Hakutulokset

1. 1

Henkistä tukea raskauteen ja tupakoinnin lopettamiseen?

Täällä taas. Maanantaina neuvola, ja tuo yllä kirjoittamani asia huolettaa. Osaako joku sanoa vastausta?
  2. 1

Hei kaikille! Pyhä lupaukseni ei tuossa vaiheessa ihan pitänyt, mutta luojan kiitos pahoinvointi alkoi, ja tupakkaa ei enää tee edes mieli. Ilman siis olen! :) Seuraava murheen aihe onkin ensimmäinen neuvola, äitiyskortissa kuin lukee lopetusviikko jne, onko sillä varsinaisesti merkitystä mitä...
  3. 1

Kiitos taas <3 Itseasiassa juuri eilen muistin, että äidillä tämä kyseinen kirja on, ja kävin sen häneltä hakemassa. Joskus luin sen puoleen väliin, mutta lopettaminen kävi ahdistavaksi, enkä saanut kirjaa loppuun. Nyt olen jo lukenut koko kirjan, poltin ohjeen mukaan viimeisen tupakan...
  4. 1

Kiitos molemmille vastauksista. Tuli heti paljon parempi mieli. :) Aamulla poltin taas mieheltä jämät, ja sovittiin, että nyt loppuu kokonaan, kotona ei tupakkaa ole silloin kun mieskään ei täällä ole, eikä hän anna enää niitä jämiäkkäään. En tiedä toimiiko lopettaminen näin "pakottamalla"...
  5. 1

Kyllä, olen luultavasti ansainnut kaikki mahdolliset haukut, mutta toivon silti, etten niitä kovin paljon saisi, morkkaan itse itseäni jo riittävästi. Olen kuudennella viikolla raskaana, plussasin noin 1,5vk sitten. Heti plussan jälkeen vähensin todella paljon, josta varmaan pitäisi jo olla...

Yhteistyössä