Hakutulokset

1. S

Kesäkuun keijut 2017 *lokakuu*

Ihanaa kun ensimmäiset neuvolat alkavat olla käsillä, minullakin olisi ylihuomenna. Aion ehdottomasti imettää niin pitkään kuin se vain onnistuu. Esikoisen imetyksen jouduin lopettamaan viikon jälkeen oman sairastumisen ja lääkityksen takia ja kipuilin asiaa pitkään. Kakkosta imetin sitten...
  2. S

Tervetuloa uusille! Kuvottava olo jatkuu edelleen :confused: Oikeesti on jo vaikee keksiä mitä sitä söis kun kuitenkin pakko jotain energiaa saatava ettei kohta taju lähde. Satsumat on olleet hyviä ja yks pomminvarma ruoka on pestopasta. Se uppoo vaikkei mitään muuta ei tekis mieli. Eli ihan...
  3. S

Moi ja tsemppiä kaikille pahoinvoinnista kärsiville! Täällä meneekin pari kolme päivää kotosalla kun kuopuksella nousi eilen kuume. Esikoisella oli sama tauti viikko sitten. Harmi kun sattu just päiväkotikuvauksen aikaan niin se jää nyt välistä. Minä aion odottaa sitä millanen se uus...
  4. S

Kesäkuu on kyllä ihan paras aika saada vauva :love: Esikoinen syntyi elokuussa todella kuumana kesänä ja ai että se oli tuskaa mahan kanssa lyllertää se kesä. Kuopus taas syntyi talvella ja ulos pääsyä piti odotella pakkasten takia. Nyt on niin kiva kun pääsee heti ulos vauvan kanssa ja edessä...
  5. S

Hei kaikille! Kiva kun on niin aktiivista keskustelua täällä, minäkin varmaan täällä jutustelen vaikka aion kyllä fb-ryhmäänkin liittyä jos ehtii vielä ekan ultran jälkeen. Äitiysvaatteita en aio hirveesti hankkia. Aiemmin pärjänny pelkillä äitiysfarkuilla. Maha on ollut siro molemmissa...
  6. S

Tervetuloa uusille! Minulla on tällä hetkellä oireina ruokahaluttomuus. Ei tee oikeen mitään ruokaa mieli mut sitten kun pakottaa ittensä jotain syömään niin syö niin kuin ei ois ruokaa nähny. Jotain karkkia tai sipsejä tekis kyllä koko ajan mieli :oops: Lisäks repäsykipuja on yskiessä ja...
  7. S

Hei ja tervetuloa uusille! Onpas tänne tullut paljon tekstiä. Lukemassa olen käynyt mutta puhelimella on niin tuskastuttavaa kirjottaa etten ole viitsinyt edes yrittää. Meinasin kertoa sukulaisille ja ehkä töissäkin ekan neuvolan jälkeen. Tai viimeistään nt-ultran jälkeen. Joulukorttiin voisi...
  8. S

Minä olen 37v. (joulukuussa täytän 38) ja meillä on ennestään 6- ja 3,5-vuotiaat pojat. Miehen kanssa ollaan oltu melkein 15 vuotta, avoliitossa yli 11 vuotta. Miehellä on päivätyö ja itselläni 2-vuorotyö metallialalla. Perheeseen kuuluu myös kaksi metsästyskoiraa. Ehdin kuumeilla kolmatta lasta...
  9. S

Tervetuloa uusille! Täällä on alkanut vessassa ravaaminen, etenkin yöllä joutuu nousemaan vessaan kaksikin kertaa :oops: Lisäksi nukkuminen on ollut todella levotonta. En meinaa saada illalla unta ja yöllä heräilen useaan otteeseen. Minä olin juuri yksissä 40-vuotisjuhlissa, kerroin...
  10. S

Voi apua, minä tein jo ekat hankinnat vaikka ei kyllä pitäny vielä pitkään aikaan :whistle: Mut löysin kirpparilta uudenverosia kestovaippoja edullisesti niin pitihän se sortua kun niitä on niin harvoin tarjolla. Meinaako joku muu kestoilla? Minä hurahdin siihen nuorimmaisen ollessa 8kk, isommat...

Yhteistyössä