Hakutulokset

1. N

Marraskuun masuasukit <3 *lokakuussa*

Kiitos Kuume uudesta pinosta! :) Charolina Tervetuloa! :wave: Mä oon niin iloinen, kun vihdosta viimein vauvan huone ollaan saatu rempattua ja osittain jo kalustettuakin! :) alkaa oleen kaikki valmista. Oon jo pessy melkein kaikki vauvan vaatteet valmiiks ja osan asetellu lipastoon...
  2. N

The Esikoishaaveista plussanneet 2011 & 2012

Chiba En tiedä ymmärtääkö sitä koskaan, et se vauva on musta tullut! :D saa nähä miten käy..ei vaan voi käsittää, et oikeesti mahassa se vauva kasvaa kovaa vauhtia! :) Mä oon niin iloinen, kun vihdosta viimein vauvan huone ollaan saatu rempattua ja osittain jo kalustettuakin! :) alkaa oleen...
  3. N

Keskenmenon jälkeen plussanneet - kevät 2012->

Scarleth Onnea ultrakuulumisista! :heart: Ja siis mulla oli tosi paljon tota alaselän jomottelua alkuraskaudessa! Just sellasta menkkamaista kipua. Ja siis sitä on ollu vieläkin sillon tällön, mut tosiaan ei niin paljon kun alussa. Et ei kannata huolestua! :) Mä oon niin iloinen, kun vihdosta...
  4. N

Marraskuun 2012 masuasukit <3 *syyskuussa*

Varpajaiset tulee varmasti miehelle järkättyä.. Miehellä on niin laaja kaveripiiri, että saa nähä kuinka isot bileet tulee.. :D no, se on kiva, että järjestävät..ja tiedän, et mun pikkuveli on ensimmäisenä järkkäilemässä.. Pikkuveli on siis miehen tosi hyvä ystävä.. ovat olleet jo monia vuosia...
  5. N

The Esikoishaaveista plussanneet 2011 & 2012

Chiba Täällä jo jänskätään sun puolesta, että koska se lähtö nyt tulee.. :) Itellä selkävaivoja tullu..ei kauaa pysty koneella istuskeleen..nyt on vähän parempi, niin koitan pikaiseen lueskella ja vähän kommentoidakin..vaikka eipä tänne ollu kauheesti kirjoitusta tullu nyt.. Odotan ite jo...
  6. N

Whisky Peat ja Quu Paljon onnea hyvistä ultrakuulumisista! :heart: mumina Tervetuloa joukkoon! :wave: Ei mulla alussa oikein oireita ollut.. sit mulla alko kauhee pahoinvointi kyllä, mut muuten ei se kummempia oireita oo ollu..ja tiedän monia, joilla ei oo ollu oireen oiretta..et se on ihan...
  7. N

Raskausarvista Ei oo tullut uusia.. :D Mulla siis on ennestään jo mahassa raskausarpia ihan kivasti..tullu sillon kun lihoin aikanaan ja eipä ne laihduttamisella hävinny.. : / No, mut ainakaan ei oo uusia tullu! ;) Hitto, kun tää mun selkä ei tykkää tästä koneella olemisesta..tai ei...
  8. N

Sanniz Onnea ultrakuulumisista! :heart: Ja poikalupauksesta! :heart: Mahan kasvusta Mulla ei edelleenkään oo kauhean iso maha.. :) on pysynyt aika pienenä alusta asti..kauheesti odottelin alussa, et koska näkyis kunnolla, mut ei se sieltä hirveen nopeesti pompsahtanu esiin.. ja nyt oon...
  9. N

Mulla kans vauvakutsut tiedossa lokakuun ekana viikonloppuna.. :) Veljen tyttöystävä järkkää ja on niin ihanaa saada kaverit kerralla kokoon viä ennen h-hetkeä! Varsinkin kun joitain kavereista ei oo nytkään nähny vähään aikaan.. toivottavasti mahdollisimman moni pääsee! En siis tiedä ketkä...
  10. N

Daizylle onnittelut pienestä prinsessasta nyt viä tätäkin kautta!!! :heart: miraaz Onneksi siellä oli kaikki hyvin kaatumisesta huolimatta! :heart: Nyt vaan sitä lepoa mahdollisimman paljon! Pitäisi lähteä tästä kaverin vauvakutsuille, joten en ehdi sen paremmin kirjoittelemaan! :)...

Yhteistyössä