Hakutulokset

1. Vesinokkaeläin

Tammikuiset 2021

No jos hän odotti sitä 7+ alkiota.
  2. Vesinokkaeläin

Tammikuiset 2021

Joo, itsehän ilmoitin neuvolaan menkat alkaneeksi kolme päivää todellisuutta myöhemmin kun oviskin myöhästyi kolmella päivällä. Tulee laskettu aika suoraan oikein kun testi ja kivut osoitti molemmat ovulaation samalle päivälle. Selitin jotain kemiallisen vuodon alkaneen tiputtelemalla :LOL:
  3. Vesinokkaeläin

Jatkuva alavatsakipu ekalla kolmanneksella

Mulla ainakin on ollut molemmissa raskauksissa, enemmän ensimmäisessä, kohdun kasvukipuja. Googlettelemalla selvittelin aikoinaan, niin aika yleisiltä vaikuttivat vaikka niistä ei paljoa puhutakaan. Mulla kivut tulee enemmän aaltomaisesti mutta on myös tasaisempaa jomotusta välillä.
  4. Vesinokkaeläin

Tammikuiset 2021

Täällä 34v ja mies 33v. Toista lasta siis nyt odotetaan. Muistelisin, että esikoisen kohdalla varhaisultra maksoi Aavassa noin parisataa euroa. Toki siis tosi taitava ja ihana gyne, josta onkin tullut sellanen luottolääkäri. Onhan se suolainen hinta mutta ajattelin tässäkin raskaudessa käydä...
  5. Vesinokkaeläin

Tammikuiset 2021

@Uudarimama lapset on onneksi hyvin sopeutuvaisia ja varmaan helpottaa, kun on ehtinyt luoda hyvän suhteen miehesi kanssa ennen uuden vauvan tuloa. Sitten murrosiässähän tällaisia asioita ja mietteitä saattaa tulla esiin ja uskoisin, että silloin on parasta hyväksyä se harmitus ja antaa lupa...
  6. Vesinokkaeläin

Tammikuiset 2021

@_hosuli_ meillä tyttö tulee olee 2v7kk kun tää syntyy, jos kaikki menee hyvin. Uskon kyllä, että sopeutuu hyvin, kun tää on jo nyt semmosta toisista huolehtivaa sorttia. Ollaan pari kertaa kysytty olisiko kiva jos meille tulisi vauva, niin on vastannut "okei". En vaan oo varma kuinka paljon...
  7. Vesinokkaeläin

Tammikuiset 2021

@sabs ainakin tuo testihän näyttää jo hyvin tummalta (y). Mä huomaan nyt kun menkkojen ois jo pitänyt tulla ja mennä, niin en osaa enää keskenmenoa pelätä niin paljon. Tosi varma olo, että kaikki menee hyvin. Muita pelkoja kyllä senkin eestä :LOL:
  8. Vesinokkaeläin

Tammikuiset 2021

Täällä 4+5 ja viikkodigi näyttää oikein, rfsu mun mielestä yllättävän tumma. Eilen käytiin patikoimassa ja on tää kyllä ihmeellistä kun leposyke koholla mutta sitten liikkuessa syke ei nouse normaalisti. Eilen illalla tuli hirveet paniikkitunteet siitä kuinka sitä kahden lapsen kanssa pärjää ja...
  9. Vesinokkaeläin

Tammikuiset 2021

@Santso mullakin on meinannut herkemmin ylös noustessa huimata. Minä oon joka kerta tehnyt ekan plussatestin yhdessä miehen kanssa. Tää on hänelle yhtä tärkeä juttu ja innoissaan on ollut omaan aavistuksen jäyheään tapaansa :love:
  10. Vesinokkaeläin

Tammikuiset 2021

@miisamau pidetään kaikki peukkuja että siellä olisi vielä pikkuinen mukana ❤️
  11. Vesinokkaeläin

Tammikuiset 2021

Toivottavasti kaikilla pysyisi oireista/oireettomuudesta huolimatta pikkuiset mukana! Mulla testit toissapäivään verrattuna selvästi taas tummemmat. Oireita on myös paljon. Kummallisesti pahin pahoinvointi on aamulla töihin ja iltapäivällä töistä autolle kävellessä.
  12. Vesinokkaeläin

Tammikuiset 2021

@Babyfever1 kuulostaa niin tutulta toi palelu vilutakkeineen :D . Sit kun en muutenkaan ole kovin lämminverinen niin ei tästä tarkenemisesta meinaa tulla mitään.
  13. Vesinokkaeläin

Tammikuiset 2021

@_hosuli_ onhan siis täysin salainen ryhmä ettei vahingossa paljastu ennen aikojaan raskaus. Mulla on varhaisultra 7+0 18.5. ja eka neuvola siitä viikkoa myöhemmin.
  14. Vesinokkaeläin

Tammikuiset 2021

En malttanut odottaa huomiseen vaan varasin neuvola-ajan jo tänään. On se vaan edelleen jännää vaikka toista kertaa jo näitä asioita läpikäymässä. :giggle:
  15. Vesinokkaeläin

Tammikuiset 2021

Niin joo, ja tykyttelyä ja enemmän lisälyöntejä ja ihme painajaisia. Ensin pakenin unessa örkkejä, joo juurikin Hobitin örkkejä, ja sit kävin vessassa ja loppuyön jatkoin perus murhaajan pakenemisella. :ROFLMAO:
  16. Vesinokkaeläin

Tammikuiset 2021

Maltoin tänään olla tekemättä testiä joskin oireet vahvistuu päivä päivältä. Väsyttää, pahoinvointia, itkettää, sattuu mahaan, ummetusta, valkovuotoa jne. On tää niin ihanaa tää alkuraskaus . Vanhemmat tulee vapuksi meille grillaamaan niin en tiedä miten saan tän salattua vaikka todellakaan en...
  17. Vesinokkaeläin

Tammikuiset 2021

EEdellisellä kerralla kun olin raskaana oli kaikki tuorejuustot kiellettyjä. En tiedä menisikö nytkään tuohon täysin tuore kategoriaan mutta olen löytänyt yhden ihanan uunissa paistettavan reseptin :giggle:
  18. Vesinokkaeläin

Tammikuiset 2021

Voi väsymys! Tuo about summaa tämänhetkisen olon. Toki myös pahoinvointi on pahenemaan päin. Mun ei ollu ekassa raskaudessa mitenkään vaikeaa pitää kiinni ruokavaliosta kun en muutenkaan syö mitään rakaa/mediumia, kaloista vain tonnikala sopii allergian vuoksi, en oo erityisemmin pehmeiden...
  19. Vesinokkaeläin

Tammikuiset 2021

Mulla ei oo ollut alaselkäkipuja mutta uskoisin normaaliksi. Onhan osalla niitä menkoissakin. Aamulla rfsu vähintään yhtä vahva kun eilen, tein myös pc joka vielä vaaleampi. Ajattelin testata seuraavan kerran torstaina ja sitten varata ajan neuvolaan.
  20. Vesinokkaeläin

Tammikuiset 2021

Varasin jo tänään ajan varhaisultraan 7+0 päivälle. Voihan sen sitten perua, jos menee kesken ennen sitä. Mahdollisesti loppuviikosta voisi soitella neuvolaan aikaa, kun pitäisi varata myös tytölle 2v neuvola. Hyvä ihme kun aika on mennyt nopeesti. Muistan kuinka ekaa yrittäessä ja erityisesti...

Yhteistyössä