Hakutulokset

1. narana85

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Voi, yhden päivän kun on täällä käymättä niin onpa kauheesti lukemattomia viestejä ja niissä ihan liian paljon huonoja uutisia :( Kyllä ihan pahaa tekee teidän puolesta. Lämpimät halaukset kaikille! <3 Pipa84 just kun sulle aiemmin sanoin ettei Lutinuksista olis mitää oireita nii samana...
  2. narana85

Minäki miettiin tuota viiniä vaan harmi kun joutuu olemaan yövuoroissa just niin ei pysty. Tai pitäiskö se sitte ottaa aamuviini töistä päästessä? :D Mulla ei oo oireita Lutinuksesta mutta mennee kyllä hermo muuten koko lääkkeeseen. Kauhian sotkusta puuhaa..:mad: Tervetuloa adeliinajosefiina...
  3. narana85

Voi ei Nempula :cry: voimahalit sinne!
  4. narana85

Kiitos :love: Aa okei :) Ohhoh, melko kauan joudutte odottamaan tietoa sitten muista alkioista :eek: Odottaminen tässä on kyllä ihan pahinta :rolleyes: mutta kyllä me plussataan! ;)
  5. narana85

Kaksi kyytiläistä sain matkaan :) huomenna kuulen myös minä että saadaanko kahdesta muusta pakastuskelpoisia vaiko ei. Kahdeksan soluisia oli siirretyt ja kuusi soluisia jotka jäi vielä odottelemaan "tuomiota". Mulle annettiin testipäiväksi 2.5. vaikka alkiot on saman ikäisiä kuin Pipalla o_O...
  6. narana85

Pidän sulle Pipa84 peukkuja! Mulla aika siirtoon 12.30 ja lääkäri soitti jo aamulla että kaks ois siirtoon kelpaavia. (Vähän kyllä jännittää oma siirtokunto kun maha on turvoksissa ja painoa on tullu 2-3kg lisää v-lopun aikana ja oik puoli vähän kipuilee.. mut luotan siihen että olis paljon...
  7. narana85

Jenifer Pistoksista oireina oli lähinnä päänsärkyä. Orgalutran kirveli kyllä ikävästi hetken aikaa. Viimeset pari päivää ennen keräystä oli ihan ilmapallo olo ja jatkuu näköjään vielä. Aamulla soittivat klinikalta että neljä on hedelmöittynyt. Jospa ne jaksais jakautuakin kunnolla. Ei malttais...
  8. narana85

Nempula kiitos selvennyksestä :) harmi että alkaa näyttää tilanne huonolta :( pidetään vähän vielä toivonkipinää yllä <3 jenifer 10 saatiin soluja ja huomenna soittelevat labrasta että onko kypsiä/hedelmöittyneitä. Onko ollu muita oireita sulla pistoksista? Toivottavasti olis kuumeinen olo...
  9. narana85

Täällä ensi kertalaisena ja onpa ollut kuulkaa mukava lukea teidän tarinoita ja saada vähän vertaistukea :) Meidän taustasta hieman eli pari 30/35 ja yritystä 07/14 lähtien. Yks kemiallinen mahtui luomuyrityksiin. Aiempaa historiaa yks kohdun ulkoinen (siinä meni toinen munatorvi) ja abortti...

Yhteistyössä