Hakutulokset

1. H

40 + so what, wol 14 (2019)

Enpä tiedä onko hyötyä tai haittaa sen kummemmin, mutta ainakin omaa kroppaa kuunnellen geleellä sain viime kierrossa elämäni ensimmäisen selkeän plussan ovistikkuun, kierto oli vain 30 pv ja luteaalivaihe sen optimaalisen 14 pv. Kierrothan mulla on ilman lääkkeitä niinkin pitkiä että vuotoja...
  2. H

Omaa napaa tähän väliin... Nyt alkaa pikkuhiljaa sarastaa kp 37. Vuotoa olen odotellut alkavaksi jo tiistaina. Ovisplussa tuli kp 17, jolloin lopetin nuo geleet. R-testin ollessa maanantaina nega aloitin geleet uudelleen, jolloin alkoi myös uudet ovislimailut sekä ovistestien viivat lähteneet...
  3. H

Oijoi onpa täällä paljon ihania uutisia. Paljon onnea ja pysyköön tahmatassut tiukasti kiinni ihan kaikki. Täällä ei ole paljoa kerrottavaa. Kp 33 menossa, oletettu dpo 15, joten todennäköisesti munasolu ei ole tässä kierrossa irronnut ovisplussasta huolimatta. Nyt kuitenkin limailu on taas...
  4. H

Kolmannen kuumeilija, nyt vaan rauhassa oottelet varhaisultraa. Sittenhän sen näkee kuinka siellä kasvetaan. Näyttää kuitenkin hyvältä tässä vaiheessa. Onnea!
  5. H

Kolmannen kuumeilija, hienot on viivat! Kyllä minäkin ennemmin olisin monikkojen kannalla. Mulla kohdun ulkoinen näkyi testissä vasta viikon jälkeen menkkojen odotetusta päivästä. Silloinkaan viiva ei ollut kuin ihan haalea, eikä missään vaiheessa vahvistunut ollenkaan. Toivottavasti pikkuinen...
  6. H

Mirumarumoru, onpa hienoa että hommat etenee. Toivottavasti saatte monta hyvää alkiota ja lopulta sen jackpotin. Täällä kp 17 ja ovistesti lähes positiivinen. Limailu alkoi vasta viime yönä, joten melko nopea lh:n nousu tässä kierrossa. Eilinen testi näytti vielä kovin haaleaa viivaa...
  7. H

Kirsillevauva, onpa ihanaa! Eipä pikkuinen ainakaan pahakseen pistänyt herätyksestä, jos peukkuakin näytti. Helmiina1978, onpa kätevän oloinen vekotin. Pitäisköhän itsekkin hankkia semmonen... Toivottavasti siimahännät ovat siellä terhakoina valmiina hyökkäykseen heti, kun vastapelaaja...
  8. H

Laitoin viestiä tuonne otavamedialle noista pomppivista mainoksista. Olin ainakin herättänyt huomiota, koska kysyivät millä keskustelupalstoilla näin tapahtuu. Toivottavasti saavat mainokset kuriin. Sitten omaa napaa: nyt menossa kp 12 eikä limoista vielä tietoakaan. Tosin nyt voisi olla tuon...
  9. H

No "kiva" että muillakin pomppii. Aloin jo kuvitella, että mulla on selaimessa jotain häikkää. Mut laittaisivat mainoksensa tuonne sivuun niinku muutkin.
  10. H

Mirumarumoru, mä tilasin just vitaminsilta englannista. Sain 180 kapselia suunnilleen samaan hintaan kuin tuo lifen 60 kapselia. Tilasin samalla sitä myo-inositoliakin. Tulee ihan muutamassa päivässä postilla kotiin.

Yhteistyössä