nyt kun ruvettiin kakkoja vertailemaan (tähän on tultu :D) niin Jalo tekee yleensä vain yhen luirukakan päivässä vaikka vetää kerta ruokailulla n. 100ml (jos antaa lypsymaitoo pullosta) Ja tuntuu et tissistä saa kans ihan yhtä reippaasti kun maitoo oikein valuu. Pissiä tulee sit kyllä senkin...
  3. S

Voi ei! Onpas täällä monella ollut huono yö takana, me taidettiin Jalon kans varastaa vähän muiltakin unihiekkoja! Tää kaveri on kyllä ollu tosi hyväuninen, yhellä yösyötöllä menty tähän asti ja nyt siis viime yönä 8h unet. Oon kyllä vetäny niin hirveet määrät ruokaa ja juomaa ja kaloreita en...
  4. S

Onnea Nuska pienestä tytöstä! :flower: Täällä pikkujätkä oli eilen ihmeen virkee ja nukku vähäsen päivällä. Illalla alko sit karmee tankkaussessio joka kesti 3h ja poju veti ihan hirveet määrät maitoo. Annoin lopussa vielä pullosta hieman korviketta kun itsellä alkoi olla jokseenkin kuiviin...
  5. S

Onnea pojasta Oiva Aino! :flower: Täällä jo kovasti tekis mieli lähtee vaunulenkille mut pitänee odotella ensi viikkoon, täällä semmonen 10 astetta pakkasta. Neuvolassa kyllä sano et jos nollassa on niin voi jo käydä ulkoilemassa. Eilen kävin esikoisen kans ekaa kertaa kunnolla ulkona ja...
  6. S

Paljon Onnea HP pikkuprinsessasta! :heart: Voimia sektiosta toipumiseen!
  7. S

Sonelle :hug: Nuo uniongelmat on kyllä niin perseestä, vaikuttaa tosi paljon mielialaan ja ihan yleiseen jaksamiseen. Minä oon ainakin kamalan stressaantunut ja kuin persiille ammuttu karhu jos en saa tarpeeks unta. Meillä on nyt mies siinä tilassa kun on joutunu kolmena yönä hoitamaan yösyötön...
  8. S

Ihanaa ja aurinkoista Naistenpäivää kaikille!!! :flower: Toivottavasti saamme lisää vauvoja päivän kunniaksi! :) Zuzalle onnittelut painorajan poksumisesta, mukavia vaunulenkkejä kevätauringossa! Leolle tsemppiä! Särö ja Jalo 9vrk
  9. S

Fanny07 Kiitos varoituksesta, taidan jättää suosiolla tuon jutun lukematta. eilen jo kuvia vilkaisin ja alkoi itkettämään kun tiesin mistä juttu kertoo. Minä oon kyllä sellanen herkkis ollu aina et melkein joka kerta kun Perhe-lehti tulee niin minä tursaan sohvan nurkassa, siinä on todella...
  10. S

Paljon onnea SMV78 vauvasta ja muillekin jos joku on unohtunut nimeltä mainita! :flower: Nippatäti Kiitos taas hyvistä nauruista :laugh: Täälläkin tuli eilen paha kakka ulos muttei kuitenkaan niin paineella kuin siellä! Entäs tuo rappukäytäväepisodi!!! Ei kyllä ihmisten törkeydellä oo mitään...
  11. S

KYSiin synnyttämään tammi-maaliskuussa 2013

Meille syntyi 27.2. klo 1.11 pieni poika 3680g, 50cm, pipo 37cm. Synnytys meni todella hyvin ilman puudutteita melkein loppuun asti. Ihan lopussa epätoivon hetkellä lääkäri laittoi pudendaalin. Synnytyksen kesto 7h, ponnistus 11 min. Särö ja "Jalo" 8vrk
  12. S

Pikkukakkosta odottavat :) vol2.

Meille syntyi 27.2. klo 1.11 pieni poika 3680g, 50cm, pipo 37cm. Synnytys meni todella hyvin ilman puudutteita melkein loppuun asti. Ihan lopussa epätoivon hetkellä lääkäri laittoi pudendaalin. Synnytyksen kesto 7h, ponnistus 11 min. Särö ja "Jalo" 8vrk
  13. S

Paljon onnea Alisa, Pixie ja Tiipula! :flower: Olipa muuten hauska sattuma että CL ja muumis olitte synnärillä yhtä aikaa. Kai sitä sit minäkin oon nettihörhö kun minä tapasin yhen nettitutun tuolta toisesta Kaksplus-ketjusta. Oltiin facen kautta jo naama tuttuja niin tunnistettiin toisemme...
  14. S

No nyt on kaikki koirat päässeet haistelemaan tulokasta. Ja jokainen suhtautu hieman eritavalla. Vanhimmat (11v ja 4v) nartut tyytyivät haistelemaan ja poistumaan pääkumarassa, uros 2v haisteli innokkaasti ja heilutti häntäänsä ja meidän ärhäkkä talon vahti 1,5v (joka haukkuu aina kaikki vieraat...
  15. S

Miten sitä oli ennen aikaa roikkua täällä koko ajan??? :laugh: Nyt hyvä jos kerran päivään selaa tekstit pikana läpi, paremmin ei kerkee syventymään. Oon jutuista pihalla kuin lumiukko, ei hajuakaan kellä on mitäkin oloja tai onko jooku jo lähteny synnärille. Mut tsemppiä kaikille oli tilanne...
  16. S

Onnea kaikille vauvaantuneille, ainakin anncarolin ja Tyntin ehdin bongata tekstitulvasta! Täällä tuntuu monella olevan lähdönhetki käsillä, harmittaa kun en ehdi paremmin lukee! Tsemppiä loppukoitokseen ja virtuaalisupistuksia kärvistelijöille! Tässä vielä täydelliset tiedot pojusta...
  17. S

Sone, 7h laittoi papereihin, ponnistus 11 min. Ilokaasulla pärjäsin melkein loppuun asti, sitten epätoivon hetkellä pyysin jotain ja laitto pudendaalin mut ei se minun mielestä paljo vaikuttanu. Kaikenkaikkiaan tosi hieno kokemus, ensisynnytyksen paniikki oli tipotiessään ja tunsin tilanteen...
  18. S

Palsta-addikti ei voi itselleen mitään vaan näpyttelee täältä kännykällä poika tissillä. :D Viime kuun ketjusta jäi osa lukematta joten vähän oon pihalla mitä on tapahtunu. Kwaidanille kiitos uudesta pinosta! Vauvalistalta bongasin että ainakin Mamiko, Bingo ja Pepponen olivat saaneet vauvat...
  19. S

*~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

Pikapäivitys puhelimella: meille syntyi poika tänään klo 1.11, paino 3680g, rv 39+5. Kirjottelen paremmin sit kotoa käsin!
  20. S

*~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

Paljon onnea pikkuprinssistä mamiko! :flower: Nopeaa toimintaa on ollut sielläkin! Ajatella! Jo 20 vauvaa ja maaliskuu alkaa vasta perjantaina! :O

Yhteistyössä